نویسنده: فرشاد سه شنبه، 19 دی 1396
ساعت 23:35

تریلری جدید از بخش Nazi Zombies بازی Call of Duty: WW2

5 از 5

تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: WW2 منتشر شد

شرکت «اکتیویژن» (Activision) امروز تریلر جدیدی را از بخش Nazi Zombies بازی Call of Duty: WW2 منتشر کرد که در آن شاهد مرحله‌ای به نام The Darkest Shore خواهید بود؛ در توضیحات این مرحله آمده است: 

براساس اطلاعات دریافت شده، Doktor Straub در جزیره‌ای در شمال آلمان مخفی شده؛ این جزیره که توسط Luftwaffe و Kriegsmarine محافظت می‌شود، در مه غلیظی احاطه شده است؛ البته باید متذکر شد که در این جزیره شاهد حضور زامبی‌ها هم خواهید بود.

در مرحله‌ی The Darkest Shore خطرات زیادی در پیش‌روی Marie ،Drostan ،Olivia و Jefferson قرار دارند؛ آن‌ها باید وارد جزیره‌ی مورد نظر شده، سر از اسرار آن درآورده و تلاش کنند که از آن جان سالم بدر ببرند.

مرحله‌ی The Darkest Shore بخشی از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Call of Duty: WW2 است که The Resistance نام دارد و در تاریخ 30 ژانویه (برابر با 10 بهمن ماه) برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد؛ در بسته‌ی الحاقی The Resistance همچنین شاهد حضور 3 نقشه برای بخش چند نفره و ماموریت جدیدی برای حالت War خواهید بود که Operation Intercept نامیده می‌شود.

عنوان Call of Duty: WW2 هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است.

در ادامه شاهد تریلر جدید مربوط به مرحله‌ی The Darkest Shore بخش Nazi Zombies خواهید بود:

عنوان Call of Duty: WW2 امتیاز 6.8 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ حسین صدری در نقد و بررسی این بازی نوشت:

Call of Duty: WW2 را می‌توان جزو عناوین خوب سری Call of Duty دسته بندی کرد. بازی‌ای که با وجود کاستی‌هایش توانسته بازگشتی خوب برای یک سری تقریبا از دست رفته باشد. سایه‌ی نحس مدیران مارکتینگ اکتیویژن هنوز هم بر سر بازی سنگینی می‌کند اما در کل با تجربه‌ای خوب و قابل قبول طرفیم که از انجام دادنش پشیمان نخواهید شد. اگر Wolf2 و Destiny را به سرانجام رسانده‌اید، درباره‌ی WW2 نیز فکر کنید.

فرشاد | تریلر | 09/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.