نویسنده: میلاد شجری جمعه، 02 شهریور 1397
ساعت 13:00

تریلر پی‌سی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

0 از 5

اکتیویژن تریلری از نسخه پی‌سی عنوان Black Ops 4 منتشر کرده که به نمایش ویژگی‌های انحصاری بازی روی این پلتفرم می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هنگامی که بازی Call of Duty: Black Ops 4 در اواخر اردیبهشت‌ماه معرفی شد، ما متوجه شدیم که تجربه این بازی روی رایانه‌های شخصی بسیار منحصر بفرد خواهد بود. حالا سه ماه از آن زمان گذشته است و شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو توسعه دهنده تری‌آرک (Treyarch) تریلر جدیدی از بازی Black Ops 4 منتشر کرده‌اند که بنمایش ویژگی‌هایی که موجب تفاوت میان نسخه پی‌سی با نسخه‌های دیگر بازی روی دو پلتفرم دیگر می‌شود، می‌پردازد.

تصاویر موجود در این تریلر که کمی بیشتر از  یک دقیقه به طول می‌انجامد، به صورت کامل از نسخه رایانه‌های شخصی بازی Call of Duty: Black Ops 4 گرفته شده است. بازیکنان با توجه به مشخصات پی‌سی خود می‌توانند از مزیت استفاده از چند صفحه نمایش بهره ببرند. به علاوه، این نسخه از بازی از وضوح تصویر 4K واقعی و فریم ریت نامحدود برخوردار است. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کرده و نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 
بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از آن اما یک بتا عمومی از حالت بتل رویال بازی به نام Blackout برگذار می‌شود که ابتدا کاربران پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) به آن دسترسی پیدا کرده و اندکی بعد، نوبت به کاربران دو پلتفرم دیگر می‌رسد. 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.