نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1397
ساعت 09:05

باندای نامکو یک بازی جدید داستان محور درباره جنگ جهانی اول معرفی کرد

0 از 5

باندای نامکو در همکاری با استودیو انیمیشن‌سازی Aardman و استودیو بازی‌سازی DigixArt، یک بازی هنری با محوریت جنگ جهانی اول می‌سازد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت باندای نامکو در همکاری با چند استودیو دیگر، از جمله استودیو انیمیشن‌سازی Aardman Studios، درحال ساخت یک بازی داستان‌محور پیرامون جنگ جهانی اول هستند. استودیو انیمیشن‌سازی Aardman بیشتر به خاطر تولید سری انیمیشن‌های خمیری Wallace and Gromit شناخته می‌شود. این استودیو اما حالا روی ساخت بازی مشارکت دارد که بیش از هر چیز، انیمیشن‌های نقاشی‌شده و نوستالژیک را در ذهن تداعی می‌کند. به هر حال، این بازی می‌تواند چیزی شبیه به یک فار کرای با فضای کمدی انیمیشن‌های خمیری باشد.

به گفته باندای نامکو، این بازی که با نام 11-11: Memories Retold معرفی شده است، بیش از مبارزات، روی داستان‌گویی و لحن متمرکز خواهد بود. این شرکت هنوز اطلاعات چندانی درباره گیم‌پلی بازی به اشتراک نگذاشته است، ولی گفته می‌شود به شکلی نسبتا غیرمتعارف خواهد بود. از اولین اخبار برآمده از این بازی، می‌توان تصور کرد که با یک بازی مشابه با Valiant Hearts شرکت یوبی‌سافت مواجه باشیم. حساب رسمی Bandai Namco US در توییتر در این باره نوشته است:

سفری به گذشته و دوران جنگ جهانی اول، جنگی برای پایان دادن به تمام جنگ‌ها و دنبال کردن داستان دو سرباز، که تحت غیر ممکن‌ترین وضعیت‌ها به یکدیگر ملحق می‌شوند. به زودی منتظر اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی 11-11 Memories Retold (برای XB1،PS4،PC) باشید.

استودیو DigixArt نیز در یک بیانیه گفته است:

از سبک نقاشی‌شده تا روایت یک داستان عاطفی، ما بازی‌هایی برای بازیکنان ساختیم تا بتوانند میراث‌شان را زنده کنند. ما مرزهای اینکه بازی‌ها در چه موضوعاتی می‌توانند باشند را گسترش می‌دهیم و امیدواریم در خاطر بازیکنان باقی بمانند.

در اولین تریلر کوتاهی که از این بازی منتشر شده است گرچه جزئیات خاصی بازگو نمی‌شود، ولی چشم‌انداز کلی از اینکه می‌توانیم چه انتظاراتی از سبک هنری آن داشته باشیم را ارائه می‌دهد. طبق گفته باندای نامکو، در این تریلر مشخص است که بازی سبک هنری و مشابه نقاشی دارد، و این می‌تواند جالب توجه باشد که انیمیشن شخصیت‌ها می‌تواند به چه شکل باشد.

بازی Memories Retold قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود که البته، هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام نشده است. اگر قرار باشد گمانه‌زنی کنیم، شاید ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) زمان مناسبی برای بازی است که در ابتدای نام خود، عدد ۱۱-۱۱ را می‌بیند. با توجه به موضوع داستان، ۱۱-۱۱ به احتمال زیاد به تاریخ ۱۱/۱۱/۱۹۱۸ مرتبط است؛ روزی که جنگ‌جهانی اول پایان یافت و آتش‌بس سراسری برقرار شد. همچنین اگر این بازی همین امسال در تاریخ ۱۱ نوامبر عرضه شود، درواقع در صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول خواهد بود.

ویدئو

آپارات
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.