نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 24 آبان 1396
ساعت 01:13

تماشا کنید: قابلیت اجرای رایگان بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

5 از 5

شرکت یوبی‌سافت از امکان اجرای رایگان بازی Tom Clancy’s Rainbow Six بر روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC خبر داد

بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft)، عنوانی محبوب از زمان عرضه بوده است و تاکنون 20 میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده‌اند اما اگر شما یکی از این 20 میلیون نفر نیستید، از تاریخ 16 تا 19 نوامبر (25 تا 28 آبان ماه) امکان اجرای رایگان این بازی را بر روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC خواهید داشت.

همچنین از تاریخ 16 تا 27 نوامبر (برابر با 25 آبان تا 6 آذر ماه) قابلیت خرید بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege با 60 درصد تخفیف وجود خواهد داشت. کلیه پیشرفت‌ها و دستاوردهای شما در دوره رایگان اعلام شده، در صورت خرید بازی، به نسخه خریداری شده منتقل خواهند شد.

در ادامه شاهد تریلر جدید بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege خواهید بود:

 بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege امتیاز 7.6 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورده است. سید احسان در مورد این بازی نوشت:

در هنگام تجربه این بازی با مراتب و وضعیت‌های مختلفی روبرو می‌شوید از طرفی نوآوری‌ها، موسیقی متن، شبیه سازی سلاح و گروه‌های ضد تروریستی، اهمیت کار تیمی در بین کلاس‌ها همه و همه این عنوان را به یک عنوان بسیار عالی تبدیل می‌کرد و از طرف دیگر سرورهای ناپایدار، Microtransaction و کمبود محتوی و عمق لازم برای یک تجربه online باعث شدند که پتانسیل بالای این بازی برای تبدیل شدن به یک عنوان بسیار موفق از بین رفته و بازی در رده یک بازی خوب که ارزش تجربه را دارد (در صورتیکه از طرفداران این سبک باشید) بدل شود و برای طرفداران سبک شوتر تاکتیک محور این عنوان یک تجربه ناقص به نظر می‌رسد. حال باید دید در عنوان بعدی Rainbow Six شرکت Ubisoft تا چه اندازه این مشکلات را برطرف خواهد کرد؟

فرشاد | تریلر | 14/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.