نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 تیر 1402
ساعت 09:00

تریلر جدید Persona 5 Tactica شخصیت های بازی را معرفی می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Persona 5 Tactica به عنوان یک نسخه فرعی بازی Persona 5 که بیش از هرچیز با مکانیک‌ها و مبارزات حالت نوبتی خودش را مطرح کرده، در ادامه سال جاری عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، در این بازی گروه Phantom Thieves به یک قلمرو مرموز پا می‌گذارند تا به Erina و مبارزه‌اش با Legionnaires کمک کنند. در این بازی، بازیکنان امکان انتخاب چند شخصیت در تیم خودشان را خواهند داشت که با توجه به تریلر جدیدی که منتشر شده، Atlus به معرفی شخصیت‌های Joker، Morgana و Erina پرداخته است. شما در ادامه ویدیو را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که در تریلر نیز دیده می‌شود، شخصیت Joker امکان حمله از راه دور به یک هدف را دارد که با استفاده از قابلیت منحصر به فرد این شخصیت یعنی Phantom Range، اهداف در فواصل دور نیز در تیررس و نابودی هستند. Morgana امکان حمله گروهی دارد و قابلیت او یعنی Winds of Time می‌تواند دشمنان حاضر در محوطه‌ای را از حالت کاور گیری خارج کند. شخصیت جدید یعنی Erina، ظاهرا بیشتر نقش پشتیبان را دارد و می‌تواند همزمان چند دشمن را هدف‌گیری کند. قابلیت اختصاصی او یعنی Flag of Freedom، می‌تواند دشمنان در محوطه‌ای مشخص را آسیب‌پذیرتر کند؛ به این ترتیب در ترکیب با دو شخصیت دیگر می‌توان بسته به موقعیت، دشمنان را از بین برد.

Persona 5 Tactica در روز 17 نوامبر (26 آبان) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. مشترکین سرویس گیم پس نیز می‌توانند بازی را در همان روز به صورت رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.