نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 30 آذر 1396
ساعت 10:27

تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینیِ Kingdom Come: Deliverance منتشر شد

0 از 5

تریلر جدیدی از بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر شده است که جهان بزرگ این بازی را به نمایش می‌گذارد

Kingdom Come: Deliverance یک بازی نقش آفرینی و بلند پروازانه است که هیچ اژدها، جادو و یا هرچیز غیر واقعی دیگری در آن وجود ندارد. این بازی جدید در ماه فوریه سال 2018 عرضه خواهد شد. سیستم نبرد این عنوانِ اول شخص نسبتا پیجیده است و با استفاده از شمشیر انجام می‌شود. با دقت در ویدیو 16 دقیقه‌ای منتشر شده از Kingdom Come: Deliverance متوجه می‌شویم که در نبردهای این بازی، برای هر حرکت باید جوانب مختلفی را در نظر گرفت. چنین نکته‌ای در بازیهای نقش آفرینی امروزی کمتر دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که Kingdom Come: Deliverance بازی زیبایی باشد. جزییات غنی و عمیق هستند و منظره‌های اروپای قرون وسطی با زیبایی هرچه تمام‌تر به تصویر کشیده شده‌اند. در این تریلر بیشتر بر روی نبرد با شمشیر تاکید شده است اما بخش‌های مخفی کاری نیز جالب توجه‌اند. مکانیزم‌های این سیستم، مشابه بسیاری از بازیهای اول شخص تیراندازی است. با قضاوت از روی تریلر می‌توان گفت که در نبردهای بازی Kingdom Come: Deliverance، بازیکنان به هیچ وجه کار آسانی در پیش ندارند و نباید انتظار مبارزاتِ Witcher 3 را از این بازی داشته باشیم. به نظر می‌رسد که اتمسفر بازی جذاب و درگیرکننده باشد. 

پیش از این سازنده‌ی بازی، Warhorse Studios اعلام کرده بود که در Kingdom Come: Deliverance تصمیمات نقش مهمی دارند و بازیکن باید با عواقب انتخاب‌هایش روبرو شود.

Kingdom Come: Deliverance در تاریخ 13 فوریه 2018 (سه شنبه 24 بهمن 1396) برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.