نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 17 آبان 1396
ساعت 16:48

تریلر کوتاهی از بازی DREAMS

0 از 5

بازی DREAMS در مراسم PSX امسال حضور خواهد داشت

بازی DREAMS چندین سال است که توسط استودیوی Media Molecule در دست ساخت و توسعه قرار دارد. DREAMS چند سال قبل بعنوان یک بازی ژانر سندباکس معرفی گردید.

استودیوی Media Molecule وعده داده که در مراسم امسال PlayStation Experience یا به اختصار PSX که در ماه دسامبر 2017 (اواخر آبان یا اوایل آذر) برگزار می‌شود نمایش بیشتری از بازی DREAMS ارائه دهد. هم اکنون این استودیو تریلر بسیار کوتاهی نیز از بازی منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. این تریلر اولین نگاه ما به این بازی است.

عنوان DREAMS انحصاراً برای PlayStation 4 ارائه خواهد شد. مسئولیت انتشار آن بر عهده کمپانی Sony Interactive Entertainment است. در این بازی گیمر نقش یک کاراکتر کوچک و شرور را بازی می‌کند که در دنیای بازی به ساخت آیتم ها و کاراکترهای جدید می‌پردازد. می‌توانید این کاراکتر کوچک و شرور را سفارشی سازی کنید. مراحل بازی Dreams به قسمت های مختلفی به نام dreams تفکیک شده اند. گیمرها در این بازی با معماهای متنوعی روبه رو می‌شوند که باید آنها را حل کنند. آیتم هایی که گیمرها در طی بازی به دست می‌آورند می‌تواند در تغییر و اصلاح شرایط دنیای بازی مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر ویژگی های این بازی می‌توان به بخش چندنفره کو-آپ (مشارکتی) آن اشاره کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این عنوان مشخص نشده است.

م.حافظ | تریلر | 08/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.