نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 23:15

مقایسه‌ی دو نسخه‌ی PS4 Pro و Xbox One X بازی Need for Speed Payback

4.5 از 5

مقایسه‌ی نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X بازی Need for Speed Payback از نظر گرافیکی

عملکرد ضعیف بازی Need for Speed Payback منجر شد تا امتیازات کمی را از سوی منتقدین دریافت کند اما با این وجود، کیفیت گرافیکی این عنوان در برخی نقاط قابل تحسین است؛ در اینجا قصد داریم تا به مقایسه‌ی دو نسخه‌ی Xbox One X و PS4 Pro این بازی بپردازیم.

با توجه به قدرت بیشتر کنسول Xbox One X نسبت به PS4 Pro، انتظار داریم که عملکرد بازی Payback بر روی Xbox One X بطور قابل توجهی بهتر باشد، نتایج بررسی‌ها مهر تاییدی بر این انتظار می‌زنند. از نظر نرخ فریم، هر دو نسخه‌ی عنوان Need for Speed Payback بصورت 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شوند اما از نظر رزولوشن، نسخه‌ی Xbox One X این عنوان عملکرد بسیار بهتری داشته است.

نسخه‌ی Xbox One X بازی Payback بصورت نیتیو با کیفیت 4K و نسخه‌ی PS4 Pro آن با رزولوشن 2560x1440 اجرا می‌شود؛ همچنین در زمان اجرای این بازی بر روی Xbox One X، شاهد افزایش کیفیت Texture Detail ،Shadow ،Ambient Occlusion و بازتاب نور بوده‌ایم اما از نظر Distant LODها، نسخه‌ی PS4 Pro این عنوان عملکرد بهتری داشته است.

در نهایت باید گفت که نسخه‌ی Xbox One X عنوان Need for Speed Payback، بطور کاملاً مشخصی عملکرد بهتری نسبت به PS4 Pro و سایر نسخه‌های آن داشته است.

در ادامه شاهد ویدیوی مقایسه‌ی دو نسخه‌ی Xbox One X و PS4 Pro بازی Need for Speed Payback خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 20/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.