نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 16:00

تریلر جدید داستانی بازی Anthem منتشر شد

3 از 5

BioWare به تازگی گیم‌پلی تریلر جدید داستانی از بازی مورد انتظار Anthem را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی استودیو بایوور، یک تریلر جدید از بازی Anthem را در جریان رویداد PAX West 2018 منتشر کرده، که تمرکز آن روی المان‌های مختلف داستان بازی است. در این زمینه، سازندگان بازی قبلا هم وعده توضیحات بیشتر درباره شکل داستان‌سرایی بازی را داده بودند که با مشاهده این ویدیو جدید، بسیاری از سوالات در این زمینه پاسخ خود را پیدا می‌کنند. شما در ادامه، می‌توانید این کلیپ جدید بازی را مشاهده کنید:

 

 

در این ویدیو کلیپ جدید، گوینده توضیحاتی را درباره المان‌های داستانی بازی می‌دهد که شاید مهم‌ترین بخش آن، عبارت «دنیای ما، داستان من» باشد که بیانگر این نکته است که بازیکنان، در دنیای اشتراکی و آنلاین بازی در تعامل با یکدیگر هستند. از طرفی احتمالا این نشان‌دهنده شکل دنبال کردن مراحل بازی نیز هست که ظاهرا در ذات خود به شکلی از پیش تعیین شده و معین قابل تجربه هستند. به این ترتیب، همه بازیکنان چه به صورت تک نفره و یا به صورت تیمی، این مراحل را به شکلی مشابه با دیگران تجربه خواهند کرد.

پیرامون بخش «داستان من»، این اشاره به زمانی دارد که بازیکن وارد Fort Tarsis، یا شهر شلوغ و تجاری بازی می‌شود و از طریق تعامل‌ها و انتخاب‌های خود در قبال دیگر کاراکترها، بر این محل تاثیر می‌گذارد و در آن به روش هر بازیکن، تغییر ایجاد می‌شود. این موضوع، درواقع همان شانس بازیکن برای اثرگذاری روی داستان بازی خواهد بود که این بخش تجربه‌ای کاملا متفاوت را نسبت به تجارب سایر بازیکنان خواهد داشت. در این تریلر، همچنین دشمنان، سیستم گردش و مبارزات و البته محیط‌های مختلف بازی نیز دیده می‌شود. در این زمینه نیز تریلر دارای مناطق جدیدی است و در آن محوطه‌هایی شبه باستانی و مشابه معابد قدیمی نیز دیده می‌شود.

در این تریلر، نکته جالب دیگر غیر فعال بودن ویژگی damage number است که سازندگان از زمان شروع نمایش‌های بازی این ویژگی را نمایش می‌دادند. با این حال بعدا اعلام شد که این ویژگی قابل غیر فعال کردن است و در این تریلر، ظاهرا به شکل پیش‌فرض نیز غیرفعال شده است. به طور کلی با وجود المان‌های جدیدی که در این تریلر معرفی شد، به نظر می‌رسد که هنوز جا برای توضیحات بیشتر BioWare در ارتباط با داستان بازی وجود داشته باشد. این استودیو، پیش از این شروع برگزاری دوره بتای بازی را هم اعلام کرده، که قرار است از روز ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن امسال) شروع شود.

بازی Anthem قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.