نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 خرداد 1397
ساعت 10:15

بازی واقعیت افزوده Jurassic World Alive هم اکنون در دسترس قرار گرفته است

5 از 5

بازی Jurassic World Alive، یک عنوان واقعیت افزوده و برگرفته از «دنیای ژوراسیک» است که درحال حاضر در همه مناطق جهان در دسترس قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی واقعیت افزوده Jurassic World Alive یک بازی الهام گرفته از Pokemon GO، و برمبنای فیلم سینمایی Jurassic World است که از چند ماه قبل، در تعدادی از مناطق جهان در دسترس قراگرفته بود و حالا این بازی، در اکثر بازارهای جهان برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی و iOS قابل دریافت شده است.

گفتنی است که عرضه جهانی این بازی، همراه با انتشار یک تریلر رسمی از چگونگی تجربه گیم‌پلی بازی نیز هست. این شیوه که بسیار شبیه المان‌های موجود در بازی Pokemon GO است، در Jurassic World Alive بازیکنان شاهد افزوده شدن موجوات و دایناسورهایی از فیلم دنیای ژوراسیک به دنیای حقیقی خواهند بود، که باید آن‌ها را در محیط واقعی پیدا کرده و به دام بیاندازند. همچنین درحالی که بازیکنان در پوکمون گو، باید به Pokeball به عنوان آیتم و موجودات Collectible ضربه بزنند، در Jurassic World Alive نیز باید با نوعی دارت آرام بخش به دایناسورها شلیک کرد تا آن‌ها را به دام انداخت.

همچنین لازم به ذکر است که تفاوت‌ها میان Pokemon GO و Jurassic World Alive به همین جا محدود نمی‌شود. بازی Jurassic World Alive درواقع تمرکز خیلی بیشتری روی بخش‌های مبارزه PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) دارد، و دلیل اصلی اینکه بازیکنان به دنبال جمع‌آوری دایناسورهای بیشتری هستند، این است که تیم بزرگ‌تری را برای مبارزه با سایر بازیکنان بسازند. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدیدی که از این بازی واقعیت افزوده منتشر شده را نیز مشاهده کنید.

 

 

همان طور که اشاره شد، تمرکز اصلی در Jurassic World Alive روی مبارزه بین بازیکنان و انجام بازی به شکل PvP است که این ویژگی، می‌تواند تا حد زیادی در جذب مخاطبان پوکمون گو موفق عمل کند. بازی Pokemon GO هم گرچه از زمان معرفی و تریلر اولیه خود وعده انجام بازی به شکل PvP را داده بود، ولی حالا و چند سال پس از آن تاریخ نیز، بازیکنان در این بازی نمی‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند. به این ترتیب بازی Jurassic World Alive فرصت خوبی برای آن دسته از طرفداران Pokemon GO است که از فقدان بخش PvP در این بازی ناامید شدند.

گفتنی است که میزان بسیار بالای محبوبیت بازی Pokemon GO نیز بر کسی پوشیده نیست و اخیرا در بازی‌مگ، مطالعه کردید که این بازی Niantic Labs تاکنون ۸۰۰ میلیون بار دانلود شده است. اینکه یک بازی به شکل بالقوه، توسط ۸۰۰ میلیون نفر تجربه شده باشد، نشان از موفقیت بزرگ ایده بازی های واقعیت افزوده دارد و باید دید که از این حیث، بازی Jurassic World Alive چه جایگاهی نزد مخاطبان پیدا می‌کند.

همان طور که اشاره شد، بازی Jurassic World Alive مدتی هست که در همه مناطق جهان، برای کاربران دستگاه های اندرویدی و iOS در دسترس قرار گرفته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.