نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 بهمن 1401
ساعت 09:00

تریلر جدید بازی Lies of P تاریخ عرضه بازی را فاش می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Neowiz و Round8 Studio اخیرا با انتشار تریلر جدیدی برای بازی اکشن، RPG و شبه Souls خود یعنی Lies of P، تاریخ عرضه رسمی را فاش کردند. این تریلر که شامل سکانس‌های سینمایی است، به وقایع داستانی بازی اشاره دارد که الهام‌گرفته از داستان پینوکیو است. شما در ادامه این ویدیو کوتاه را مشاهده می‌کنید.

وقایع داستانی Lies of P برگرفته از داستان مشهور پینوکیو و پدر ژپتو است و وقایع آن در شهری مخروبه به نام Krat جریان دارد. با توجه به این ویدیو، به نظر می‌رسد که حالا پدر ژپتو در وقایع اخیر دست داشته و بازیکن از طریق کنترل پینوکیو باید اسرار مختلفی را درباره کارهای او و همچنین شهر کشف کند. لازم به ذکر است که بازیکن می‌تواند اجزای بدن پینوکیو را تغییر و به این ترتیب قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید کسب کند. همچنین سیستمی برای ترکیب کردن سلاح‌ها نیز وجود دارد که به ساخت آیتم‌های قوی‌تر منجر می‌شود. با اقتباس از داستان اصلی، بازیکن در نقش پینوکیو با توجه به دروغ‌هایی که می‌تواند بگوید می‌تواند روی داستان و پایان‌بندی نیز تاثیر بگذارد.

همان‌طور که در تریلر نیز تایید شد، Lies of P در آگوست 2023 (مرداد - شهریور 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.