نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 20:20

جزئیاتی پیرامون بسته‌ی الحاقی The Resistance بازی Call of Duty: WW2 ارائه شد

5 از 5

پیش نمایشی از بسته‌ی الحاقی The Resistance بازی Call of Duty: WW2 منتشر شد

در نمایشگاه بازی پاریس شاهد معرفی اولین بسته‌ی الحاقی بازی Call of Duty: WW2 به نام The Resistance بودیم؛ اکنون استودیوی «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) به عنوان سازنده‌ی بازی Call of Duty: WW2، جزئیات ابتدایی را پیرامون بسته‌ی الحاقی The Resistance ارائه کرده است.

بسته‌ی الحاقی The Resistance شامل 3 نقشه برای حالت چند نفره، یک نقشه برای حالت War و یک نقشه برای بخش Nazi Zombies می‌شود که در ادامه شاهد توضیحات هر یک از این نقشه‌ها خواهید بود:

  • 3 نقشه‌ی حالت چند نفره: اولین نقشه Anthropod نامیده می‌شود و حوادث آن در «چکسلواکی» (Czechoslovakia) روی می‌دهند؛ دومین نقشه Valkyrie نام دارد و حوادث آن در اطراف مقر هیتلر روی خواهند داد؛ آخرین نقشه Occupation نام گذاری شده که بازسازی از نقشه‌ی Resistance بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 محسوب می‌شود.
  • نقشه‌ی مربوط به حالت War: این نقشه Operation: Intercept نام دارد و حوادث آن در شهری در خارج از فرانسه روی می‌دهند؛ بازیکنان در این نقشه موظف خواهند بود تا ابتدا اقدام به آزادسازی اعضای «گروه مقاومت فرانسه» (French Resistance Fighters) کرده، سپس تجهیزات ارتباطی را از کار انداخته و در نهایت جلوی حرکت قطاری را بگیرند.
  • نقشه‌ی مربوط به بخش Nazi Zombies: این نقشه The Darkest Shore نامیده می‌شود و داستان آن چند روز پس از حوادث نقشه‌ی The Final Reich روی می‌دهند.

در ادامه شاهد پیش نمایش بسته‌ی الحاقی The Resistance عنوان Call of Duty: WW2 خواهید بود:

عنوان Call of Duty: WW2 در تاریخ 3 نوامبر (برابر با 12 آبان ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد؛ بسته‌ی الحاقی The Resistance این بازی در تاریخ 30 ژانویه سال 2018 (برابر با 10 بهمن سال 1396) در دسترس دارندگان نسخه‌ی PS4 آن قرار خواهد گرفت.

عنوان Call of Duty: WW2 امتیاز 6.8 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ حسین صدری در نقد و بررسی این بازی نوشت:

Call of Duty: WW2 را می‌توان جزو عناوین خوب سری Call of Duty دسته بندی کرد. بازی‌ای که با وجود کاستی‌هایش توانسته بازگشتی خوب برای یک سری تقریبا از دست رفته باشد. سایه‌ی نحس مدیران مارکتینگ اکتیویژن هنوز هم بر سر بازی سنگینی می‌کند اما در کل با تجربه‌ای خوب و قابل قبول طرفیم که از انجام دادنش پشیمان نخواهید شد. اگر Wolf2 و Destiny را به سرانجام رسانده‌اید، درباره‌ی WW2 نیز فکر کنید.

فرشاد | تریلر | 20/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.