نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 تیر 1402
ساعت 09:00

تریلر جدید Sifu از آخرین بروزرسانی بزرگ بازی رونمایی می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم Sloclap اخیرا با انتشار یک تریلر جدید، خبر از عرضه آخرین آپدیت بزرگ برای بازی Sifu داده و ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است. این تریلر البته به صورت کلی همه ویژگی‌ها و موارد جدید اضافه شده به بازی از زمان عرضه اولیه را معرفی می‌کند، که این شامل گزینه‌های مربوط به درجه سختی و محوطه‌ها، و البته اشاره به آنچه که در ادامه عرضه می‌شود است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

آخرین بروزرسانی بزرگ یا Title Update بازی Sifu بیش از آنکه پیرامون اضافه کردن قابلیت‌های جدید باشد، روی ارتقا تجربه کلی از قابلیت‌هایی تمرکز دارد که همین حالا هم وجود دارند و قابل استفاده هستند. محوطه‌های جدید مبارزه، بهبوددهنده‌های جدید و البته اضافه شدن 75 چالش تازه مهم‌ترین ویژگی‌های بازی پس از دریافت این آپدیت خواهد بود.

Sifu یکی از عناوین موفق و محبوب ایندی در سال گذشته میلادی است که از زمان عرضه تاکنون با استقبال بسیار خوب طرفداران نیز مواجه بود. استودیو سازنده بازی یعنی Sloclap چند ماه پیش اعلام کرد که این عنوان تاکنون از مرز دو میلیون نسخه فروش نیز عبور کرده، که می‌توان گفت برای یک بازی مستقل آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود. این بازی رزمی و ژانر Beat 'em up، در ابتدا برای PS4، PS5، Nintendo Switch و در پی‌سی نیز برای فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده بود؛ با این حال در مارس گذشته نسخه‌های مخصوص Xbox Series X/S و Steam نیز در دسترس قرار گرفتند. گفته شده بود که این بازی در عرضه اولیه استیم موفق شد 50 هزار نسخه به فروش برساند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.