نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 17 آبان 1396
ساعت 21:42

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی NiOh: Complete Edition

5 از 5

تریلر هنگام عرضه نسخه PC بازی NiOh: Complete Edition منتشر شد

Koei Tecmo و Team Ninja تریلر «هنگام عرضه» (Launch) نسخه PC بازی NiOh: Complete Edition را منتشر نمودند. نسخه PC این بازی همچون نسخه PS4 آن دارای دو حالت تصویری است؛ حالت اول Action نامیده می‌شود و سرعت 60 فریم در ثانیه را ارائه خواهد کرد؛ دومین حالت، Movie نامیده می‌شود و امکان دسترسی به رزولوشن 4k را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این نسخه از بازی شامل کلیه بسته‌های الحاقی (Dragon of the North ،Defiant Honor و Bloodshed’s End) است که برای بازی NiOH منتشر شده‌اند.

افرادی که بازی NiOh: Complete Edition را خریداری کنند، کلاه خود Dharmachakra Kabuto را دریافت خواهند کرد؛ این بازی هم اکنون به قیمت 50 دلار برای پلتفرم PC در دسترس است.

در ادامه شاهد تریلر هنگام عرضه این بازی خواهید بود: 

بازی NiOh امتیاز 9.7 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در مورد این بازی نوشت:

ترکیب بسیار مناسبی از طراحی بازی، طراحی مراحل و مکانیک‌های مبارزه باعث شده‌اند NiOh یک نقش آفرینی اکشن فوق العاده خوش ساخت و لذت بخش باشد. ربطی ندارد که قبلاً دارک سولز بازی کرده‌اید یا نه، NiOh کاملاً از سولزها متفاوت و در بسیار از موارد بهتر است. البته انتظار داستان خیلی عمیقی نباید داشته باشید و گرافیک بازی با بازی‌های روز اختلاف زیادی دارد. اما به وضوح تاکید سازنده‌های NiOh روی لذت بردن از گیم پلی به صورت آنلاین بوده و در این زمینه بازی واقعاً بی نقص است. طراحی مراحل طوری است که بارها و بارها می‌شود به modeهای مختلف بازی شان کرد و بعد از 120 ساعت بازی همچنان حس پیشرفت مانند مراحل اولیه قوی است.

فرشاد | تریلر | 08/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.