نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 20 دی 1396
ساعت 18:41

تریلر جدید بازی EA Sports UFC 3 منتشر شد

0 از 5

نمایش بخش Career Mode در تریلر جدید بازی EA Sports UFC 3

عنوان EA Sports UFC 3 کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند آن را تجربه کنند. هم اکنون تریلر جدیدی از بازی EA Sports UFC 3 منتشر شده که بخش Career Mode بازی را نمایش می‌دهد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

در عنوان EA Sports UFC 3 ، برای اولین بار در سری UFC ، تصمیمات شما در بازاریابی، بر روی موفقیتتان تأثیر گذار خواهد بود. به این صورت که بین مسابقات می‌توانید با اقدامات تبلیغاتی، طرفداران بیشتری جمع کنید، تبلیغاتی برای مبارزه بعدی انجام دهید و قراردادهای بهتری داشته باشید. همچنین می‌توانید یک کمربند قهرمانی به دست آورید و Joe Rogan در مورد شما توییت می‌کند که بسیار عالی است.

بازی EA Sports UFC 3 رسماً در ماه نوامبر (آبان) معرفی شد و تریلری برای آن منتشر گردید که قهرمانی به نام Conor McGregor را نمایش می‌داد. تصویر این قهرمان بر روی کاور این بازی طراحی شده است. بعلاوه، نسخه Champions Edition برای این بازی معرفی شده است که به خریداران امکان دسترسی 3 روز زودتر به بازی، UFC champion و UFC Ultimate Team ، همچنین 500 امتیاز UFC ، پنج بسته Ultimate Team Premium و بیست بسته اضافی Premium را می‌دهد.

عنوان EA Sports UFC 3 در تاریخ 2 فوریه 2018 (برابر با 13 بهمن 1396) برای PlayStation 4, Xbox One عرضه خواهد شد. در پایین می‌توانید تریلر جدید ارائه شده از این بازی را مشاهده کنید.

م.حافظ | تریلر | 10/01/2018

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.