نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 خرداد 1402
ساعت 09:00

تریلر گیم پلی RoboCop: Rogue City جزئیات بیشتری را فاش می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با گذشت چند سال از رونمایی اولیه RoboCop: Rogue City، سازندگان بازی در بیشتر اوقات کار خود را با سیاست سکوت پیگیری کردند و نمایش‌های محدودی از بازی به اشتراک گذاشتند. با در نظر گرفتن اینکه عرضه بازی از قبل برای ماه سپتامبر اعلام شده و در حال نزدیک شدن به این موعد هستیم، این روند نیز دستخوش تغییر می‌شود. پیرامون همین موضوع، اخیرا سازنده بازی یعنی تیم Teyon و ناشر یعنی Nacon تریلر جدیدی را با مشارکت رسانه IGN به اشتراک گذاشتند که شامل 10 دقیقه از گیم‌پلی این بازی است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

وقایع بازی RoboCop: Rogue City از نظر داستانی مابین دو فیلم دوم و سوم پلیس آهنی/RoboCop است و باند خلافکاری به نام Torchheads با حمله به یک شبکه خبری اقدام به گروگانگیری می‌کند. در اینجا از پلیس آهنی به همراه همکارش Anne Lewis خواسته می‌شود تا ماموریتی برای نجات ترتیب بدهند. با توجه به تریلر منتشر شده، مبارزات خشن و نفس‌گیر هستند و همان‌طور که توصیف شده از پلیس آهنی به عنوان یک تانک متحرک یاد می‌شود. او حرکات کند و تندی دارد و قدرت وارد کردن صدمات بسیار زیادی را از خود نشان می‌دهد. سازندگان در اینجا از جزئیات دیگری هم پرده برداشتند که یک مورد، اشاره به طول کمپین بازی بود که گفته شده بین 25 تا 30 ساعت زمان برای تکمیل نیاز خواهد داشت. جدای از کمپین اصلی، وجود مراحل فرعی یا سایدکوئست نیز تایید شده که اغلب آن‌ها از نوع بررسی سرنخ، جستجو، اسکن و ... از پرونده‌های جنایی و دستگیر کردن افراد است. همچنین المان‌های نقش‌آفرینی از نوع انتخاب دیالوگ یا حتی تغییر روند مراحل از طریق انتخاب برخی گزینه‌ها نیز در بازی تایید شده است.

بازی RoboCop: Rogue City هنوز تاریخ عرضه دقیق خود را پیدا نکرده، ولی گفته شده که در سپتامبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود. همچنین کار روی نسخه جداگانه برای نینتندو سوییچ نیز تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.