نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 خرداد 1402
ساعت 09:00

تریلر جدیدی از Armored Core 6: Fires of Rubicon با محوریت گیم پلی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت FromSoftware به تازگی تریلر جدیدی از بازی بعدی خود یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon را به اشتراک گذاشته، که در آن سکانس‌های نسبتا طولانی از گیم‌پلی بازی، مبارزات، حرکت و گردش در محیط به نمایش گذاشته شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

همان‌طور که در ویدیو نیز دیده شد، ضرباهنگ کلی بازی بسیار سرعتی‌تر از عناوین اخیر و سولزبورن فرام‌سافتور است و بازیکن با قابلیت‌های سرعتی روبات، می‌تواند مانور داده و مسافت‌های طولانی را با سرعت طی کند. Armored Core همچنین عملا به زرادخانه مجهزی دسترسی دارد و می‌تواند با انواع سلاح و موشک به دشمنان حمله کند. با توجه به گیم‌پلی مبارزات، روبات امکان مبارزات از نزدیک و حمله با نوعی شمشیر نورانی را هم دارد. باید توجه داشت که طبق اعلام قبلی، Armored Core VI یک بازی جهان‌باز نیست، با این حال لوکیشن نمایش داده شده در تریلر، بزرگ و چند لایه به نظر می‌رسد. در این ویدیو همچنین سکانس‌های کوتاهی به قابلیت‌های سفارشی‌سازی اختصاص داشت و کار با اسلحه، حالت ظاهری روبات Armored Core و ... اختصاص داشت. همچنین در پایان ویدیو نیز گیم‌پلی یک باس‌فایت نیز به نمایش در آمد.

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon در روز 25 آگوست (3 شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.