نویسنده: فرشاد شنبه، 13 آبان 1396
ساعت 16:52

تماشا کنید: قهرمان جدید بازی Overwatch معرفی شد

5 از 5

شخصیت Moira برای بازی Overwatch معرفی شد

«جف کاپلن» (Jeff Kaplan) به عنوان کارگردان بازی Overwatch در رویداد «بلیزکان 2017» (BlizzCon 2017) قهرمان جدید این بازی به نام Moira را معرفی نمود.

توانایی‌های Moira او را قادر می‌سازند تا خسارت‌های سنگینی را به دشمن وارد و یا اقدام به درمان متحدین خود کند. توانایی Biotic Grasp به این قهرمان اجازه می‌دهد تا به درمان متحدین خود بپردازد و از سوی دیگر با شلیک به نیروهای دشمن، اقدام به افزایش سلامتی خود نماید. از طریق توانایی Biotic Orb، او قادر به شلیک Orb خواهد بود که در صورت برخورد با متحدین، منجر به بهبود آن‌ها و در صورت برخورد با دشمنان، منجر به آسیب‌رسانی به آن‌ها خواهد شد. توانایی Fade، این شخصیت جدید را قادر می‌سازد تا اقدام به Teleport نماید، از این طریق امکان فرار از موقعیت‌های خطرناک و یا نزدیک شدن به متحدین امکان‌پذیر خواهد بود. Coalescence نام توانایی دیگر او است که امکان شلیک‌هایی با برد طولانی را فراهم خواهد کرد و نتیجه آن، درمان متحدین و یا اعمال خسارت به دشمنان خواهد بود.

شخصیت Moira در رویداد بلیزکان در دسترس قرار دارد اما کاپلن قول داد که این شخصیت بزودی از طریق PTR در دسترس بازیکنان PC قرار خواهد گرفت.

در ادامه شاهد تریلر معرفی شخصیت Moira خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 04/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.