نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 خرداد 1402
ساعت 09:00

نمایش مناظر زیبای ساخته شده با Unreal Engine 5 در تریلر جدید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موتور گرافیکی آنریل انجین محصول شرکت اپیک گیمز، مدت‌های طولانی است که به صورت گسترده توسط بازیسازان و شرکت‌های بازیسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و در گذر زمان و با پیشرفت و ارتقا ویژگی‌ها نیز فقط به دامنه استفاده کنندگان آن اضافه شده است.

جدیدترین نسخه این موتور بازیسازی یعنی Unreal Engine 5 حالا چند سالی هست که از عرضه آن می‌گذرد و این برنامه نیز قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌تر و جدیدی دریافت کرده است؛ برنامه‌ای که توسط بسیاری از بازیسازان در ساخت عناوین آینده مورد استفاده قرار دارد. با توجه به همین موضوع، Epic Games در جریان رویداد اخیر Future Games Show Summer Showcase تریلر جدیدی از این موتور گرافیکی منتشر کرده که مناظر و دموهای پیاپی از تعداد زیادی از پروژه‌های در دست ساخت با این موتور گرافیکی را به نمایش گذاشته است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

با توجه به توضیحات اپیک گیمز، همه این مناظر پیاپی نمایش داده شده لزوما بازی یا پروژه مربوط به آن نیستند و برخی می‌تواند دمو، یا منظره سه‌بعدی ساده و ... باشد و به این ترتیب در این تریلر دمو خاصی از بازی‌های بزرگ دیده نمی‌شود. در هر صورت مناظر ساخته شده که در سبک‌ها و استایل‌های مختلف فانتزی، کلاسیک، واقع‌گرایانه و ... نمایش داده شدند از سطح جزئیات و کیفیت بصری قابل توجهی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه از موتور گرافیکی آنریل Epic Games که اوایل سال 2023 معرفی شد، با عنوان Unreal Engine 5.2 در دسترس قرار گرفته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.