نویسنده: حسین نوری دوشنبه، 21 دی 1394
ساعت 11:43

راهنما و لیست تروفی بازی Assassins Creed Syndicate قسمت دوم

4.5 از 5

راهنمای گرفتن تمامی تروفی های بازی Assassin's Creed : Syndicate

قسمت دوم :

همونطور که میدونید تعداد تروفی های بازی اساسینز کرید سیندیکیت بدون احتساب تروفی های DLC نزدیک به 50 عدد هست که توضیح تمام اونها در یک مطلب هم باعث طولانی شدن بیش از حد مطلب میشد و هم ممکن بود کیفیت کار پائین بیاد برای همین تصمیم گرفتیم راهنمای تروف های این بازی رو در قالب 2 مطلب مرتبط اما مجزا در اختیار شما عزیزان قرار بدیم .

  عنوان :Assassin's Creed: Syndicate

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : نه چندان سختassassins creed syndicate cover

تعداد کل Trophy ها : 50 عدد 

تروفی های آفلاین : 50 عدد ( تروفی پلاتینیوم 1 ، تروفی گلد 3 ، تروفی نقره ای 5 ، تروفی برنزی 35 ، تروفی مخفی 5 )

تروفی های آنلاین : ندارد

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 1 مرتبه به همراه پاکسازی

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy  ها : بین 30 تا 40 ساعت

هشدار مشخص شدن قسمت های حیاتی داستان : خدمت دوستانی که هنوز بازی رو انجام ندادن باید عرض کنم که این آموزش باعث میشه بخش های بسیار مهم از داستان بازی مشخص بشه . پس بهتر اینه که قبل از استفاده از این آموزش یکبار بازی رو تمام کرده باشید .

تروفی هائی که در قسمت دوم راهنما در رابطه با اونها صحبت خواهیم کرد از قرار زیر هستن :


Needle in a Haystack
  Street Sweeping
  Multitalented
  Keys to the City
  Artisan
  Bartitsu
  Phantom
  Wonder of the Age
  Language of Flowers
  Student of History
  A Life in Letters
  Chimney Sweep
  Furious
  WHAT IS WRONG WITH YOU
  Look Out Below
  You Wouldn't Steal a Policeman's Helmet
  Whirlwind of Death
  Opium Scourge
  Most Unsporting
  Without a Grudge
  Master Assassin

  Mentor
   Queensbury Rules
  Blade in the Crowd


 

Needle in a Haystackتروفی assassins creed syndicate

Kill five enemies from within the same haystack

 

شما برای این تروفی باید در خرمن های کاه مخفی شده و 5 نفر را در کنار همان خرمن به قتل برسانید. برای انجام این کار چند راه وجود دارد، راه ساده تر اما طولانی تر بازی کردن سکوئنس دوم مموری اول است بعد از پیاده شدن از قطار شما می توانید در خرمنی از کاه پنهان شوید و فرد کنار آن را بکشید و با ریستارت کردن آخرین سیو 4 بار دیگر این کار را تکرار کنید و راه دیگر و کمی جذاب تر زمانیست که شما در خرمنی پنهان شوید که اطراف آن پر از بلایترزها و دشمنان است و با استفاده از سوت آنها را به سمت خرمن کشانیده و یکی یکی به قتل برسانید تا به تعداد 5 نفر برسند.


 

تروفی برنز

Street Sweeping

Conquer all the boroughs in London

 

در لندن 7 ناحیه و محله وجود دارد که شما باید تمامی آنهارا فتح کنید تا این تروفی را کسب کنید، در راه کسب این تروفی شما تعداد زیادی از تروفی هایی که در قبل گفته شد را به دست می آورید. برای فتح تمامی مناطق شما باید تمام فعالیت هایی که در مناطق از قبیل  Bounty Hunts،Gang Stronghold و ... وجود دارد را انجام دهید که شامل تعداد زیر می شود: ( تمامی موارد زیر قبلا توضیح داده شده اند غیر از Gang War )

Bounty Hunts (18)


Gang Strongholds (12)


Child Liberations (11)


Templar Hunts (18)


Gang War (7)

وقتی شما تمام فعالیت ها و ماموریت های یک ناحیه را انجام می دهید و تمام نقشه آن منطقه سفید می شود شما باید سرکرده دارودسته آن محله مبارزه کنید تا آن محله را به کلی به قلمرو خود اضافه کنید، این مبارزه Gang War نامیده می شود.


 

تروفی برنز

Multitalented

Acquire ten Perks

 

برای این تروفی شما باید 10 Perk از 30 Perk بازی را بدست آورید. Perk ها کارهای خاصی هستند که شما باید چندین بار آن را انجام دهید تا هم علاوه بر گرفتن experience آن Perk را هم دریافت کنید، به عنوان مثال “Double Kill” شما با انجام 20 Double kill می توانید Perk آن را بدست آورید. با فشار دادن دکمه دکمه ی option و سپس انتخاب گزینه " Progressing Log" و رفتن به قسمت "Perk" می توانید لیست آنها را ببینید. 


 

تروفی نقره ای

Keys to the City

Acquire all of the Gang Upgrades

 

 شما باید تمامی آپگریدهای دارو دسته خودرا کامل بگیرید، شما هم می توانید از داخل مخفی گاه خود در قطار به این آپگریدها دسترسی داشته باشید وهم از طریق گزینه "Gang Upgrades" در قسمت آپشن.
نکته: برای راحت تر شدنتان سعی کنید آپگرید City Takeover در قسمت "Swindler" را زودتر بگیرید تا هزینه خرید تمامی دیگر آپگریدها پایین تر بیاید.

key to the city assassins creed syndicate trophy


 

Artisanتروفی اساسینز کرید سیندیکیت

 Craft a Level 10 Item

 

باید یک آیتم لول 10 بسازید، برای ساخت یک آیتم لول 10 شما باید خودتان لول 10 باشید و همچنین شماتیک یک آیتم لول 10 را داشته باشید و همچنین مواد مورد نیاز ساخت آن را. اگر شما به دنبال پلاتینیوم هستید تمامی این موارد به راحتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت نگران نباشید.


 

تروفی silver

 Bartitsu

 Learn every Fight Skill as Jacob

 

شما باید تمامی مهارت های قسمت "Combat" را برای جیکوب بگیرید. برای دستیابی به قسمت مهارت ها با رفتن به منوی استارت بر روی گزینه "Skills" کلیک کنید. شما پوینت کافی برای گرفتن تمامی مهارت ها را خواهید داشت نگران نباشید.

bartitsu trophy


 

تروفی silver

 Phantom

 Learn every Stealth Skill as Evie

 

شما باید تمامی مهارت های قسمت "Stealth" را برای ایوی بگیرید. برای دستیابی به قسمت مهارت ها با رفتن به منوی استارت بر روی گزینه "Skills" کلیک کنید. شما پوینت کافی برای گرفتن تمامی مهارت ها را خواهید داشت نگران نباشید.


 

تروفی نقره

 Wonder of the Age

 Reach Level 10

 

لول 10 حداکثر لول بازی است. اگر شما به دنبال پلاتینیوم این بازی هستید به راحتی به لول 10 خواهید رسید. تنها کاری که باید بکنید خرید مهارت هاست که باعث افزایش لول شما می شود، پوینت لازم برای خرید مهارت ها را از طریق بدست آوردن experience (اصطلاحی آشنا برای تمامی گیمرها) در بازی بدست خواهید آورد.


 

تروفی برنز

 Ordinary Criminal

 Complete twenty Crowd Events

 

Events اصطلاحا به حوادث رندومی که در خیابان های شهر برای افراد اتفاق می افتد که شما می توانید به آنها کمک کنید مانند گرفتن جیب بر یا کشتن و فراری دادن زورگیرها. این حوادث در مینی مپ شما و همچنین به صورت چشمی در تصویر قابل رویت هستند، همانطور که در ابتدای راهنما اشاره شد از همان ابتدا اگر با این حوادث برخورد کردید از فرصت استفاده کنید تا درانتهای بازی وقتتان تلف نشود. شما برای این تروفی به بیست Crowed Events نیاز دارید.


 

تروفی برنز

 Language of Flowers

 Collect all of the Pressed Flowers

 

تعداد 30 Pressed Flowers در بازی وجود دارد که در نواحی لندن پخش شده است:

  • City of London - 5
  • Lambeth - 4
  • Southwark - 4
  • The Thames - 3
  • The Strand - 5
  • Westminster - 6
  • Whitechapel - 3

Pressed Flowers ها را می توانید با خرید نقشه از فروشنده های خیابانی برروی نقشه خود ببینید. اما فراموش نکنید قبل از هر چیز باید Viewpoint هارا فتح کرده باشید تا بتوانید بعد از خرید نقشه شان برروی نقشه اصلی خود آنها را ببینید.


 

تروفی برنز

 Student of History

 Collect all of the Historical Posters

 
 

تعداد 50 " Historical Posters" در بازی وجود دارد ( در بازی با نام Illustartions شناخته می شوند) که در نواحی لندن پخش شده است:

  • City of London - 10
  • Lambeth - 6
  • Southwark - 7
  • The Thames - 4
  • The Strand - 8
  • Westminster - 10
  • Whitechapel - 5

Illustrationها را می توانید با خرید نقشه از فروشنده های خیابانی برروی نقشه خود ببینید. اما فراموش نکنید قبل از هر چیز باید Viewpoint ها را فتح کرده باشید تا بتوانید بعد از خرید نقشه شان برروی نقشه اصلی خود آنها را ببینید.


 

تروفی برنز

 A Life in Letters

Collect all of the Royal Letters
 

 

تعداد 12 Royal Letter در بازی وجود دارد که تمامی آنها در اطراف باکینگهام و در محله Westminster هستند. و نزدیک بهم اند اما بهتون پیشنهاد میکنم اول قسمت داستانی بازی را تمام کنید بعد به دنباله این نامه ها بروید چرا که بسیاری از مناطق تا پایان داستان قابل دسترسی نیستند. شما نمی توانید این نامه هارا در نقشه خود ببینید پیشنهاد میکنم ویدیوی زیر را برای پیدا کردن این نامه ها دنبال کنید.


    

Chimney Sweepتروفی برنز اساسینز کرید سیندیکیت

Synchronize every Viewpoint in London

 

همانطور که در قبل هم اشاره شد این تروفی مربوط به ViewPoint های بازی است. Viewpoint  ها معمولا نقاطی مرتفع در بالای برج ها و ساختمان ها هستند که شما باید به بالای آنها بروید و با همگام سازی بوسیله دکمه دایره قسمتی از نقشه خودرا روشن کنید.  تعداد 19 تا در شهر لندن و 3 تا در شبیه ساز جنگ جهانی وجود دارد که شما باید آنهارا فتح کنید.



 

تروفی طلائی

Mentor

Reach 100% Sync in the Main Memories

 

یکی از پرزحمت ترین و البته چالش برانگیزترین تروفی ها بازی همین تروفی است. شما برای انجام این تروفی باید تمامی مموری های سکوئنس های بازی را به همراه اهداف جانبی که به شما داده می شود انجام دهید تا به همگاه سازی 100% در آن حافظه و مموری ها برسید، اگر قبلا قسمتی از داستان بازی را بدون انجام این اهداف انجام داده اید می توانید از طریق منوی استارت قسمت "Progress Tracker" سکوئنس مورد نظر و سپس مموری مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنرا دوباره انجام دهید. بعضی از این اهداف در هنگام بازی کردن قسمت داستانی به نظر سخت و دشوار می آیند و شما می توانید در پایان بازی وقتی قدرتمند تر شده اید آنها را انجام دهید( به نظر شخصی بنده در همون زمان که قسمت داستانی رو بازی می کنید این اهداف رو تموم کنید چرا که هم در وقتتون صرفه جویی میشه و هم بازی جذاب تر میشه).
شما می توانید از طریق این لینک نحوه انجام تمامی مموری ها را دنبال کنید


 

تروفی برنز

Furious

 Destroy twenty vehicles by ramming them

 

 برای این تروفی شما باید با کالسکه خود، 20 کالسکه دیگر را ازبین ببرید بدین صورت که با استفاده از دکمه مربع  کالسکه خودرا محکم به کالسکه های دیگر بکوبانید تا آنها از بین بروند البته توجه داشته باشید که فقط کالسکه های بلایترزها و افسران پلیس در این تروفی محاسبه می شود.


 

تروفی برنز

WHAT IS WRONG WITH YOU

Flip five vehicles by shooting their horses

 

در این تروفی شما باید با شلیک به اسب سایر کالسکه های در حال حرکت باعث سرنگون شدن کالسکه آنها شوید. بدین ضورت که زمانیکه اسب کالسکه دیگر به صورت زرد رنگ دیده شد سریعا با کلیک دکمه مثلث  و شلیک گلوله یا پرتاب چاقو اسب را از پا در بیاورید تا کالسکه سرنگون شود. معمولا احتیاج به 3 شلیک برای کشتن یک اسب است.( شدیدا از این تروفی متنفرم چون احساس بی رحمی شدید به آدم دست میده)


 

تروفی برنز

 Look Out Below

Kill three enemies with a single stack of hanging barrels

 

 همانطور که از اسم این تروفی مشخص است شما باید با بریدن طناب بشکه های آویزان در بازی 3 نفر را همزمان بکشید. بهترین وقت و مکان برای انجام این امر در مموری 2 سکوئنس 4 است در همان ابتدای مموری شما باید صبر کنید تا دو نفر از دشمنان از در عبور کرده و کنار فرد دیگر که زیر بشکه ها هستند قرار بگیرند سپس طناب بشکه هارا پاره کنید و تروفی متعلق به شما خواهد بود.


 

تروفی برنز

 You Wouldn't Steal a Policeman's Helmet

Hijack twenty police vehicles

 

شما باید 20 کالسکه پلیس را بدزدید تا این تروفی را بدست آورید. کالسکه های پلیس دارای دو افسر پلیس هستند پس براحتی نمی توانید کالسکه شان را بدزدید شما باید اول یکی از پلیس هارا بکشید و سپس دیگری را پرت کنید و کنترل کالسکه را در اختیار بگیرید.( شما میتونید با کمک یک باگ راحتتر این تروفی رو بگیرید، بجای اینکه 20 کالسکه را بدزدید فقط کافیه وقتی یک کالسکه پلیس رو می دزدید یک روک رو استخدام کنید تا در کنار شما توی کالسکه بشینه و در هنگام حرکت به بالای کالسکه برید تا روک راننده باشه و دوباره برگردید و خودتون راننده بشید، با 19 بارتکرار این کار تروفی بدون هیچ زحمتی در اختیار شماست خندان )

You Wouldnt Steal a Policeman's Helmet تروفی


 

تروفی برنز

Queensbury Rules

Reach combo level 40

 

 رسیدن به 40xcombo کار راحتیه و احتمالا شما در طول بازی این تروفی را بدست می آورید اما اگر احتیاج به کمک بیشتر داشتید می توانید در باشگاه های مشت زنی راحتتر این تروفی را بدست آورید.بعضی از مهارت ها در این امر به شما کمک زیادی می کنند مخصوصا مهارت هایی که در قسمت Combat وجود دارند اما ضرورتا به آنها نیازی نیست.


 

تروفی برنز

Whirlwind of Death

Perform fifty Multi-Finishers

 

شما باید 50 multi Finisher انجام دهید، Multy finisher به زمانی اطلاق می شود که شما هم زمان با چند دشمن مبارزه می کنید و چندتن از آنان فقط نیاز به یک ضربه برای کشته شدن نیاز دارند و شما می توانید با کشتن یکی از آنان دیگر دشمنان که در نزدیکی او هستند و جان کمی دارند و فقط نیاز به یک ضربه دارند را همزمان بکشید که همیشه شامل همراه یک صحنه نمایشی سریع است. Multy finisher  ها شامل کشتن دونفر و بیشتر بطور همزمان می شود، بهترین جا برای گرفتن این تروفی باز هم باشگاه های مشت زنی و مبارزه است.


 

تروفی برنز

Blade in the Crowd

Assassinate fifty enemies

 

یکی از ساده ترین تروفی های بازی که شما قطعا در حین بازی ناخودآگاه آن را بدست می آورید، بدین صورت که با کشتن دشمنان به صورت مخفی و به کمک چاقوی مخفی معروف خودتان در سری بازیهای اساسین کرید. شما برای این تروفی باید 50 نفر را اینگونه به قتل برسانید.


  

تروفی برنز

Opium Scourge

Affect at least four enemies simultaneously with the Hallucinogenic Dart

 

برای بدست آوردن این تروفی شما باید با استفاده از دارت های سمی 4نفر را بطور همزمان مسموم کنید، بدین صورت که با شلیک این دارت ها به سطل هایی که بلایترزها در آن آتش روشن کردند تا گرم شوند می توانید افراد اطراف آن را مسموم کنید و به جان هم بندازید. بهترین مکان برای این کار در سکوئنس 5 مموری 1 در دومین قسمت این ماموریت شما باید به بالای ساختمان ها بروید، از بالای ساختمان می توانید دو بلایترز را در کنار آتش ببینید و دو بلایترز دیگر که در حال گشت زنی هستند ، در زمان مناسب وقتی که تمامی آنها در کنار آتش بودند دارت را به سمت آتش شلیک کنید تا تروفی بدست آید.


 

تروفی برنز

 Blade from Above

Air Assassinate twenty enemies from a zipline

 

 در این تروفی شما باید با استفاده از زیپ لاین در بالای سر دشمن قرار گیرند و در لحظه مناسب گزینه Assassination را کلیک کنید تا برروی سر او فرود آیید و بوسیله سلاح همیشگی خود اورا بکشید. برای کسب این تروفی شما باید این کار را 20 بار تکرار کنید.


 

تروفی برنز

Most Unsporting

Shoot fifty enemies before they shoot at you

 

برای این تروفی شما باید کمی وقت بزارید. زمانیکه دشمن میخواهد به شما شلیک کنید گزینه دکمه مثلث برروی تصویر ظاهر می شود اگر پشتتان به فرد باشد با فشار دکمه مثلث شما جا خالی می دهید که اینکار مدنظر ما نیست اما اگر رو به طرف شلیک کننده باشید می توانید سریعتر از او شلیک کنید با انجام این نوع شلیک و تکرار 50 مرتبه این کار شما می توانید این تروفی را کسب کنید، دقت داشته باشید نیازی نیست شلیک شما باعث کشته شدن آن فرد شود.


 

تروفی برنز

Without a Grudge

Destroy 5000 destructibles with your carriage

 

در پایان می رسیم به خسته کننده ترین و زمانبرترین تروفی بازی که شاید کاملا بی معنی و بی ربط به تمام تروفی های قبلی در بازی باشد، برای بدست آوردن این تروفی شما باید 5000 شی را با کالسکه خود زیر بگیرید. پیشنهاد میکنم از اول بازی سعی کنید بد رانندگی کنید و هرچیزی در خیابان می بینید مثل چراغ برق و درختان را زیر بگیرید.توجه داشته باشید که میله های کوچک داخل خیابان بین تیرهای چراغ برق متاسفانه محاسبه نمی شوند.

یکی از بهترین مکان ها برای انجام این تروفی در شکل زیر امده است.

تروفی Without a Grudge

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    بالاخره پلاتش کردم :l~l
    ولی اون تروفی آخرش چقدر خسته کننده بود واقعا. مخصوصاً با اون شیهه های مداوم اسب! :im

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط farid ویرایش شد
    ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:

    عالیه... دست نویسنده ش درد نکنه D: ... ایشالا بعد امتحانا پلات اینم رو می گیریم >:)

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.