نویسنده: سینا محمدی یکشنبه، 29 اسفند 1395
ساعت 15:55

معرفی بازی های برتر سال 95 و نوروز 96

5 از 5

معرفی بیست بازی مناسب برای ایام تعطیلات نوروز 1396

چیز زیادی تا فرا رسیدن سال جدید باقی نمانده و تا چشم بر هم بزنیم، می بینیم این سال هم ، مانند دیگر سال های گیمی مان می گذرد و بازی های جدید از راه می رسند. از آن جایی هم که دغدغه بسیاری از گیمر های عزیز، سرگرم شدن شان در این تعطیلات با بازی های مناسب است، در این مطلب سعی داریم تا 20 بازی برتر سال 95 بهمراه عناوین ارزشمندی که برای تعطیلات عرضه خواهند شد را به شما دوستان معرفی کنیم. اگر می خواهید ببینید با چه عناوینی می توانید در ایام تعطیلات لحظات خوشی را سپری کنید، این لیست مطمئنا به شما کمک خواهد کرد.

20 . Last Guardian

1 Last Guardian

اگر عناوین ICO و Shadow of the Colossus را در نسل ششم تجربه کردید، احتمالا برای انتشار The Last Guardian لحظه شماری می کردید. لست گاردین شما را در مکانی مخوف با موجوی غول آسا رها می کند و این شما هستید که باید در نقش پسرک داستان با این موجود عجیب تعامل برقرار کنید. معماهای بازی  برای اثری که به سبک اکشن ادونچر ساخته شده قابل قبول به نظر می رسد، اما وجود بعضی باگ ها یا انیمیشن های بی کیفیت شخصیت اصلی ، این اثر را تا حدی نا امید کننده جلوه می کند. اگر به دنبال عنوانی هستید که شما را یاد خاطرات غریب ICO بیندازد، The Last Guardian برای شما ساخته شده، هر چند که باید از روند طولانی ساخت این بازی چشم پوشی کنید و انتظارات خود را کمی پایین بیاورید تا هنگام مواجهه با بازی از آن ناامید نشوید. آخرین نگبان با امتیاز 8.2 از نقد و بررسی بازی مگ در دسته ی بازی هائی قرار می گیرد که به آنها بر چسب "خیلی خوب" داده ایم و تجربه کردن آن را به شما دوستداران بازی های کامپیوتری حتی برای 1 ساعت توصیه می کنیم.

19 . Final Fantasy XV

5 Final Fantasy 15

سال 2016 را باید سال انتشار عناوینی به شمار آورد که چندین سال در دست ساخت بوده اند. از Quantum Break و No Man's Sky بگیرید تا The Last Guardian و Final Fantasy XV همگی در سال 2016 منتشر شدند، اما شاید هیچ کدام شان نتوانستند به اندازه Final Fantasy XV نظر طرفداران را به خود جلب کنند. ماموریت های متنوع و گوناگون و سیستم ارتقای Level ها می تواند شما را تا چندین ماه سرگرم کند. گرافیک فنی بازی هم یکی از بهترین هاست و با جلوه های بصری زیبا می تواند چشمان شما را نوازش دهد. اگر از عاشقان فاینال فانتزی هستید در خرید این بازی شک نکنید. فاینال فانتزی 15 را در بازی مگ نقد و بررسی کردیم و با در نظر گرفتن امتیاز 8.9 برای آن، پانزدهمین نسخه از سری فاینال فانتزی را در گروه بازی های عالی قرار دادیم به این معنی که تجربه کردنش را به شما توصیه می کنیم. برای برقراری ارتباط بهتر با این نسخه از سری فاینال فانتزی، راهنمای گام به گام فاینال فانتزی 15 در بازی مگ بخوبی می تواند یه سوالات شما پاسخ دهد.

18 . Civilization VI

7 Civilization 6

تقریبا اکثر کسانی که شیفته سبک استراتژی هستند نسخه های مختلف سری Civilization را تجربه کرده اند. این سری که یکی از بزرگترین بازی های ویدیویی به حساب می آید، به اعتقاد بسیاری یکی از برترین عناوین استراتژی نوبتی تاریخ است که تا کنون ساخته شده. شاید بتوان Civilization را جزو معدود عناوینی به شمار آورد که با ساخت هر نسخه پیشرفت های چشم گیری نسبت به نسخه قبلی پیدا می کند و حال می بینیم که در نسخه ششم این عنوان ، با بزرگترین بازی در تاریخ این مجموعه روبرو هستیم . ارزش تکرار بالای این بازی و وسعت آن نه تنها ایام تعطیلات ، بلکه تا چندین ماه توانایی سرگرم نگه داشتن شیفتگان این سبک را دارد .

 

 17 . Deus Ex Mankind Divided

8 Deus Ex

هر چه قدر که عنوان مخفی کاری باکیفیتی در نسل هشتم دیده نمی شد در سال 2016 چندین بازی عالی در این سبک انتشار یافتند. سری دوس اکس یکی از بهترین عناوین اکشن مخفی کاری است که تا کنون تاریخ ویدیو گیم به خود دیده. اولین نسخه این سری برای کنسول های نسل هشتمی که با نام Mankind Divided منتشر شد توانست با استفاده از المان های موفق Deus Ex Human Revolution و شاخ و برگ دادن به آن عنوانی بزرگ به طرفداران بازی های سایبرپانکی هدیه دهد. اگه به دنبال عنوانی مخفی کاری با تم سایبرپانکی هستید، نسخه جدید دوس اکس را نباید از دست بدهید. در خلاصه ی نقد و بررسی Deus Ex Mankind Divided در بازی مگ نوشتیم :

Deus Ex: Mankind Divided پایه‌های معناییِ این سری بازی‌ها را تصحیح و تقویت کرده است

امتیاز 8.4 برای Mankind Divided، این عنوان را هم در گروه بازی های با برچسب خیلی خوب قرار داد که می تواند گزینه ی مناسبی برای تعطیلات شما باشد.

16 . Quantum Break

9 Quantum Break

یکی از اولین بازی هایی که برای Xbox One معرفی شد Quantum Break بود. استودیوی فنلاندی Remedy که آثار تاثیر گذار Max Payne و Alan Wake را در کارنامه دارد، تصمیم گرفت این بازی را همانند Alan Wake بطور انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت منتشر کند. رمدی با ساخت کوانتوم بریک ، یک انحصاری تمام عیار را به دارندگان پلتفرم های مایکروسافت هدیه داد و بار دیگر شیوه داستان سرایی را در ساخته اش دگرگون کرد . اکشن گیرا و مکانیک های مربوط به کنترل زمان ، گیم پلی این عنوان را لذت بخش کرده اند. اگر به Xbox One یا کامپیوتر های مجهز به Windows 10 دسترسی دارید در تجربه این بازی، هیچ تردیدی به خود راه ندهید.

15 . Ratchet and Clank

13 Ratchet & Clank

از همان زمانی که اولین نسخه رچت و کلنک در سال 2002 برای PS2 عرضه شد، مشخص بود که این سری روزی به یکی از بهترین های سبک پلتفرمینگ تبدیل خواهد شد. انتشار نسخه های متعدد این عنوان در نهایت منجر شد تا رقیبش یعنی سری Jak and Daxter از میدان رقابت خارج شود تا این سری به نامی بی نظیر در سبک خود مبدل شود. نسخه جدید رچت و کلنک که به نوعی بازسازی نسخه اول سری به حساب می آید، یکی از برترین عناوین انحصاری PS4 است که تا کنون منتشر شده. گیم پلی روان و لذت بخش، تنوع سلاح ها و خلاقیت در طراحی آن ها و از همه مهم تر بخش پلتفرمینگ بی نقص ، از ویژگی های مهم این بازی هستند. اگر دنبال یک عنوان اکشن پلتفرمر هستید که با معما هایش فسفر بسوزانید و ارزش تکرار آن بالا باشد، ساخته اینسامنیاک گیمز بهترین گزینه پیش روی تان است.

14 . Titanfall 2

15 Titanfall 2

نسخه اول تایتان فال به طور انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت منتشر شد، ولی وقتی خبر عرضه نسخه دوم این بازی و عرضه آن بر روی PS4 شنیده شد، بسیاری از طرفداران بازی های شوتر خوشحال شدند. بازی بر خلاف نسخه اول دارای بخش تک نفره هم است و در همین چند ساعت بخش داستانی، می توانید ایده های بی نظیر سازندگان را در طراحی مراحل خلاقانه ببینید. راه رفتن بر روی دیوار یا سوار شدن بر تایتان های غول پیکر، اکشن هیجان انگیزی را به طرفداران این سبک هدیه می دهد که تا مدت ها مزه آن از زیر زبان هیچ شوتر بازی بیرون نخواهد رفت. اگر اهل بازی آنلاین هستید، Titanfall 2 به راحتی تعطیلات شما را می سازد بطوریکه تا مدت ها سراغ هیچ عنوان شوتر دیگری نخواهید رفت.

13 . Dishonored 2

12 Dishonored 2

با وجود گذشت چندین سال از نسل هشتم ، عنوان مخفی کاری در خور توجهی در طی این چند سال منتشر نشده و شاهد انتشار گیم با کیفیتی در این سبک نبودیم . استودیوی Arkane که با ساخت Dishonored در سال 2012 غوغایی به پا کرد ، در نسخه دوم سنگ تمام گذاشت و طراحی مراحل چندلایه را به اوج رساند . طراحی مراحل در این بازی حرف ندارد و دو بخش اکشن و مخفی کاری بازی باهم عجین شده اند و اصلا احساس نمی کنید که بین این دو بخش در حال سوییچ کردن هستید . نسخه دوم Dishonored یکی از بهترین انتخاب ها برای عاشقان سبک مخفی کاری است که از نسخه اخیر متال گیر سالید و هیتمن ناامید شده بودند .

 

 12 . Gears of War 4

6 Gears of War 4

وقتی که وظیفه ساخت نسخه جدید Gears of War را استودیوی The Coalition بر عهده گرفت، طرفداران سینه چاک سری، از تغییراتی که در رونمایی بازی در E3 2015 مشاهده کردند تا حدی دلسرد شدند. اما خوشبختانه این استودیو که پیش از این، نسخه بازسازی شداولین شماره از بازی را عرضه کرده بود، توانست از خجالت طرفداران دربیاید و گیم پلی همیشگی سری را با المان های تازه به نمایش بگذارد. تاثیر گذاشتن طوفان بر روی حرکت گلوله ها از ویژگی های جدید و نوآورانه Gears of War 4 به حساب می آیند، بخش چند نفره هم هنوز از بهترین هاست و مد Horde هم کاملترین این بخش در تاریخ مجموعه است. اگر از آن دسته کسانی هستید که به شوتر های سوم شخص علاقه زیادی دارید ، نسخه چهارم گرز آو وار گزینه مناسبی است. امتیاز 8 که در نقد و بررسی گیرز اف وار 4 در بازی مگ به این عنوان اختصاص دادیم، این شماره را در گروه بازی های با برچسب خیلی خوب قرار می دهد که به معنی سرگرم کننده بودن این بازیست. گیرز اف وارد 4 از مجموعه ی بازی هائی است که از قابلیت Play Anywhere مایکروسافت پشتیبانی می کنند. به این معنی که هر نسخه ای از بازی را برای ویندوز یا ایکس باکس وان تهیه کنید، رایگان نسخه ی پلتفرم دیگر را هم دریافت خواهید کرد. ویژگی ارزشمندی که بر روی فروش این بازی هم تاثیر مثبتی داشته است.

11 . Hitman

3 Hitman

خیلی ها با شنیدن خبر عرضه اپیزودیک نسخه جدید هیتمن جا خورده بودند و نمی توانستند چنین موضوعی را باور کنند. اینکه مامور 47 را اپیزودیک ببینند و هر ماه منتظر عرضه ی اپیزود بعدی بازی محبوبشان باشند، مشکل بزرگی بود که بسیاری از طرفداران Agent 47 را آزرده خاطر کرد. حتی بعضی از طرفداران بازی تصمیم گرفتند تا پس از عرضه ی آخرین اپیزود این عنوان را تجربه کنند. اما انتشار نسخه فیزیکی بازی که تمامی اپیزود ها را در خود جای داده بود خبر خوبی برای طرفداران هیتمن بود. طراحی مراحل در Hitman دست شما را در پیشروی بازی آزاد می گذارد و با دادن حق انتخاب به شما ، اجازه می دهد تا مراحل را با هر شیوه ای که دوست داشتید به اتمام برسانید. شباهت بعضی مکانیک های بازی به نسخه Absolution کمی توی ذوق می زند، اما اگر از کسانی هستید که نسخه قبلی سری را بازی نکرده اید ، این عنوان ساعت ها گیم پلی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم بذکر است که پس از نقد و بررسی Hitman در بازی مگ امتیاز 8 برای این بازی در نظر گرفته شد که درجه ی کیفی "خیلی خوب" را به آخرین شماره از سری هیت من می دهد.

10 . Overwatch

4 Overwatch

بازار بازی های سبک شوتر امسال il حسابی داغ بود و عناوین شوتر اول شخص زیادی در سال 95 منتشر شدند . Overwatch با گیم پلی پرسرعت اش بهانه ای بود تا بازیبازان سبک شوتر دست شان را تا موقع انتشار تایتان فال 2 و بتلفیلد 1 گرم کنند ! با وجود این که بلیزارد تا بحال بر روی ایده ساخت یک بازی شوتر دست نگذاشته بود اما با ساخت Overwatch توانست بازیبازان زیادی را ساعت ها مشغول به تجربه این عنوان کند. گرافیک چشم نواز و ساده بازی با سبک هنری خاص خود به همراه اکشن پرسرعت ، می توانند مانند دیگر ساخته های بلیزارد، ساعت ها شما را از کار و زندگی بیندازد ! لازم بذکر است که Overwatch توانست عنوان برترین بازی سبک شوتر اول شخص سال گذشته ی میلادی را هم از آن خود کند که همین موفقیت می تواند تاییدی بر خوب بودن Overwatch باشد.

9 . Nioh

18 Nioh

وقتی پروسه ساخت یک بازی طولانی می شود ، خیلی ها انتظار دارند تا با اثری ناامید کننده و یا در بهترین حالت ممکن ، یک بازی متوسط روبرو شوند. خوشبختانه این اتفاق برای Nioh نیفتاد و Team Ninja بدون وجود بزرگترین بازیساز این تیم ، یعنی ایتاگاکی توانست بدون هیچ مشکلی یک بازی خوش ساخت روانه بازار کند. اگر سختی Dark Souls و خشونت Ninja Gaiden را با عناصر Onimusha  ترکیب کنیم ، معجون حاصل Nioh می شود . سختی بازی و حتی HUD آن تا حدی متاثر از ساخته From Software است و سیستم کومبو های سریع بازی نیز شبیه به عنوان قدیمی  تیم نینجا یعنی نینجا گایدن از آب درآمده. اگر از سری دارک سولز لذت زیادی برده اید و دنبال عنوانی شبیه به سری سولز می گردید، Nioh بهترین بازی ایست که در بازار پیدا می شود. اگر هم در بازی کردن این عنوان با مشکلی مواجه شدید اصلا نگران نباشید ، چرا که راهنمای Nioh در وبسایت بازی مگ قرار دارد .

8 . Resident Evil VII Biohazard

2 Resident Evil 7

خیلی وقت بود که دیگر امیدی به بازگشت Resident Evil به ریشه هایش نداشتیم . فاصله گرفتن از محیط های ترسناک و گرایش نسخه های مختلف سری به سبک اکشن ، ما را از ترسیدن در محیط های رعب آور و حل معما های فسفرسوز محروم کرد. در مورد نسخه هفتم رزیدنت ایول اما مسئله کمی متفاوت است. سبک بازی به اول شخص تغییر پیدا کرده و محیط های بازی ترسناک شده اند. بسیاری از المان های موفق نسخه های قدیمی رزیدنت ایول هم در این بازی حضور دارند و حتی بعضی از معما های بازی با الگو گیری از نسخه های قدیمی سری طراحی شده اند. اگر دنبال عنوانی ترسناک می گردید ، این بازی تنها انتخاب شما خواهد بود. نقد و بررسی رزیدنت اویل 7 در بازی مگ می تواند به شما در انتخاب این عنوان برای سرگرمی تعطیلات پیش رو کمک کند و از طرفی امتیاز 8.4 و دریافت برچسب " خیلی خوب" رزیدنت اویل 7 را در گروه بازی های مناسب برای سرگرمی قرار می دهد. گیم پلی کامل بازی رزیدنت اویل 7 در بازی مگ موجود است که با قالبی طنز می تواند به شما در تمام کردن بازی کمک کند. اگر از جمله علاقه مندان به تروفی گرفتن هستید، کاملترین راهنمای دریافت تروفی های بازی رزیدنت اویل 7 در بازی مگ موجود است.

7 . Dark Souls 3

11 Dark Souls 3

به احتمال خیلی زیاد اگر حتی در سال 2011 و زمان انتشار اولین نسخه از دارک سولز ، آن را نمی شناختید ، اکنون با پیدا شدن طرفداران گوناگون برای این بازی مطئنا نام دارک سولز بارها به گوشتان خورده؛ اثری پیچیده ، تاریک ، سخت و نفس گیر. نسخه سوم دارک سولز در سال 2016 منتشر شد و نسبت به نسخه قبلی خود درجه سختی کمتری داشت. این بار جناح مقابل طرفداران دارک سولز ، یعنی مخاطبانی که تا حالا دست شان به این سری نخورده بود، توانایی بازی کردن آن را داشتند و می توانستند با سختی آن بهتر کنار بیایند. اگر امسال فرصت تجربه ساخته هیدتاکا میازاکی را نداشتید، اکنون بهترین فرصت است که به جهان رمز آلود این بازی پای بگذارید ، مخصوصا اینکه DLC دوم این بازی در راه است و می تواند حسابی شما را سرگرم کند . دارک سولز 3 با امتیاز 9 که از نقد خود در بازی مگ دریافت کرد، با برچسب "عالی" می تواند گزینه ی مناسب برای افرادی باشد که دوست دارند توانائی هایشان را در زمینه ی بازی های کامپیوتری به چالش بکشند. راهنمای قدم به قدم دارک سولز3 در بازی مگ منتشر شده که با وجود ناتمام ماندن ، می تواند بخوبی در ساعات اولیه ی بازی شما را هدایت کند تا به مکانیک بازی عادت کنید و در مسیر درست گام بردارید.

6 . Mass Effect Andromeda

17 Mass Effect Andromeda

نسخه جدید مس افکت در روز اول فروردین ماه عرضه می شود تا بتوانید عنوان جدید بایوویر را در کنار سفره هفت سین مشاهده کنید . این بار وسعت بازی به طور چشم گیری بیشتر شده و بخش اکشن بازی تغییر و تحولات زیادی به نسبت نسخه های قبل دیده . گرافیک بازی هم به لطف موتور فراست بایت 3 به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز به نظر می رسد و شما را میخکوب خواهد کرد . اگر بودجه کافی برای خرید یک بازی ، پس انداز کردید و قصد خرید عنوانی نقش آفرینی با دنیایی بزرگ را دارید نسخه جدید Mass Effect بهترین انتخاب شما خواهد بود .

5 . Forza Horizon 3

19 Forza Horizon 3

برای فورزا هورایزون 3، اجازه بدید مقدمه ی نقد و بررسی این عنوان که در بازی مگ منتشر شده رو عینا برای شما درج کنم :

اگر برای خرید بازی تردید دارین و هنوز تصمیم نگرفتین، می‎خوام خیالتون رو راحت کنم. فورزا هورایزون 3 عالیه. عالی !! بدون اغراق بهترین بازی اتومبیل رانی که در نسل هشتم کنسول های بازی تا‎بحال عرضه شده. همه چیز این بازی در سطح ایده آل قرار داره. از گرافیک و گیم پلی گرفته تا صداگذاری و موسیقی و ... پس اگر فقط برای جواب این سوال که Forza Horizon 3 ارزش خریدن داره یا نه، اینجا هستین، با تاکید و اطمینان خاطر به شما اعلام میکنم، بله. یک بله با قدرت و بدون اغراق.

فورزا هورایزون 3 در لیست 50 بازی برتر وبسایت بازی مگ قرار داره و با میانگین امتیاز 9.6 از بخش نقد و بررسی و در یافت برچسب " فوق العاده" بهترین عنوان سبک اتومبیل رانی بحساب میاد که تا بحال بر روی کنسول های بازی عرضه شده.

 

 4 . Battlefield 1

14 Battlefield 1

وقتی یک نسخه از سری بتلفیلد منتشر می شود میلیون ها گیمر از سرتاسر جهان به تجربه آنلاین این بازی می پردازند و آن را تا مدت مدیدی بازی می کنند. بخش چند نفره Battlefield 1 این بار گسترده تر از قبل است و با مد های متنوع اش می تواند انتخاب مناسبی برای ایام تعطیلات باشد . گرافیک بازی از بعد فنی به شدت زیباست و یک عنوان نسل هشتمی به معنای کامل است و به قدری بهینه ساخته شده که بر روی هر سه پلتفرم ، هیچ تفاوت گرافیکی خاصی احساس نمی کنید . خوشبختانه این بار بخش داستانی بازی با وجود نواقصی که دارد ، بهتر از نسخه Hardline ساخته شده و می تواند راضی تان کند . اگر عاشق بازی های آنلاین هستید این بازی در کنار نسخه جدید تایتان فال انتخاب مناسبی است .

3 . Uncharted 4 A Thief's End

10 Uncharted 4

بقول دوست عزیزم در نقد و بررسی Uncharted 4 : Athiefs End  :

می گویند زندگی انسان به قبل از یک تجربه نزدیک به مرگ و بعد از آن تقسیم می شود؛ اما ظاهرا هنگامی که تنها چیزی که " نیتن دریک" را از دره ای که زیر پایش قرار دارد مصون نگه داشته طنابی است که به شاخه ی باریک یک درخت پوسیده وصل شده، در اصل دارد تولد مجددش را جشن می گیرد.

چقدر این جمله زیباست . آنچارتد 4 یک شاهکاره . یکی از اعضای ارزشمند مجموعه ی 50 بازی برتر وبسایت بازی مگ و یکی از بهترین های ژانر اکشن ماجراجوئی که قادر هستید تجربه کنید. آنچارتد 4  با امتیاز 10 از وبسایت بازی مگ، جزو معدود بازی هائی بحساب میاد که امتیاز کامل رو دریافت کردن و با داشتن برچسب " منحصر به فرد" از عناوینی هستن که باید اونها رو تجربه کنید.

2 . The Legend of Zelda Breath of the Wild

20 The LEgend of Zelda Breath of Wild

اگر آن قدر خوش شانس هستید که به نینتندو سوییچ یا وی یو دسترسی دارید ، نسخه جدید افسانه زلدا انتخاب ایده آلی برای تان خواهد بود . در دسترس قرار گرفتن یک دنیای بزرگ زیر پای شما و اسب سواری در مناطق مختلف، از آن دست حس هایی است که شاید هرگز شانس تجربه آن را نداشته باشید. ماموریت های مختلف ، محیط های مخفی گوناگون در کنار سیستم پخت و پز، شما را تا مدت ها از هر عنوان اکشن ادونچر دیگری بی نیاز می کند. دیدن سرزمین های بازی با گرافیک مانگا گونه، چشم های شما را نوازش می دهد، بطوریکه هرگز از دیدن محیط های بازی سیر نخواهید شد، سیستم آب و هوای بازی هم یکی دیگر از شگفتی های بازی است که شما را انگشت به دهان خواهد کرد. نینتندو با ساخت این بازی ثابت کرد که آن ها هنوز هم بلدند از فرمول موفق خود در ساخت نسخه های جدید فرنچایزهای قدیمی شان استفاده کنند و کاری کنند تا قشر تازه وارد نیز بتوانند از ساخته جدید شان لذت ببرند. البته اگر به کنسول های نینتندو دسترسی ندارید، شاید بتوانید با شبیه ساز وی یو بر روی PC به بازی کردن این عنوان بپردازید !

1 . Horizon Zero Dawn

16 Horizon Zero Dawn

استودیوی گوریلا که قبل از عرضه این بازی سری کیلزون را منتشر کرده بود ، قبل از ساخت Killzone Shadowfall تصمیم به ساخت این بازی گرفت و آن را به طور رسمی در سال 2015 به نمایش گذاشت . اکشن لذت بخش در کنار جلوه های بصری زیبا می توانند دلایل خوبی برای خرید این بازی باشند. با وجود اینکه Horizon Zero Dawn اولین ساخته Open World این استودیو محسوب می شود اما این بازی توانست موفقیت های زیادی کسب کند، تا جایی که هم اکنون به انتخاب اول بسیاری از دارندگان PS4 تبدیل شده. شکار موجودات مکانیکی با سلاح های اولیه، ویژگی اصلی این بازی است که با ترکیب عناصر نقش آفرینی، عنوانی موفق را برای PS4 پدید آورده. اگر به کنسول نسل هشتمی سونی دسترسی دارید و خواستار عنوانی ارزشمند هستید، این بازی را از دست ندهید.

امیدواریم این مطلب،  شما را در انتخاب بازی مناسب برای ایام تعطیلات ، یاری کرده باشد. البته اگر در ایام تعطیلات از کنسول نسل هشتمی و کامپیوتر قدرت مندتان دور هستید، نگران نباشید ، فقط کافی است وبسایت بازی مگ را دنبال کنید. مطمئن باشید آن قدر مطلب خوب و سرگرم کننده در این سایت خواهید یافت که به راحتی ایام تعطیلات تان پر خواهد شد :)

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1395
    نظرها: 46
    تشکر: 25
    تشکرشده: 67
    کنسول‌های بازی:

    کاملا با لیستت موافقم سینا جان فقط در مورد the last guardian شک دارم که اونم چون بازیش نکردم حق دخالت ندارم.
    فقط ای کاش به جای عناوین AAA یه سری به عناوین ایندی مثل inside میزدی یا حتی hyper light drifter یا حتی owlboy که پروسش مثل فاینال فانتزی و لاست گاردین طولانی بوده و بازی خوبی هم از آب در اومد ولی خب بازم سلیقه خودته .
    ممنون سینا جان بابت مقالت فقط یه نکته که باید بهت بگم اینکه:
    پوووووول کجاست؟؟؟؟؟؟!!!!!!:bsmile::bsmile::bsmile::bsmile::bsmile::bsmile:

    ‏SirGhas و ‏سینا محمدی از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1395
    نظرها: 104
    تشکر: 91
    تشکرشده: 78
    در پاسخ به: btb cutting
    کاملا با لیستت موافقم سینا جان فقط در مورد the last guardian شک دارم که اونم چون بازیش نکردم حق دخالت ندارم. فقط ای کاش به جای عناوین AAA یه سری به عناوین ایندی مثل inside میزدی یا حتی hyper light drifter یا حتی owlboy که پروسش مثل فاینال فانتزی و لاست گاردین طولانی بوده و بازی خوبی هم از آب در اومد ولی خب بازم سلیقه خودته . ممنون سینا جان بابت مقالت فقط یه نکته که باید بهت بگم اینکه: پوووووول کجاست؟؟؟؟؟؟!!!!!!:bsmile::bsmile::bsmile::bsmile::bsmile::bsmile:

    سلام
    خواهش می کنم دوست من:li-bl:
    سعی بر این بوده که تو این مقاله بازی های AAA ای گذاشته بشن که بصورت فیزیکی عرضه شدن
    چون بعید می دونم کسی ایام عید رو با عناوین مستقل بگذرونه ، مخصوصا اینکه بازی های بزرگ زیادی امسال منتشر شدن:wacky:

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    خیلی خوب بود سینا :B:B

    ‏سینا محمدی و ‏btb cutting از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1395
    نظرها: 104
    تشکر: 91
    تشکرشده: 78
    در پاسخ به: SirGhas
    خیلی خوب بود سینا :B:B

    ممنونم قاسم جان:li-bl:

    ‏btb cutting از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.