نویسنده: میلاد شجری جمعه، 02 شهریور 1397
ساعت 17:00

بسته‌الحاقی نهایی بازی Call of Duty: WW2 معرفی شد

1 از 5

شرکت اکتیویژن به صورت رسمی از آخرین بسته‌الحاقی بازی Call of Duty: WW2 به نام The Shadow War رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو توسعه دهنده اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) به تازگی از چهارمین و آخرین بسته‌الحاقی بازی Call of Duty: WW2 در فاصله دو ماه به عرضه نسخه جدید «ندای وظیفه» یعنی Black Ops 4، با نام The Shadow War رونمایی کردند. همانند دیگر بسته‌های بازی WW2، این بسته همراه با سه نقشه استاندارد برای بخش چندنفره، یک نقشه برای حالت War و یک نقشه برای حالت Nazi Zombies عرضه می‌شود.

نقشه‌های چندنفره این DLC به نام‌های Airship، Chancellery و Excavation شناخته می‌شوند. نقشه Airship در یک پایگاه سری دشمن در کوه‌های آلپ قرار دارد؛ جایی که بازیکنان برای در دست گرفتن کنترل زیپ‌لاین مبارزه می‌کنند. نقشه Chancellery، دو گروه از بازیکنان را در کشور فرانسه در مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد و در انتها، نقشه Excavation بازیکنان را به یک معدن در کشور الجزایر خواهد برد. مدیر توسعه بخش چندنفره بازی، آدام ایسکُو، درباره یکی از این نقشه‌ها گفته است:

در وسط نقشه Excavation یک حفره وجود دارد که شما می‌توانید به آنجا رفته و با انبوهی از سکه‌های طلا و چیز‌های هنری ارزشمند روبه‌رو شوید. همیشه نیز کسی هست که به سمت [حفره] می‌رود یا می‌آید؛ بنابراین مکان جالبی برای افتادن و غافلگیر کردن دیگران یا نشستن و صبرکردن برای آمدن دیگر بازیکنان به شمار می‌رود.

 نقشه جدید حالت War بازی Call of Duty: WW2 با نام Operation: Arcane شناخته شده و بازیکنان را به یک پایگاه تحقیقاتی سری دشمن در کوه‌های کشور اتریش می‌برد. بازیکنان در این ماموریت وظیفه دارند تا اسرار طبقه بندی شده، نقشه‌ها و تکنولوژی‌های سری مختلف را بدست آورده و بدزدند. در نهایت، بازیکنان در بسته  The Shadow War به یک نقشه کاملا جدید از حالت Nazi Zombies به نام The Frozen Throne دسترسی پیدا می‌کنند که به نظر می‌رسد آن‌ها را به یک غاز بزرگ که پر از تونل‌ها و راز‌های مختلف است، خواهد برد.

بازیکنانی که سیزن پس بازی Call of Duty: WW2 خریداری کرده‌اند، به صورت رایگان به این بسته دسترسی پیدا خواهند کرد. البته دیگر کاربران نیز می‌توانند نسبت به خرید آن به صورت جداگانه اقدام کنند. لازم به بیان است که شرکت اکتیویژن پاداش کوچکی را برای دارندگان سیزن پس بازی تدارک دیده که با نام Party Up Map Access شناخته می‌شود و به آنان این قابلیت را خواهد داد تا با دیگر بازیکنانی که سیزن پس را در اختیار ندارند، تشکیل Party داده و به انجام بازی‌ روی تمامی تقشه‌های بازی از جمله نقشه‌های بسته‌الحاقی چهارم، بپردازند. البته این ویژگی برای دو ماه (از ششم شهریور تا ششم آبان ماه ۹۷) در دسترس خواهد بود. در انتها، شما می‌توانید تریلر DLC نهایی بازی WW2 را مشاهده کرده و نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 
بسته‌الحاقی The Shadow War در تاریخ ششم شهریورماه ۹۷ (۲۸ آگوست ۲۰۱۸) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت و طبق معمول،یک ماه بعد برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
 
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1399
    نظرها: 13
    تشکر: 6
    تشکرشده: 9
    کنسول‌های بازی:

    سلام برای من سه تاازاین زمینایی گه گفتید اومده ولی این شگلی نیستن یگیش برفی بعدی توساحل یگی پیگش تویه شهر ججوری بایدایناروبیارم

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.