نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 26 آذر 1396
ساعت 13:11

تریلر جدید بازی Darksiders 3 منتشر شد

0 از 5

مشاهده کنید تریلر نمایش کاراکتر Fury بازی Darksiders 3

هم اکنون تریلر جدیدی توسط وبسایت خبری IGN منتشر شده که به نمایش کاراکتر اصلی در بازی Darksiders 3 می‌پردازد. می‌توانید در پایان متن این تریلر را مشاهده کنید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

تریلر مذکور در لوکیشن The Hollow (از اولین بازی سریDarksiders ) اتفاق افتاده است و کاراکتر اصلی بازی Darksiders 3 به نام Fury را نشان می‌دهد. در این ویدئو می‌توانیم برخی از اقدامات و فعالیت های کاراکتر Fury را ببینیم. مانند بسیاری از بازی های مدرن ژانر هک اند اسلش، به نظر می‌رسد که در بازی Darksiders 3 هم می‌توان برای شکست دشمنان از حرکات کاراکتر Fury استفاده کرد، حملات و تکنیک های مختلف را با هم ترکیب نمود و در مقابل حملات دشمن جاخالی داد.

بازی Darksiders 3 در اوایل امسال رونمایی شد. Darksiders 3 از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی فضای باز از چشم انداز سوم شخص است که گیمر با عناصری از قبیل جستجو و اکتشاف، معما و مبارزه مواجه خواهد شد. کاراکتر Fury یک دانشمند است که از توانایی ها و قدرت سحرآمیزش برای ایجاد تعادل میان خیر و شر در روی زمین استفاده خواهد کرد.

بازی Darksiders 3 قرار است در سال 2018 بر روی PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد. استودیوی Gunfire Games مسئولیت ساخت و توسعه این عنوان را بر عهده دارد. Darksiders 3 دنباله عنوان قبلی Darksiders II و سومین بخش از سری Darksiders است.

م.حافظ | تریلر | 17/12/2017

ویدئو

جدیدترین تریلر بازی Darksiders 3
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.