نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 17 بهمن 1396
ساعت 11:46

تریلر جدیدی از رویداد Outbreak در بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

5 از 5

تریلر سینماتیک جدیدی از رویداد Outbreak در بازی Rainbow Six Siege منتشر شده است و اپراتور محبوب بازی یعنی Ash در آن حضور دارد

قرار است به زودی یک بخش co-op 4 نفره به بازی Rainbow Six Siege اضافه شود. این رویداد که در بازه‌ی زمانی محدودی برای بازیکنان ارائه خواهد شد، تیم ضد تروریستی Rainbow را در مقابل موجودات فضایی قرار می‌دهد. بسیاری با وجود قدردانی از پشتیبانی یوبیسافت، رویداد Outbreak را با حال و هوای بازی Siege مناسب نمی‌دانند. Rainbow Six Siege یک شوتر تاکتیکی و واقع گرایانه است؛ گنجاندن موجودات فضایی در این بازی به هیچ وجه منطقی نیست. اما تا زمان عرضه‌ی بسته الحاقی Outbreak باید صبر کنیم، آنگاه می‌توان این حرکت تیم پشتیبانی بازی را به خوبی قضاوت کرد.

 با وجود تمام انتقادات، Outbreak ابتدای فصل بعد بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و تا زمان همایش Siege Invitational در تاریخ 18 فوریه (معادل با یکشنبه 29 بهمن) اطلاعات کاملی از آن در دست نخواهد بود. ساعاتی پیش اما، یوبیسافت تریلر جدید و مرموزی را منتشر کرد که در آن اپراتور محبوب، Ash یکی همکاران روسی خود (اپراتورهای اسپچناز)، ترمایت و داک را به منطقه‌ی عملیاتی فرا می‌خواند. به نظر می‌رسد که تیم ضد تروریستی رینبو قرار است وارد درگیری با سک سری موجود فضایی شود.

رویداد Outbreak همزمان با بسته‌ی الحاقی بعدی بازی یعنی Operation Chimera عرضه خواهد شد. با شروع فصل بعد، بازی Rainbow Six Siege وارد سومین سال عرضه می‌گردد.

در طی رویداد Outbreak دو اپراتور جدید؛ لیون (Lion) از فرانسه و فینکا (Finka) از روسیه به بازی اضافه خواهند شد. این دو در کنار اسموک، یینگ، باک، کپکن، اش، داک، تاچانکا، گلز و سرباز صفر (Recruit) به یک منطقه قرنطینه اعزام خواهند شد. در این منطقه، انگلی با ماهیت بیگانه از طریق یک کپسول فضایی قدیمی متعلق به شوروی سابق وارد جو زمین شده و اختلالاتی بوجود آورده است. این عامل بیگانه جمعیت شهر را به قالب موجوداتی ترسناک درآورده. در رویداد Outbreak تنها اپراتورهای مذکور قابل بازی خواهند بود. یوبسافت در این رابطه اعلام کرده است:

ما مجموعه‌ای از اپراتورها را انتخاب کردیم که بیشترین تناسب و ارتباط را با مد Outbreak داشته باشند.

مد Outbreak دارای دو درجه سختیِ Normal و Pandemic خواهد بود. بازیکنان در قالب تیم‌های 3 نفره به مبارزه با موجودات فضایی می‌پردازند. همپنین 3 مپ جدید نیز به بازی افزوده خواهد شد که ساختار متفاوتی نسبت به سایر مپ‌های بازی خواهند داشت. طراحی این مپ‌ها بزرگتر و بازتر بوده چون قرار است بازیکنان به صورت co-op در این مد بازی ککند. قابلیت تخریب پذیری بالا در این 3 مپ نیز حفظ خواهد شد. در ادامه تریلری از Outbreak را مشاهده خواهید کرد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.