نویسنده: فرشاد جمعه، 01 دی 1396
ساعت 15:45

بازی Civilization VI هم اکنون برای iPad در دسترس است

5 از 5

امکان اجرای بازی Civilization VI بر روی iPad به مدت 60 دوره رایگان خواهد بود

در سال گذشته شاهد عرضه‌ی بازی Civilization VI برای پلتفرم PC بودیم که بازخوردهای مثبتی را از سوی بازیکنان و منتقدین دریافت کرد؛ اکنون Aspyr Media اعلام کرده است که با همکاری ناشر (2K) و سازنده‌ی (Firaxis) این بازی، نسخه‌‌ی مربوط به iPad آن را در دسترس بازیکنان قرار داده است. این اولین باری است که شاهد عرضه‌ی عنوانی از مجموعه بازی Civilization برای سیستم عامل iOS هستیم. جهت استفاده از صفحه‌ی تاچ، رابط کاربری نسخه‌ی iPad عنوان Civilization VI، از ابتدا ساخته شده است.

نسخه‌ی iPad عنوان Civilization VI، شصت دلار قیمت گذاری شده اما در حال حاضر قابلیت دریافت آن با تخفیف 50 درصدی امکان‌پذیر است؛ لازم به توضیح است که قابلیت اجرای 60 دوره‌ی ابتدایی این بازی بصورت رایگان ممکن خواهد بود، بنابراین پیش از خرید، امکان بررسی آن را خواهید داشت.

جهت اجرای صحیح بازی Civilization VI، نسخه‌ی 11 سیستم عامل iOS پیشنهاد شده است و امکان اجرای آن تنها بر روی دستگاه‌های iPad Air 2 ،iPad 2017 و iPad Pro ممکن خواهد بود.

در ادامه شاهد تریلر لانچ عنوان Civilization VI برای iPad خواهید بود:

پیش از این شاهد معرفی اولین بسته‌ی توسعه دهنده‌ی Civilization VI به نام Rise and Fall بودیم که در تاریخ 8 فوریه سال 2018 (برابر با 19 بهمن سال 1396) عرضه خواهد شد.

فرشاد | تریلر | 22/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.