نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 11 آبان 1396
ساعت 14:14

تریلر معرفی دشمنی جدید در Horizon: Zero Dawn – The Frozen Wilds

0 از 5

مشاهده کنید تریلر جدید بسته الحاقی Horizon: Zero Dawn – The Frozen Wilds

قرار است بزودی اولین محتوای داستانی بازی Horizon: Zero Dawn تحت عنوان The Frozen Wilds در هفته آینده عرضه گردد. هم اکنون سازنده این بازی یعنی استودیوی Guerrilla Games ویدئوی جدیدی منتشر کرده است که در آن نحوه ساخت و طراحی یکی از جدیدترین دشمنان در این بازی با نام Scorcher نمایش داده شده است. در پایان متن می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

در ساخت این دشمن جدید، از حرکات گرگ ها و گرگ های صحرایی امریکای شمالی، همچنین سرعت و شتاب یوزپلنگ های وحشی استفاده شده است؛ بنابراین حملات Scorcher به صورت مرگبار و آتشباران هستند. این دشمن جدید علاوه بر وارد آوردن حملات آتشبار و ضربات سهمگین به سمت گیمر، توانایی دویدن سریع و پرتاب آتش را نیز دارد. Scorcher بسیار مهاجم و خطرناک است و گیمر باید در برابر حملات او مقاوت کرده و جاخالی دهد.

بسته الحاقی Horizon: Zero Dawn – The Frozen Wilds در روز 7 نوامبر 2017 (16 آبان 1396) عرضه می‌شود و علاوه بر یک داستان جدید، شامل ماشین های جدیدی برای مبارزه، یک منطقه جدید (رشته کوه های شمالی) و قبیله Banuk خواهد بود. همچنین معما و رازی وجود دارد که کاراکتر اصلی بازی یعنی Aloy باید آن را حل کند.

بازی Horizon Zero Dawn عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی است که در اوایل سال 2017 انحصاراً برای PlayStation 4 عرضه شد. این بازی نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده است.

م.حافظ | تریلر | 02/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.