نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 خرداد 1402
ساعت 09:00

تریلر گیم پلی طولانی و 18 دقیقه ای از Final Fantasy 16 منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری فاینال فانتزی، حدود دو هفته دیگر می‌توانند منتظر عرضه جهانی بازی Final Fantasy 16 باشند. از این عنوان تاکنون اطلاعات و همچنین نمایش‌های مختلفی به اشتراک گذاشته شده و با در نظر گرفتن نزدیک شدن به موعد انتشار، می‌توان انتظار داشت که انتشار چنین خبرهایی از بازی نیز بیشتر شود. با در نظر گرفتن این موضوع، اخیرا اسکوئر انیکس با همکاری رسانه IGN اقدام به انتشار تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی کردند که به مدت 18 دقیقه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

در گیم‌پلی ویدیو جدید Final Fantasy 16، شاهد گردش در دو دانجن هستیم که هر کدام شامل مبارزات و دشمنان منحصر به خودشان هستند. در نیمه اول Clive و Jill مشغول مبارزه با همکاری یکدیگر هستند که در ادامه نیز Cidolfus به آن‌ها ملحق می‌شود. پیرامون خود دانجن‌ها نیز گرچه مسیرهایی جداگانه وجود دارد، ولی به صورت کلی این بخش‌ها بیشتر دارای گیم‌پلی و مسیر خطی به نظر می‌رسند. همچنین از نظر وسعت نیز مشخص است که این بخش‌ها بسیار بزرگ طراحی شدند.

بازی Final Fantasy 16 در روز 22 ژوئن (1 تیر) به صورت انحصاری PS5 عرضه می‌شود. این عنوان همچنین قرار است اندکی قبل از روز عرضه دمو قابل بازی و رایگان نیز دریافت کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.