نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 09 مهر 1397
ساعت 14:00

عنوان Minecraft: Dungeons معرفی شد

0 از 5

شرکت Mojang از عنوان جدید Minecraft: Dungeons رونمایی کرده که قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد.

در جدیدترین اخبار و دنیای بازی در بازی‌مگ؛ امروز استودیو توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های ویدیویی سوئدی که در اختیار شرکت بزرگ مایکروسافت قرار دارد، یعنی Mojang با انتشار تریلری از بازی Minecraft: Dungeons رونمایی کرد. این بازی یک عنوان تکامل یافته و الهام گرفته از بازی‌های کلاسیک قدیمی در سبک Dungeon-Crawl نقش آفرینی است و گروهی از توسعه دهندگان با اشتیاق بالا آن را ساخته‌اند. وقایع این عنوان اکشن و ماجراجویی جالب دردنیای ماینکرفت اتفاق می‌افتد. در بازی Minecraft: Dungeons شما می‌توانید وارد محیط‌هایی نظیر دره‌های عمیق، باتلاق‌ها و غار‌ها شده و آیتم‌های مختلفی را پیدا کنید و هیولا‌های ترسناک و زننده را از بین ببرید.

بازی Minecraft: Dungeons به طرز جالبی فقط برای رایانه‌های شخصی لیست شده و قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار گیرد. فعلا خبری از معرفی بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیست و علت آن را می‌توان در کوچک بدون تیم سازنده جستجو کرد. در انتها شما می‌توانید تریلر معرفی این عنوان را مشاهده کرده و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.