نویسنده: فرشاد جمعه، 13 بهمن 1396
ساعت 19:35

جزئیات مربوط به سیزن پس بازی Far Cry 5 به اشتراک گذاشته شد

5 از 5

تریلر داستانی جدیدی از بازی Far Cry 5 منتشر شد

 شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) اخیراً جزئیات مربوط به سیزن پس بازی Far Cry 5 را به اشتراک گذاشته است؛ سیزن پس این بازی شامل سه بسته‌ی الحاقی است که در ادامه شاهد جزئیات مربوط به هر یک از آن‌ها خواهید بود:

  • Hours of Darkness: بازیکنان با سفر در زمان به ویتنام رفته و با سربازان Việt Cộng به مبارزه خواهند پرداخت.
  • Dead Living Zombies: بازیکنان با هجوم وحشیانه‌ی زامبی‌ها روبرو خواهند بود که باید در برابر آن‌ها مقاومت کنند.
  • Lost on Mars: بازیکنان زمین را ترک کرده و به مبارزاتی بر روی مریخ ملحق خواهند شد.

سیزن پس بازی Far Cry 5

در کنار سه محتوای گفته شده، سیزن پس بازی Far Cry 5 شامل قابلیت‌های اضافه‌ای همچون Map Editor خواهد بود؛ همچنین دارندگان سیزن پس این عنوان یک نسخه‌ی رایگان از بازی Far Cry 3: Classic Edition را دریافت خواهند کرد که در فصل تابستان برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد؛ لازم به ذکر است که خریداران سیزن پس نسخه‌ی PC عنوان Far Cry 5، نسخه‌ی معمولی Far Cry 3 را به رایگان دریافت خواهند کرد.

هنوز قیمت سیزن پس عنوان Far Cry 5 اعلام نشده اما شامل نسخه‌ی «طلایی» (Gold) صد دلاری این بازی خواهد بود.

 شرکت یوبی‌سافت همچنین تریلر داستانی جدیدی را برای Far Cry 5 منتشر کرد که در آن شاهد حضور Joseph Seed هستیم؛ Seed معتقد است که هیچکس نمی‌تواند هدیه‌ای را که ادعا می‌کند از جانب خداوند به او داده شده را دریافت کند؛ در تریلر منتتشر شده شاهد یک سخنرانی از Seed خواهید بود. در این تریلر همچنین شاهد المان‌هایی از گیم‌پلی بازی خواهید بود که شامل تیراندازی، رانندگی و مبارزات نفر به نفر می‌شوند.

عنوان Far Cry 5 در تاریخ 27 مارس سال 2018 (برابر با 7 فروردین ماه سال 1397) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد؛ در اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً شاهد معرفی سیستم مورد نیاز آن بودیم.

فرشاد | تریلر | 02/02/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.