نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 خرداد 1397
ساعت 17:00

تاریخ عرضه رسمی Mega Man 11 تایید شد

0 از 5

کپ‌کام به شکل رسمی تاریخ عرضه بازی Mega Man 11 را تایید و تریلر جدیدی از آن را هم به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چند روز پیش بود که یک فهرست لیک شده از فروشگاه پلی‌استیشن سنگاپور، تاریخ عرضه احتمالی بازی مورد انتظار و جدید کپ‌کام از سری اکشن-پلتفرمر «مگامن» را با عنوان Mega Man 11 فاش کرده بود. حالا ولی سازنده و ناشر بازی، به شکل رسمی تاریخ عرضه بازی را معرفی و یک تریلر جدید نیز از آن به نمایش گذاشته است. این اطلاعیه اخیر کپ‌کام، در واقع رد کننده شایعه قبلی و منتشر شده است و تاریخ دقیق عرضه بازی را در روز ۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۰ مهر ۹۷) معین کرده است. به این ترتیب این بازی در تاریخ ذکر شده، قرار است برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

همان‌طور که در تریلر جدید Mega Man 11 در انتهای خبر مشاهده می‌شود، کپ‌کام نه تنها به موضوع تاریخ عرضه بازی پرداخته، بلکه برخی ویژگی‌های جدید بازی را نیز به طرفداران این سری نشان داده است. یکی از ویژگی‌های جدید سیستم تجهیزات دوگانه (Double Gear system) است که در این بازی معرفی شدند و به بازیکن، اجازه استفاده از قابلیت‌های جدید مثل کند کردن زمان یا حملات قوی‌تر را می‌دهد. با این حال این ویژگی همچنین می‌تواند باعث داغ کردن - از طریق پر شدن یک نوار مخصوص قدرت - و توقف شخصیت برای مدتی کوتاه برای استفاده مجدد از آن هم شود.

گفتنی است که یکی دیگر از موارد مهمی که در تریلر جدید Mega Man 11 تایید می‌شود، این است که بازی از صداپیشگان هم استفاده خواهد کرد؛ ویژگی که احتمالا باعث سورپرایز بسیاری از طرفداران این سری شده است. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که استفاده از صداپیشگان برای هر شخصیت، این بار می‌تواند بهتر کار شده باشد یا خیر. در این تریلر نمایشی از یک باس فایت با شخصیتی به نام Fuse Man نیز دیده می‌شود، در حالی که شخصیت Block Man نیز زمانی حتی بیشتر را در تریلر به خودش اختصاص داده است.

برای خوانندگانی که اطلاعی پیرامون بازی ندارند، پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که کپ‌کام بازی Mega Man 11 را چند ماه پیش به شکل رسمی معرفی کرده بود. این عنوان در واقع به مناسبت جشن گرفتن ۳۰مین سالگرد شروع به کار این سری نیز معرفی شده است. بازی Mega Man 11 اولین بازی از این سری بسیار قدیمی و طولانی کپ‌کام، پس از عرضه بازی Mega Man 10 در سال ۲۰۱۰ خواهد بود. همچنین بازی یازدهم هم گرچه به شکل یک پلترمینگ ۲ بعدی، ولی از گرافیک سه‌بعدی به جای مدل زنی پیکسلی و ۸ بیتی عصر NES نسبت به نسخه‌های قبلی استفاده می‌کند.

با در نظر گرفتن همه جوانب مگامن ۱۱ از دید گرافیکی، گیم‌پلی و موسیقی متن فوق‌العاده به نظر می رسد و می‌تواند یک بازی قوی و محکم برای بازگشت طرفداران قدیمی و جان‌سخت این سری قدیمی محسوب شود. تغییرات جدید به این سری کمک می‌کند تا بازیکنان جدید نیز به آن جذب شوند، تا شاید آن‌ها هم برای اولین بار، به تجربه یک ماجراجویی جدید از این بمب‌افکن آبی بپردازند. خوشبختانه کپ‌کام این بازی را برای چندین پلتفرم هم منتشر خواهد کرد که باعث می‌شود تا جامعه مخاطبانی به نسبت گسترده‌تر در انتظار بازی باشند.

بازی Mega Man 11 همان‌طور که اشاره شد، قرار است در روز ۱۰ مهر ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده توسط کپ‌کام برای Mega Man 11 را مشاهده کنید.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.