نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 14:32

عرضه نسخه بتا آزاد Road to the Olympics DLC بازی Steep

4 از 5

مشاهده کنید تریلر Road to the Olympics DLC بازی Steep

اگرچه بازی Steep هنگامی که در سال گذشته عرضه شد، شهرت چندان زیادی به دست نیاورد اما با این حال استودیوی Ubisoft Annecy با عرضه DLC های زیادی از این عنوان همواره حمایت کرده است. اما هنوز بزرگترین DLC برای این بازی در راه است؛ محتوای Road to the Olympics قرار است یک داستان جدید و مجموعه ای از ورزش های جدید به این بازی اضافه کند. علاقه مندان می‌توانند بخشی از این DLC را از طریق نسخه بتا آزاد آن تجربه کنند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

Road to the Olympics دو منطقه جدید به بازی Steep اضافه می‌کند، ژاپن و کره جنوبی، آلاسکا و آلپ. گیمرها در نسخه بتا آزاد قادر به تجربه وقایع جدید Downhill و Big Air خواهند بود. از جمله ویژگی هایDownhill می‌توان به سرعت بالا، مسابقات ویژه شبیه به مسابقات واقعی اشاره کرد و Big Air نیز شامل کسب بیشترین امتیاز در یک پرش انفرادی است. اگر در Downhill عملکرد خوبی داشته باشید، شانس برنده شدن بلیت برای 2018 Winter Olympics کره جنوبی را بدست خواهید آورد.

علاوه بر اینها، قادر به جستجو و اکتشاف نقشه بزرگتر ژاپن خواهید بود؛ در آنجا چالش های جدیدی را تجربه می‌کنید. نسخه کامل دی ال سی Road to the Olympics شامل یک بخش داستانی مربوط به سفر یک ورزشکار است که برای کسب مدال طلا در 3 رویداد تلاش می‌کند؛ این 3 رویداد عبارت اند از: Big Air ، Halfpipe و Slopestyle.

نسخه بتا آزاد این دی ال سی، از روز 28 نوامبر تا 4 دسامبر 2017 (برابر با 7 تا 13 آذر 1396) بر روی پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. نسخه کامل Road to the Olympics در هنگام عرضه در روز 5 دسامبر (برابر با 14 آذر) قیمتی معادل 30 دلار خواهد داشت؛ همچنین کمپانی یوبیسافت باندلی شامل بازی اصلی و این دی ال سی با قیمت 60 دلار، و باندلی شامل بازی اصلی و تمامی دی ال سی های این بازی با قیمت 80 دلار ارائه می‌کند.

بازی Steep از نوع بازی های آنلاین ورزشی است که استودیوی Ubisoft Annecy مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته است. این بازی در سال 2016 برای PC, PS4, Xbox One عرضه شد. همچنین نسخه Nintendo Switch آن نیز همین امسال ارائه می‌شود.

م.حافظ | تریلر | 28/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.