نویسنده: میلاد شجری شنبه، 03 شهریور 1397
ساعت 17:00

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey با محوریت یونان باستان

0 از 5

شرکت یوبی‌سافت به تازگی تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده که به نمایش محیط‌های زیبای یونان باستان می‌پردازد.

 در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مجموعه «اساسینز کرید» همیشه برای بازسازی فوق‌العاده از دوره‌ها و مکان‌ها تاریخی شناخته می‌شود، به قدری که ما در حالت Discovery Mode بازی Assassin’s Creed Origins شاهد این بودیم که بازیکنان به یک تور گردشگری برای آشنایی بیشتر با محیط بازسازی شده مصر باستان فرستاده می‌شوند. نسخه Odyssey نیز به نظر تفاوت زیادی ندارد و در تریلر جدیدی که شرکت فرانسوی یوبی‌سافت (Ubisoft) از بازی منتشر کرده، ما به خوبی شاهد تفسیر آنچه یونان در زمان‌های باستان بوده است، هستیم.

در این تریلر همچنین شاهد صحبت‌های تعدادی از اعضای تیم توسعه‌دهنده بازی Assassin’s Creed Odyssey هستیم که از سختی‌های کار خود برای باز‌سازی این محیط وسیع و متنوع می‌گویند. آن‌ها مجبور بودند که برای ساخت بعضی از مکان‌های تاریخی به خود یونان سفر کرده و اطلاعات و تصاویر بیشتری بدست آورند. شایان به ذکر است که تعدادی از مکان‌های قرار داده شده در بازی، در دنیای واقعی هیچ ردی از خود به جای نگذاشته و در طول تاریخ از بین رفته‌اند. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 پیش از این نیز تریلر‌هایی این چنینی با محوریت سیستم مبارزات و دریانوردی منتشر شده بود که برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی Odyssey بد نیست سری به آن‌ها بزنید. در خبری مرتبط، شرکت یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که بعد از انتشار نسخه سال ۲۰۱۸ میلادی، مجموعه برای یک سال استراحت کرده و در واقع، در سال ۲۰۱۹ میلادی ما شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی Assassin’s Creed نخواهیم بود.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهرماه ۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. البته شایان به ذکر است که خریداران یکی از نسخه‌های ویژه بازی، دو روز زودتر به این عنوان اکشن و ماجراجویی که سعی دارد یک عنوان کاملا نقش آفرینی باشد، دسترسی پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.