نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1397
ساعت 09:00

گیم پلی 17 دقیقه ابتدایی State of Decay 2 منتشر شد

0 از 5

مایکروسافت و Undead Labs در فاصله کم‌تر از یک هفته تا عرضه، ۱۷ دقیقه از گیم‌پلی بازی State of Decay 2 را به اشتراک گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بدون شک از دید بسیاری از طرفداران و دارندگان پلتفرم ایکس‌باکس وان، بازی State of Decay 2 استودیو آندد لبز یکی از جذاب‌ترین عناوین انحصاری امسال مایکروسافت محسوب می‌شود. به هر شکل این دسته از طرفداران، حالا در حالی که بازی تنها کم‌تر از یک هفته تا عرضه فاصله دارد، می‌توانند شاهد ۱۷ دقیقه‌ از گیم‌پلی بخش ابتدایی بازی State of Decay 2 باشند.

همان طور که در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، از همان ابتدای State of Decay 2 امکان تعیین جنسیت برای شخصیت‌های اریک و جردن که در حال فرار از دسته‌ای از زامبی‌ها هستند وجود دارد. در این کلیپ منتشر شده توسط مایکروسافت و Undead Labs، روش‌های بقا با امکانات اولیه و در قالب یک بخش شبه-آموزشی نیز دیده می‌شود. همچنین محوطه‌ها و مکان‌هایی برای پناه گرفتن و در امان ماندن از زامبی‌ها که با نام Camp Osprey شناخته می‌شوند و البته، یک مرحله که بازیکنان باید به جستجوی یک پایگاه و محل استقرار جدید بگردند نیز قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید از گیم‌پلی State of Decay 2 را تماشا کنید.

شاید در نگاه اولیه به این تریلر، این طور به نظر می‌رسد که جدیدترین بازی وحشت-بقای مایکروسافت و Undead Labs در برخی موارد با مشکلات و کمبودهایی مواجه است. به طور مشخص، انیمیشن دویدن و همچنین صداگذاری‌های غیرطبیعی برخی شخصیت‌ها از جمله مشکلاتی هستند که در تریلر به چشم می‌خورند. با این حال، گیم‌پلی این بازی با توجه به قیمت‌گذاری که برای بازی شده، می‌تواند تا حدودی قابل قبول به نظر می‌رسد. این امیدواری نیز حتما برای این بازی ۳۰ دلاری وجود دارد، که سازندگان در ادامه و احتمالا از زمان پس از عرضه، با انتشار پچ‌ها و آپدیت‌هایی، بیش از پیش بازی را پایدار و مشکلاتی چون روان نبودن انیمیشن‌ها که در تریلر گیم‌پلی به وضوح دیده می‌شود را برطرف کنند.

در این بین، گرچه ممکن است برخی حتی این قیمت ۳۰ دلاری را نیز برای یک بازی با چنین نمایشی زیاد بدانند، باید گفت که همیشه راه جایگزین نیز برای این دسته از طرفداران وجود خواهد داشت. این بازی به عنوان یکی از عناوین انحصاری ایکس‌باکس وان، در همان روز عرضه به کتابخانه سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. در نتیجه مشترکین این سرویس مایکروسافت قادر هستند این بازی را، همراه با ده‌ها بازی دیگر با هزینه تنها ۱۰ دلار نیز تجربه کنند. این هزینه برای اشتراک یک ماهه در «سرویس نت‌فلیکسی» ایکس‌باکس Game Pass است و مشترکین، به بسیاری از بازی‌های دیگر دو پلتفرم ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان هم دسترسی خواهند داشت.

در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، پیش‌تر در بازی‌مگ خواندید که آندد لبز برنامه‌ای برای قرار دادن ویژگی خریدهای درون‌برنامه‌ای برای این بازی ندارد. بازی State of Decay 2 قرار است در ۲۲ می (۱ خرداد)، انحصارا برای ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.