نویسنده: پوریا علیمحمدی یکشنبه، 26 فروردين 1397
ساعت 17:10

جدیدترین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story

4 از 5

سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story)، محصول دیزنی و لوکاس-فیلم است که اکران عمومی آن برای آخرین ماه فصل بهار برنامه ریزی شده و ماجرایی ویژه در مورد هان سولوی جوان را روایت می‌کند.

این سینمایی پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story، دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود. از نکات امیدوار کننده‌ی فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان می‌توان به حضور جرج لوکاس، خالق دنیای جنگ ستارگان، در کادر نویسندگی اثر اشاره کرد.

داستان فیلم چندین سال پیش از اتفاقات سری نخست «جنگ‌های ستاره‌ای» (Star wars: New Hope) و قبل از پیوستن آن‌ها به نیروهای "شورشی"، سرگذشت هان‌سولوی جوان را بازگو می‌کند که در یک ماموریت به دنیای مجرمان زیرزمینی، با خلبان دوم خود چوباکا و دوست آینده‌اش لاندو آشنا می‌شود و ... 

کادر تولید و بازیگران:

ران هاوارد کارگردان مشهور هالیود و برنده جایزه‌ی اسکار و سازنده ی فیلم های A Beautiful Mind ،Apolo13 و The Davinci Code آفرینش این اثر را بر عهده دارد و ساخت موسیقی متن این فیلم جنگ ستارگانی که همیشه بر عهده‎‌ی جان ویلیامز بود به جان پاول سپرده شده است.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک (بازیگر نقش دنریس تارگرین در بازی تاج و تخت) در نقش کی-را (Qi’Ra)، وودی هارلسون (بازیگر فیلم های Three Billboards Outside Ebbing, Missouri و Now you see me) در نقش توبی بکت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند.

Solo:A Star Wars Story برای اولین بار در جشنواره ی کن نمایش داده خواهد شد و سپس ده روز بعد، در 25 مه برابر با 4 خرداد در سینماهای سراسر جهان اکران عمومی می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.