نویسنده: فرشاد یکشنبه، 21 آبان 1396
ساعت 22:09

تماشا کنید: ویدیوی مقایسه نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X بازی Middle-Earth: Shadow of War

5 از 5

مقایسه نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X بازی Middle-Earth: Shadow of War از نظر گرافیکی

با توجه به قدرت Xbox One X انتظار داریم که بازی‌ها با کیفیت بهتری بر روی آن نسبت به سایر کنسول‌ها اجرا شوند؛ اکنون اگر کنجکاوید که بدانید عملکرد بازی Middle-Earth: Shadow of War بر روی Xbox One X نسبت به رقیب آن یعنی PS4 Pro چگونه است، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هر دو نسخه‌ی ذکر شده این بازی از دو حالت پشتیبانی می‌کنند که یکی بر روی رزولوشن و دیگری بر روی کیفیت بازی تاثیر گذار است. هر دو نسخه‌ی Xbox One X و PS4 Pro بازی Middle-Earth: Shadow of War با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شوند و از قابلیت Super Sampling بر روی تلویزیون‌های 1080p پشتیبانی می‌کنند.

حالت مربوط به رزولوشن

نسخه‌ی PS4 Pro این بازی، قابلیت اجرا با رزولوشن داینامیک را داشته و از رزولوشن 1620p پشتیبانی می‌کند اما وضعیت نسخه‌ی Xbox One X آن متفاوت است؛ نسخه‌ی Xbox One X این بازی از کیفیت 4k بصورت نیتیو پشتیبانی می‌کند. مموری 12 گیگابایتی کنسول Xbox One X برای بازی Middle-Earth: Shadow of War شگفت انگیز بنظر می‌رسد چراکه منجر به ارائه رزولوشن Textures بالاتری در مقایسه با نسخه‌ی PS4 Pro آن شده است.

حالت مربوط به کیفیت

بصورت کلی در این حالت شاهد تشابهاتی میان دو نسخه‌ی بازی هستیم اما کیفیت Ambient Occlusion، سایه‌ها، Anisotropic Filtering ،Object Geometry ،Draw Distance و Terrain در نسخه‌ی Xbox One X بهتر بوده‌اند.

در ادامه شاهد ویدیوی مقایسه نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X بازی Middle-Earth: Shadow of War خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 12/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.