نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 16:00

بازی Halo: The Master Chief Collection برای Xbox Game Pass تایید شد

0 از 5

بازی Halo: The Master Chief Collection در ماه آینده میلادی به لیست بازی‌های سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد.

 در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان برنامه Inside Xbox در رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ بود که اعلام شد بازی Halo: The Master Chief Collection به سرویس Xbox Game Pass خواهد آمد. این عنوان انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان شامل نسخه‌ Anniversary بازی‌های Halo: Combat Evolved و Halo 2 در کنار Halo 3: ODST و Halo 4 می‌شود. البته لازم به بیان است که از عنوان Halo 3: ODST فقط بخش کمپین یا همان تک‌نفره بخشی از کالکشن است و بقیه بازی‌ها، شامل بخش چندنفره نیز می‌شوند.

در کنار این خبر، ایکس‌باکس همچنین اخبار جدیدی پیرامون سرویس Xbox Game Pass به اشتراک گذاشت؛ اعضای جدید این سرویس از امروز تا تاریخ نهم شهریورماه (۳۱ آگوست) فرصت دارند تا با پرداخت تنها دو دلار به دو ماه اشتراک این سرویس دسترسی پیدا کنند. یک بتا برای برنامه موبایلی Game Pass معرفی شد که از امروز آغاز شده است. این برنامه، به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور بازی‌های مختلف سرویس را روی ایکس‌باکس وان خود دانلود کرده، اخبار مربوط به تخفیفات Game Pass و عناوینی که قرار است بزودی اضافه یا حذف شوند را مشاهده کنید. کاربران پلتفرم اندروید از طریق Google Play می‌توانند این برنامه را دریافت کنند، در حالی که کاربران IOS باید از طریق TestFlight برای شرکت در بتا ثبت نام کنند.

کالکشن The Master Chief در تاریخ ۱۰ شهریورماه ۹۷ (یک سپتامبر ۲۰۱۸) به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. این کالکشن ارزشمند قرار است که از سیستم Matchmaking بهبود یافته، پشتیانبی از LAN به صورت آفلاین و پیشرفت‌های مخصوص کنسول ایکس‌باکس وان ایکس برخوردار شود. شایان به ذکر است که شما با خرید این کالکشن نیز به تمامی این موارد دسترسی پیدا می‌کنید. در انتها، شما می‌توانید تریلر گیمزکام بازی Halo: The Master Chief Collection را مشاهده نمایید:

 

 ماجراجویی Master Chief در عنوان Halo 5: Guardians که هم‌اکنون در سرویس Xbox Game Pass موجود است، ادامه می‌یابد. ششمین عنوان اصلی از مجموعه هیلو با نام Halo Infinite قرار است دنباله‌ای برای ماجراجویی چیف باشد اما در این میان، شایعات حاکی از آن است که بازی در دو قسمت تهیه و عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.