نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 14 مهر 1396
ساعت 00:04

راهنما و لیست تروفی های بازی Destiny 2

5 از 5

 راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی های بازی Destiny 2

به راهنمای تروفی‌های Destiny 2 خوش آمدید! درست مثل نسخه قبل، این بازی هم تماما به صورت آنلاین اجرا می‌شود و نمی‌توانید آن را به صورت آفلاین بازی کنید. (اتصال دائمی به اینترنت اجباری است) جدا از تروفی پلاتینوم، تنها ۱۳ تروفی در بازی وجود دارد و خوشبختانه کسب تروفی‌ها چندان سخت نیست و اکثر آن‌ها را به طور عادی در طول بازی کسب می‌کنید. شما باید با ۳ شخصیت و کلاس متفاوت بازی کنید و تمامی Subclass آن‌ها را باز کنید. به جز تروفی‌های مربوط به Raid و Nightfall Strike که باید حتما با همراهی یک تیم آنها را کسب کنید، بقیه‌ تروفی‌ها را می‌توانید به تنهایی دریافت کنید. (Nightfall نیازمند یک گروه ۳ نفره و Raid نیاز به یک گروه ۶ نفره دارند و خبری از مچ‌میکینگ در این قسمت نخواهد بود) احتمالا در آینده DLCهایی برای بازی منتشر خواهد شد که به شما این اجازه را خواهد داد لول خود را از 20 (حداکثر لول بازی در حال حاضر) بالاتر ببرید و بتوانید این بخش را به تنهایی کامل کنید، در غیر اینصورت باید با یک تیم این تروفی‌ها را بدست آورید.

گام اول: با شخصیت اول خود به لول ۲۰ برسید و تمام زیرشاخه‌های (subclass) کلاس‌ کاراکترتان را باز کنید و ماموریت جانبی Shaxx's Call to Arms را انجام دهید. چالش‌ها، Nightfall Strike و Raid ها را کامل کنید.

در ابتدا، کار بخش داستانی بازی را تمام کنید. بعد از تکمیل این بخش، یک ماموریت در محدوده‌ی Traveler ظاهر می‌شود (بر روی نقشه مشخص است) که باید آن را انجام دهید. با انجام دادن این ماموریت و کامل کردن آن، سطح شما مستقیما به لول 20 می‌رسد. (مهم نیست چه لولی داشته باشید!)

تمام زیرشاخه‌های (subclass) مختص به کلاس‌ کاراکترتان را باز کنید. در Destiny 2 ساب‌کلاس‌ها از طریق آنچه که در صندوقچه‌های لوت بدست می‌آیند، آنلاک می‌شوند. (یکی بعد از لول ۷ و دیگر بعد از لول ۱۴) برای بدست آوردن این صندوقچه‌ها و آنلاک کردن یک ساب‌کلاس باید ماموریت‌های کوتاهی را انجام دهید. هرچقدر که لول شما بالاتر باشد، آیتم‌هایی که از صندوقچه‌های لوت بدست می‌آورید ارزشمندتر خواهند بود. بوسیله شرکت در Public Event ها هم می‌توانید صندوقچه‌ی لوت بدست بیاورید. دقت کنید که هر کلاس 3 ساب‌کلاس دارد.

در قدم بعدی باید ماموریت Shaxx's Call to Arms را انجام دهید. شما می‌توانید این ماموریت را در محدوده‌ی Farm یا Traveler مشاهده کنید. برای انجام Shaxx's Call to Arms باید چندبار در قسمت PVP بازی به نام Crucible بازی کنید.

چالش‌ها (Challenges) بعد از مدتی به صورت خودکار آنلاک خواهند شد. به اتمام رساندن ۳۰ چالش ابتدایی دشوار نخواهد بود و فقط ممکن است به اتمام رساندن تمامی آن‌ها زمان زیادی را بطلبد. چالش‌ها شامل کارهای ساده‌ای از جمله کشتن تعداد مشخصی دشمن با استفاده از یک اسلحه‌ی خاص یا کشتن تعداد مشخصی از دشمنان به ‌صورت پی‌درپی در بازه‌ی زمانی مشخص می‌شوند.

پس از آن باید یک Nightfall Strike را با موفقیت به پایان برسانید. برای آنکه نایت‌فال‌‌ها برایتان باز شوند، سطح Power کاراکترتان باید به ۲۳۰ رسیده باشد که سطح Power با استفاده از تجهیزات بهتر افزایش می‌یابد. (از لول ۲۰ آیتم‌های Legendary و Exotic بدست می‌آورید)

اکنون تنها چیزی که باقی مانده انجام دادن یک Raid است. برای موفقیت در این بخش باید لول بازیکنان همراهتان بالا باشد و خودتان هم می‌بایست به تجهیزات بسیار خوبی مجهز باشید. هرچند با گذر زمان و عرضه DLC جدید حداکثر لولی که در بازی میتوان به آن دست یافت افزایش می‌یابد و در نتیجه‌ انجام دادن  Raid نیز آسان‌تر خواهد شد.

گام دوم: تمام ساب‌کلاس‌ های شخصیت دوم (از کلاسی متفاوت با شخصیت اول) را آزاد کنید.

به سرعت مراحل بازی را طی کنید و هر ۳ ساب‌کلاس شخصیت دوم را آنلاک کنید. شما در طول این مسیر بصورت خودکار چند آیتم Exotic دریافت خواهید کرد که باید به Farm بروید و آن‌ها را در قسمت Vault ذخیره نمایید. از این طریق آیتم‌ها برای شخصیت‌های دیگرتان نیز در دسترس خواهند بود.

گام سوم: تمام ساب‌کلاس‌های شخصیت سوم را آزاد کنید.

اکنون کلاسی که هنوز با آن بازی نکرده‌‌اید را انتخاب کنید و تمام ساب‌کلاس‌هایش را آزاد نمایید. در طول این مسیر بازهم چند آیتم Exotic دیگر که مربوط به خط داستانی هستند، دریافت خواهید کرد. در این هنگام  باید در مجموع ۱۵ آیتم Exotic داشته باشید. اگر این تعداد کمتر از ۱۵ بود به انجام ماموریت‌ها و لوت کردن ادامه دهید تا به عدد ۱۵ برسید.

عنوان : Destiny 2

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : بستگی به عملکرد تیم دارد: نرمال، با یک تیم خوب. نسبتا سخت (با یک تیم متوسط یا بد) کاور بازی Destiny 2 برای ps4

تعداد کل Trophy ها : 14 عدد

تروفی آفلاین : ندارد

تروفی های آنلاین : ۱۴ ( ۰ برنز، ۲ نقره، ۱۱ طلا، ۱ پلاتینوم )

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 3 مرتبه (باید با هر کلاس یک بار بازی را تمام کنید)

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، 50 ساعت یا بیشتر

آیا میزان سختی بازی بر روی تروفی‌ها تاثیر دارد؟  بله، زمانی که به سطح پرستیژ (پاور ۳۰۰) رسیدید، باید یک Nightfall Strike یا Raid را برنده شوید.


1Traveler's ChosenBazimag Trophy guide Platinum

تمام تروفی‌های بازی را بدست آورید.

تمام تروفی‌های بازی را بدست آورید تا تروفی پلاتینوم آزاد شود.


2Long and Winding Road Bazimag Trophy guide Silver

به لول ۲۰ برسید.

لول ۲۰ بالاترین سطح لول در بازی است. شما از طریق انجام ماموریت‌ها، فعالیت‌های جانبی و کشتن دشمنان XP (امتیاز تجربه) دریافت خواهید کرد.

این تروفی بسیار ساده است و تنها باید خط داستانی بازی را تمام کنید. بعد از انجام این کار، وارد محدوده‌ی The Traveler شوید. در آنجا یک ماموریت اصلی وجود خواهد داشت که بر روی نقشه نیز نشان داده می‌شود. این ماموریت به سرعت انجام می‌شود و تنها لازم است با بعضی از NPC ها صحبت کنید و پس از آن به لول ۲۰ می‌رسید. اینکه چه لولی داشته باشید مهم نیست، حتی اگر لولتان ۱۵ باشد بعد از انجام این ماموریت بلافاصله به لول ۲۰ میرسید.

destiny 2 instant level 20 questمکان ماموریت روی نقشه

در اینجا هدف اصلی شما فقط کامل کردن بخش داستانی است و اگر به سرعت این مراحل را طی کنید، می‌توانید در مدت 10 ساعت (و حتی کمتر) این قسمت را به پایان برسانید.

در طول این مسیر، برای اینکه به سیارات دیگر دسترسی پیدا کنید باید لولتان را بالاتر ببرید. روی نقشه مراحلی با نام Adventures وجود دارند، آن‌ها را انجام دهید تا XP دریافت کنید. اگر در یک گروه تیمی بازی کنید، حتی وقتی که دوستانتان دشمنان را می‌کشند امتیاز XP دریافت خواهید کرد که طبیعتا از این طریق سریعتر پیشرفت خواهید کرد.


3Zavala's LieutenantBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

تمام ساب‌کلاس های تایتان را بدست آورید.

کلاس تایتان دارای ۳ ساب‌کلاس است:

  • (Senteniel(void
  • (Striker (Arc
  • (Sunbreaker (Solar

برای اطلاعات بیشتر به تروفی «Ikora's Protégé» مراجعه کنید.


4Cayde's Pathfinder Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

تمام ساب‌کلاس‌های هانتر را بدست آورید.

کلاس هانتر دارای ۳ ساب‌کلاس است:

  • (Arcstrider (Arc
  • (Gunslinger (Solar
  • (Nightstalker (Void

برای اطلاعات بیشتر به تروفی «Ikora's Protégé» مراجعه کنید.


5Ikora's ProtégéBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

تمام ساب‌کلاس های وارلاک را بدست آورید.

کلاس وارلاک دارای ۳ ساب‌کلاس است:

  • (Downblade (Solar
  • (Stormcaller (Arc
  • (Voidwalker (Void

اولین ساب‌کلاس به طور خودکار با انجام سومین مرحله‌ی داستانی یعنی Spark آزاد می‌شود و شما وظیفه دارید فقط دوتای دیگر را آزاد کنید.

در Destiny 2 نشان‌های ساب‌کلاس‌ها به طور تصادفی از صندوقچه‌های لوت بدست می‌آیند. این صندوقچه‌ها در حالی که مشغول گردش در محیط بازی هستید به طور تصادفی در سیاره‌های مختلف ظاهر می‌شوند، همچنین با انجام دادن Event Public ها می‌توان آن‌ها را بدست آورد. هرچه لول شما بالاتر باشد آیتم‌هایی که از طریق این صندوقچه‌ها بدست می‌آورید بهتر خواهند بود.

اولین نشان هر ساب‌کلاس بعد از رسیدن به لول ۷، و دومی بعد از رسیدن به لول ۱۴ آزاد خواهند شد. حال برای بدست آوردن قدرت مخصوص آن نشان و ساب‌کلاس، شما باید ماموریت ویژه‌ای را با نام Milestone انجام دهید.(برای پیدا کردن مکان دقیق این ماموریت، در ابتدا تاچ‌پد و سپس L2 را فشار دهید) علاوه بر این، شما مجبور هستید تعداد زیادی دشمن را از بین ببرید تا قدرت ویژه‌ی آن ساب‌کلاس برایتان فعال شود. پس از آن، ماموریت اصلی برای استفاده از ساب‌کلاس آغاز می‌شود که در طی آن قادر هستید نحوه‌ی کار با ساب‌کلس جدید را یاد بگیرید.

کم‌ دردسرترین روش این است که تا پایان خط داستانی به پیش بروید، به احتمال خیلی زیاد با پیشروی شما در طول بازی، ساب‌کلاس‌ها آزاد خواهند شد. اگر به هر نحوی این اتفاق برایتان رخ نداد، Public Events را انجام دهید و صندوقچه‌های بدست آمده را لوت کنید.

تنها آزاد کردن ساب‌کلاس‌ها برای گرفتن این تروفی کافیست و نیازی به ارتقا یا آپگرید آن‌ها نخواهید داشت.


6Show Me What You GotBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

ماموریت Shaxx's Call to Arms را به پایان برسانید.

این ماموریت توسط Lord Shaxx به شما داده می‌شود. (یک NPC که در Farm می‌توانید او را پیدا کنید) ماموریت بسیار ساده‌ای است، برای انجام آن تنها می‌بایست چند بازیِ Crucible را در بخش PVP بازی کنید.

destiny 2 lord shaxxLord Shaxx را در انبار Farm می‌توانید ببینید

مراحل ماموریت:

  1. دو بار در بخش Crucible: Quickplay بازی کنید.
  2. دو بار در بخش Crucible: Competitive بازی کنید.
  3. چند دشمن را در Crucible (در هر حالتی) بکشید.

می‌توانید با زدن تاچ‌پد و سپس L2 روند پیشرفت این قسمت را دنبال کنید. وقتی که ماموریت را تکمیل کردید به نزد Lord Shaxx بازگردید. او به شما یک آیتم Exotic به صورت تصادفی می‌دهد که در کنار آن این تروفی را هم دریافت می‌کنید.

نکته مهم: بعد از اتمام مراحل داستانی، Lord Shaxx به جای Farm در محدوده‌ی The Traveler مشاهده خواهد شد.


7In a FlashBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

یک ماموریت Flashpoint را تمام کنید.

برای اینکه ماموریت Flashpoint در بازی باز شود، لازم است که ماموریت‌های مخصوصی که Cayde-6 به شما می‌دهد را کامل کنید. این ماموریت‌های مخصوص Patrols نام دارند که به تدریج و با پیشروی در خط داستانی در دسترس قرار می‌گیرند. با تمام کردن ماموریت‌های Patrols شما ماموریت‌های Flashpoints را از Cayde-6 می‌گیرید که لازم است شش عدد Public Event را با موفقیت تمام کنید. Flashpoint ها به صورت هفتگی ریست می‌شوند و به شما تجهیزات قدرتمندی را به عنوان پاداش می‌دهند. لازم است به این موضوع اشاره کنیم که این تجهیزات بهترین راه برای بالا بردن رنک بعد از رسیدن به پاور لول ۲۶۵ هستند.


8The People's Hero Bazimag Trophy guide Silver

یک ماموریت Public Event را در سطح Heroic تمام کنید.

وقتی که در نقشه‌ها (EDZ, Titan, Nessus, Io) مشغول گردش هستید ماموریت های Public Events متعددی به صورت اتفاقی، هر چند دقیقه یکبار بارگذاری می‌شوند. این ماموریت‌ها با آیکون‌های آبی رنگ بر روی نقشه مشخص هستند و برای اینکه هرکدام از این ماموریت‌ها را از حالت Normal به Heroic تبدیل کنید باید وظایف خاصی را در هر ماموریت به انجام برسانید.

وقتی که ماموریت آغاز می‌شود، می‌توانید در سمت چپ نام آن Public Event را مشاهده کنید. به محض آغاز شدن آن به لیست پایین بروید و دقت کنید که برای Heroic کردن آن ماموریت چه کارهایی باید انجام دهید. بهتر است که این ماموریت‌ها را در گروه‌های ۳ نفره انجام دهید تا Heroic کردن ماموریت راحت‌تر انجام شود.

به عقیده‌ی خیلی‌ها ماموریت‌های Glimmer Extraction و Devil Walker از بقیه آسان‌تر هستند. هرچند Public Event ها به طور اتفاقی رخ می‌دهند و از قبل نمی‌توان گفت که وارد کدامیک از آن‌ها شده‌اید. اما خبر خوب این است که شما هر Normal Event را می‌توانید به Heroic Event تبدیل کنید. برای انجام این کار فقط باید وظایف مخفی آن ماموریت را به درستی انجام دهید.

بر روی هر سیاره هر ۵ دقیقه یکبار یک Public Event آغاز می‌شود که می‌توانید برای کاهش زمان انتظار به سیاره‌های دیگر بروید.

Heroic Cabal Excavation

هنگامی که Dropship شروع به پرواز می‌کند، آن را در سریعترین زمان ممکن نابود کنید.
Heroic Devil Walker تا زمانیکه Devil Walker گیج شود به آن شلیک کنید، پس از آن Blue Orbs ها را بردارید و Scorch Cannons (درون یک حباب قرار دارند) را آزاد کنید و از آن‌ها برای نابودی Devil Walker استفاده کنید.
Heroic Disrupt Vex هر سه منطقه (Platform) را کپچر کنید. 
Heroic Ether Resupply هنگام شروع شدن Event به باس اصلی شلیک کنید و به محض اسپاون شدن اولین Little Servitor آن را در سریعترین زمان ممکن نابود کنید.
Heroic Glimmer Extraction قبل از اینکه دشمنان را بکشید، Glimmer Extractor را نابود کنید.
Heroic Injection Rig بعد از کشتن دشمنان (Psions) یک دریچه در قسمت بالایی باز می‌شود. در همین حین شما باید بپرید و منفذها را نابود کنید.
Heroic Taken Blights در محوطه Black Orb کوچک قرار بگیرید و دائما به Orb بزرگ روبه‌روی خود تیر بزنید.
Heroic Witch Ritual در دایره‌ها قرار بگیرد، دو جادوگر (Witch) را بکشید و پس از آن موانع آبی رنگ (Blue Barriers) را نابود کنید.


Heart of darkness9Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

یک Nightfall Strike را تمام کنید.

Nightfall Strike ها با اتمام مراحل داستانی در دسترس قرار می‌گیرند. (یعنی زمانی که لول کاراکترتان به ۲۰ و سطح Power آن به ۲۳۰ برسد) آنها از استرایک‌های معمولی سخت‌ترند و برای کامل کردنشان به ۲ نفر همراه نیاز دارید.

شما می‌توانید استرایک‌ها را در منوی Destination انتخاب کنید. (گوشه‌ی سمت چپ و بالای منویی که در آن سیاره ها را انتخاب می‌کنید) حتما به یاد داشته باشید که سطح قدرت کاراکترتان باید ۲۳۰ باشد.

سطح قدرت شما با انتخاب تجهیزات بهتر افزایش پیدا می‌کند و هنگامی که به لول ۲۰ برسید، تجهیزات Legendary (به رنگ بنفش) و Exotic (به رنگ زرد) به دست می‌آورید که سطح قدرت شما را بالاتر می‌برد.

از آنجایی که نایت‌فال ها سخت‌تر هستند، بنابراین جوایزی که در پایان آن‌ها دریافت میکنید ارزش بالاتری دارند و بعضی مواقع ممکن است تجهیزات Exotic نیز بدست آورید. برای آسان‌تر شدن این بخش به شما پیشنهاد می‌کنیم سطح قدرتتان بالاتر از 260 باشد و سپس به انجام نایت‌فال‌ها مشغول شوید.


10The Life Exotic Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

15 زره یا اسلحه‌ی Exotic جمع‌آوری کنید

آیتم‌های Exotic به رنگ زرد هستند و نایاب‌ترین آیتم‌های بازی نیز به حساب می‌آیند.

خبر خوب این است که بعضی از این آیتم‌ها جزء جوایز ماموریت‌های داستانی هستند و می‌توانید آنها را به عنوان جوایز معینِ بعضی از ماموریت‌های اصلی دریافت کنید. بر خلاف نسخه قبلی، این تجهیزات به طور تصادفی از رویداد های PVE (کشتن دشمنان هوش مصنوعی و انجام ماموریت‌های جانبی) و PVP (برنده شدن در مسابقات Crucible) بدست می‌آیند.

ماموریت‌های داستانی را کامل کنید، چرا که بعضی از آن‌ها به شما اسلحه‌های Exotic می‌دهند. در Nightfall Strike هم آیتم‌های Exotic بدست می‌آیند. همینطور شخصیتی به نام Xur نیز در ازای تکه‌های Legendary که در طول بازی پیدا می‌کنید، به شما آیتم‌های Exotic می‌فروشد.

۳ آیتم Exotic در طول مراحل داستانی بازی به شما داده می‌شوند. همچنین مدتی قبل نسخه‌ای از بازی عرضه شد که یک کد برای اسلحه‌ا‌ی Exotic به نام Coldheartهمراه داشت. همانطور که بالاتر گفته شد، ماموریت Shaxx's Call to Arms هم یک آیتم Exotic جایزه می‌دهد. (سه آیتم مراحل داستانی، به همراه آیتم ماموریت شاکس با یکدیگر تفاوت دارند)

آیتم‌های Exotic را در مراحل داستانی زیر دریافت می‌کنید:

  • جایزه‌ی ماموریت مرحله‌ی ۶ به نام Riptide: شما می‌توانید از بین ۳ قطعه زره Exotic یکی را انتخاب کنید.
  • جایزه‌ی ماموریت مرحله‌ی ۱۰ به نام Sacrilege: شما می‌توانید از بین ۳ اسلحه‌ی Exotic یکی را انتخاب کنید.
  • جایزه‌ی تمام کردن مراحل داستانی: (یک Exotic Engram دریافت می‌کنید که به شما یک آیتم تصادفی می‌دهد)

این 15 آیتم Exotic از مجموع آیتم کارکترهایتان و از یک حساب کاربری محاسبه می‌شوند. شما باید بازی را با ۳ شخصیت مختلف تمام کنید تا تروفی‌های طلایی Subclass های آن‌ها را دریافت کنید. در این پروسه شما قطعا ۳ آیتم Exotic مختلف را برای هر کاراکتر بدست می‌آورید. چهارمین آیتم هم به راحتی برای هر کاراکتر از طریق ماموریت Shaxx's Call to Arms بدست میآید. حال شما ۱۲ ایتم Exotic دارید.

3تای دیگر هم خود به خود در طول بازی دریافت می‌کنید و در هر دور که با ۳ کاراکترتان انجام می‌دهید، احتمالا از فعالیت‌های مختلف آیتم Exotic حاصل می‌شود. بر فرض شما می‌توانید هر بار تا مرحله‌ی شش (Riptide) بازی کنید و هربار یک آیتم Exotic متفاوت بگیرید و آن را در Vault ذخیره کنید، حالا باید یک بار دیگر بازی را با کاراکتر جدید و کلاس جدید آغاز کنید و این پروسه را تکرار کنید. هر کلاس ۳ قطعه زره مختلف بعد از مرحله‌ی Riptide دریافت می‌کند. ۳ کلاس متفاوت با سه آیتم مخصوص هر کلاس می‌شود ۹ آیتم Exotic در مراحل ابتدایی بازی.

تمام Subclass ها را برای کاراکترهایتان باز کنید و آیتم‌های بلااستفاده را در Vault ذخیره کنید. تعداد آیتم‌های Exotic شما احتمالا هنگامی که بر روی دیگر تروفی‌های بازی کار می‌کنید و برای Nightfall Strike و Raid آماده می‌شوید، به ۱۵ عدد می‌رسد. اگر این اتفاق نیفتاد می‌توانید از Xur آیتم Exotic بخرید. آیتم‌های MIDA Multi-Tool ، Sturm و Rat King از جوایز ثابت بازی در پایان خط داستانی هستند.

آیتم‌های سفارشی‌سازیِ Exotic (Emotes, Sparrows, Spaceships, weapon skins) که از Bright Engram ها بدست می‌آیند نیز در بدست آوردن این تروفی محاسبه می‌شوند.


 11Challenge acceptedBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

۳۰ چالش را در بازی انجام دهید

چالش‌ها خود به خود و با پیشروی در طول خط داستانی بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

بعد از مرحله‌ی اصلی یازدهم (Fury) شما باید در Farm به سمت Ikora Rey بروید. این قسمت از دست دادنی نیست و خود بازی شما را به آنجا میبرد.

بعد از اینکه با او صحبت کردید چالش‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت. چالش‌ها نسبتا ساده‌ هستند و معمولا به کشتن تعداد مشخصی دشمن با اسلحه‌ای خاص محدود می‌شوند.

برای این که چالش‌های فعال را چک کنید، تاچ‌پد را لمس کرده و برای چند ثاینه صبر کنید تا چالش‌ها لود شوند. توجه کنید که تاچ‌پد را نگه ندارید، فقط یکبار فشار دهید. (بر روی صفحه نمایش Ghost نشان داده ‌شود)

چالش‌ها هر روز ریست می‌شوند. به ازای ۳ نوع فعالیت ۳ چالش متفاوت وجود دارد: استرایک‌ها، Crucible و چالش‌های مخصوصی که در هر سیاره وجود دارد. باید هرروز به هرسه‌ این‌ها توجه کنید. از هر سیاره بازدید کنید و چالش‌های آن را انجام دهید. سپس چالش‌های Crucible و Strike را کامل کنید. (اینگونه نیست که برای هر یک Strike، یک چالش وجود داشته باشد بلکه به ازای تمام Strikeهایی که در طول روز در نقشه‌ها دیده می‌شوند، یک چالش ارائه می‌شود که باید آن را انجام دهید) آنهایی که زمان زیادی را لازم دارند، رها کنید و روز بعد چالش جدید را امتحان کنید.


12Belly Of The Beast Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

 Leviathan Raid را انجام دهید

در ابتدا باید بدانید که برای انجام این Raid بهتر است سطح قدرتتان بیشتر از ۳۰۰ باشد.سطح قدرت پیشنهادی بازی برای انجام آن از ۲۶۰ تا ۲۸۰ است. (باز هم توصیه می‌شود که سطح قدرتتان حداقل ۲۸۰ باشد)

برای این Raid هیچ گونه مچ-میکینگ وجود ندارد و این یعنی برای انجامش باید حتما با گروهی از دوستانتان همراه شوید. کلن‌های Destiny 2 جای خوبی برای شروع است. همچنین اطمینان حاصل کنید که تجهیزات مورد استفاده شما نه تنها فقط از سطح قدرت بالایی برخوردار باشند بلکه DPS آنها (آسیب وارد شده در هر ثانیه) نیز بالا باشد. Assualt Rifle ها معمولا گزینه‌ی مناسبی هستند و برای بعضی از بخش‌های Raid شمشیرها، موشک اندازها و نارنجک اندازها مناسب‌‌‌اند.

در طول Raid چک‌پوینت‌هایی وجود دارند (بعد از هر منطقه‌ی بزرگ) که شما می‌توانید در حین انجام آن به Tower بروید و آنچه را که از طریق Engram ها بدست آورده‌اید بررسی کنید.


13The PrestigeBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

Leviathan Raid یا Nightfall Strike را بر روی درجه‌ی سختی Prestige انجام دهید.

برای دریافت این تروفی شما باید یا Levathian Raid یا یک Nightfall Strike را بر روی درجه‌ی سختی Prestige تمام کنید.

با انجام دادن Raid روی بقیه درجه سختی‌ها این تروفی را دریافت نخواهید کرد.

در این قسمت گزینه‌ی آسان‌تر، انتخاب Nightfall Strike است. برای اتمام نایت‌فال روی درجه‌سختی پرستیژ، به سطح قدرتی بالاتر از ۳۰۰ نیاز دارید. (به ۳ بازیکن با قدرت ۳۰۰ احتیاج دارید)

نایت‌فال هر هفته تغییر می‌کند. اگر در یک هفته نایت‌فال برایتان سخت بود صبر کنید و تا هفته‌ی بعد منتظر نایت‌فال بعدی باشید. (سه‌شنبه‌ی هر هفته زمان تغییر نایت‌فال است. هرچند گاهی‌اوقات ممکن است در روزهای دیگر نیز این اتفاق بیفتد)


14Lest Ye Be Judged Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Gold Medal

بخش Trials of the Nine را بازی کنید

برای بدست آوردن این تروفی شما باید حالت Trials of the Nine که بخش جدیدی از PVP است را بازی کنید.

این بخش فقط آخر هفته‌ها در دسترس است و برای انجام آن باید Fireteam شما متشکل از ۴ بازیکن باشد. ۳تا از دوستانتان را به بازی دعوت کنید و به Crucible بروید، حالا Trials of the Nine را که در وسط تصویر ظاهر شده انتخاب کنید و یک بازی Trial را برنده شوید. پس از آن شما یک بخش جدید را در Crucible باز می‌کنید (بالای آیکون Trials of the Nine) بخش جدید را انتخاب کنید و به این ترتیب تروفی را دریافت نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.