نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 08:00

راهنمای افزایش ظرفیت کوله‌پشتی در بازی Resident Evil 2 Remake مطلب ویژه

راهنمای پیدا کردن تمام Hip Pouch ها در بازی Resident Evil 2 Remake

5 از 5

بازی Resident Evil 2 Remake یک عنوان دلهره‌آور و ترسناک است و بازیکنان باید برای مدیریت آیتم‌ها و تجهیزاتی که در کوله‌پشتی (Inventory) خود جای می‌دهند زمان نسبتاً زیادی صرف کنند. جالب آنکه مطابق سنت رایج در سری بازی‌های رزیدنت ایول، ظرفیت کوله‌پشتی چندان بزرگ نیست.

آیتم‌های و جزئیات پنهانی بسیاری در سرتاسر جهان بازی Resident Evil 2 Remake قرار داده شده است. یکی از این آیتم‌ها Hip Pouch نام دارد که جزو کالکتیبل‌های بازی نیز محسوب شده و با پیدا کردن تمام آنها تروفی «A Waste of Space» را کسب خواهید کرد. Hip Pouch در واقع نوعی کیف دستی کوچک است. در این راهنما، موقعیت تمام مکان‌های آیتم Hip Pouch در بازی Resident Evil 2 Remake مشخص شده است. پیدا کردن هر Hip Pouch تنها به تکمیل کلکسیون کالکتیبل‌ها و به دست آوردن تروفی کمک نمی‌کند بلکه با پیدا کردن هرکدام از این کیف‌های کوچک، ظرفیتی که در کوله‌پشتی یا همان Inventory به آیتم‌های بازی اختصاص دارد افزایش می‌یابد. هر Hip Pouch ظرفیت کوله‌پشتی را به اندازه‌ی 2 واحد افزایش می‌دهد. این آیتم را هم در خط داستانی کلر و هم در داستان لئون می‌توان پیدا کرد. سازندگان در مجموع 6 Hip Pouch در بازی گنجانده‌اند.

70

شما خوانندگان وبسایت بازی‌مگ، اگر در بازی Resident Evil 2 Remake نیاز به اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتری دارید، حتماً مجموعه راهنمای کامل بازی Resident Evil 2 Remake که توسط وبسایت بازی‌مگ تهیه شده است را مطالعه نمایید. شما قادرید در آن بخش، مطالب راهنمای ابتدایی، راهنمای به دست آوردن تروفی‌ها، راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌ها و ... را مطالعه نمایید.

در ادامه هر آنچه که لازم است در ارتباط با آیتم Hip Pouch و افزایش ظرفیت کوله‌پشتی در بازی Resident Evil 2 Remake بدانید گردآوری شده است.

در تصویر زیر که از گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 Remake گرفته شده است، شما می‌توانید ببینید که منوی Inventory یا همان کوله‌پشتی در این عنوان تا چه میزان محدود و کوچک طراحی شده است. زمانی که RE 2 Remake را شروع می‌کنید، 8 واحد فضای خالیِ کوله‌پشتی را در اختیار خواهید داشت. مهم نیست با کلر (Claire) بازی را آغاز کنید و یا با لئون (Leon)، تغییری در ظرفیت کوله‌پشتی ایجاد نخواهد شد.

زمانی که یک اسلحه، بسته‌ی فشنگ، گیاه دارویی، کلید یا آیتم دیگری را در بازی لوت می‌کنید باید با این 8 واحد فضای خالی سروکله بزنید. هرچند در این میان نکته مثبتی نیز وجود دارد؛ در بازی Resident Evil 2 Remake هر آیتم تنها یک واحد از فضای کوله‌پشتی را به خود اختصاص می‌دهد. به عبارت دیگر، فرقی نمی‌کند که شما یک شاتگان یا نارنجک‌انداز لوت کنید، این سلاح‌های سنگین تنها به اندازه‌ی یک گیاه قرمز یا سبز فضا اشغال می‌کنند. قطعاً تا آخر بازی نمی‌توان تنها با هشت واحد فضای خالی در کوله‌پشتی سر کرد. شما باید در حین پیشروی در بازی، در خط داستانی کلر و لئون آیتم‌های Hip Pouch موجود را پیدا کنید، تا در بخش‌های انتهایی بازی قادر به حمل تجهیزات بیشتری از جمله فشنگ و آیتم‌های سلامتی باشید. لازم به ذکر است، هربار که یک عدد از این کیف‌ها را پیدا می‌کنید، ظرفیت کوله‌پشتی به صورت دائم و تا انتهای بازی افزایش می‌یابد.

باید به این نکته اشاره کرد که این آیتم‌ها تنها برای شخصیتی کار می‌کنند که در خط داستانی‌اش Hip Pouch را پیدا کرده باشید. برای مثال زمانی که در خط داستانی کلِر Hip Pouch را پیدا می‌کنید، نباید انتظار داشته باشید حجم کوله‌پشتی لئون نیز افزایش پیدا کند.

در ادامه‌، مکان هر یک از شش Hip Pouch شرح داده شده است:

  • Hip Pouch هایی که در مرکز پلیس وجود دارند

در مرکز پلیس (Police Station) – حداقل تا زمانی که از محوطه‌ی پارکینگ بازگردید (Parking Garage)، در سه مکان می‌توان کیف دستی پیدا کرد. در ادامه این سه مکان را معرفی می‌کنیم.

1: اتاق نگهداری غربی (West Storage Room)

hip pouch 1 location resident evil 2

احتمالاً شما اولین Hip Pouch خود را در اتاق نگهداری غربی (West Storage Room) در طبقه‌ی سوم مرکز پلیس (Police Station) پیدا خواهید کرد. این کیف دستی در نزدیکی محلی قرار دارد که شما Maiden Medallion را پیدا خواهید کرد.

ابتدا شما باید به بالای پلکان بروید، که در سمت راست اتاق نگهداری ایمنی (Safety Deposit Room) در طبقه‌ی اول قرار دارد. بالای پلکان یک راهرو وجود دارد، در این نقطه احتمالاً یک لیکر (Licker) برای شما مزاحمت ایجاد خواهد کرد. به گوشه‌ی سمت چپ خود رفته و در بعدی از سمت راستتان را باز کنید. اکنون شما در اتاق نگهداری غربی (West Storage Room) قرار دارید.

در این اتاق که یک C4 نیز به دیوارش متصل است، باید مسیر را تا انتها به پیش بروید. جایی که تعدادی میله به صورت عمودی از کف به سقف متصل شده‌اند و در واقع راه توسط این حفاط بسته شده، روی خود را برگردانید، اکنون یک میز خواهید دید که دو آیتم بر رویش قرار گرفته است. یکی از این دو آیتم «دفترچه خاطرات یک مرد دیوانه» است. در کنار دفترچه Hip Pouch را مشاهده خواهید کرد. به یاد داشته باشید این افزایش ظرفیت کوله‌پشتی تنها برای لئون رخ می‌دهد. به لطف این آیتم تا انتهای بازی دو واحد به ظرفیت کوله‌پشتی‌تان افزوده می‌شود.

2: ساختمان اداری غربی (West Office)

hip pouch 2 location resident evil 2

کیف بعدی را در گاوصندوقی کوچک که در طبقه اول ساختمان اداری غربی (West Office) وجود دارد پیدا خواهید کرد که ساختمانی تو در تو است. در این اداره یک اتاق کوچکتر قرار دارد و گاوصندوق را در گوشه‌ی این اتاق مشاهده خواهید نمود. شما باید رمز گاوصندوق را از یادداشتی به نام Internal Memo که در طبقه دوم اداره‌ی استارز (STARS Office) قرار گرفته پیدا کنید. اگر در یافتن این یادداشت موفق نبودید، رمز گاوصندوق به این ترتیب است: چپ 9، راست 15، چپ 7.

فرقی نمی‌کند که مشغول بازی در خط داستانی کدام شخصیت هستید، این Hip Pouch را هم با لئون و هم با کلر پیدا خواهید کرد.

3: اتاق تأسیسات

hip pouch 3 location resident evil 2

پس از اولین باس فایت در مقابل ویلیام برکین یا همان G (فاز اول) محیط اطراف اتاق تأسیسات را بگردید. شما Hip Pouch بعدی را در همین محدوده پیدا خواهید کرد، درست پیش از آنکه از نردبان بالا رفته و وارد محوطه‌ی پارکینگ بشوید. در واقع، این اتاق تأسیسات، زیرزمین را به  Hip Poch مورد نظر درون یک قفسه و در کنار یک ماشین تایپ قرار دارد.

  • Hip Pouch هایی که در محوطه‌ی پارکینگ وجود دارند

در آن بخش از بازی که برای فرار از پارکینگ باید تقلا کنید تنها می‌توانید یک عدد از این کیف‌های دستی را پیدا کنید. این Hip Pouch در اتاقی قرار دارد که احتمالاً در بازی چند بار از آن دیدن کرده‌اید و اکنون دیگر می‌توانید یک Hip Pouch از آنجا لوت کنید.

4: اتاق صندوق امانات (Safety Deposit Room)

hip pouch 4 location resident evil 2

این Hip Pouch در اتاق صندوق امانات (Safety Deposit Room) در طبقه اول مرکز پلیس (Police Station) قرار دارد. برای به دست آوردن این آیتم باید دو کلید را از قبل پیدا کرده باشید. این دو قطعه در ور واقع متعلق به یک صفحه کلید هستند که اکنون از کار افتاده است. کلیدها در گاوصندوق قابل حمل (Portable Safe) وجود دارند، یک گاوصندوق در یکی از قفسه‌های سرویس بهداشتی (Shower Room) در طبقه دوم و دیگری  در اتاق رخت شویی (Linen Room) در طبقه سوم قرار دارد. پس از آنکه هر دو کلید را در کامپیوتر مخصوص قرار دادید، برای باز کردن صندوق امانت مورد نظر رمز 203 را وارد نمایید.

  • Hip Pouch هایی که در مجرای فضلاب وجود دارند

در مجرای فاضلاب یا Sewers تنها یک Hip Pouch وجود دارد و برای به دست آوردنش شما به اهرم T شکل نیاز خواهید داشت.

5: اتاق کار (Workroom)

hip pouch 5 location resident evil 2

Hip Pouch بعدی در بخش مجرای فاضلاب قرار دارد. پس بازی کردن بخش مربوط به ایدا وونگ، شما یک بار دیگر منترل لئون کندی را در دست خواهید گرفت. پس از آنکه ابزار T شکل را پیدا کردید، قادر خواهید بود بخش «Workroom» در طبقه بالای مجرا را باز کنید. شما با استفاده از یک آسانسور به این بخش وارد می‌شوید. ورک‌روم همان مکانی است که قبلاً در آن با جهش‌یافته‌هایی که یک چشم بزرگ و یک دست داشتند برخورد کرده بودید. وقتی که به ورک‌روم می‌رسید کیف دستی پنجم را بر روی یک میز مشاهده خواهید کرد.

  • Hip Pouch هایی که در آزمایشگاه NEST وجود دارند

آخرین Hip Pouch در یکی از اولین اتاق‌های آزمایشگاه NEST (NEST Laboratory) قرار گرفته است. همانند اکثر Hip Pouchهای بازی، برای به دست آوردن این یکی هم باید به اتاقی بروید که قبلاً از آن دیدن کرده‌اید.

6- اتاق استراحت (Nap Room)

hip pouch 6 location resident evil 2

آخرین Hip Pouch در بازی Resident Evil 2 Remake در بخش آزمایشگاه قرار دارد. پس از آنکه شما آیتم Signal Modulator را پیدا کردید باید تمام مسیر را برای رسیدن به نقطه‌ی آغاز مرحله‌ی آزمایشگاه برگردید. در این محل، در کنار یک ماشین تایپ یک در به سمت غرب وجود دارد. تا انتهای این مسیر پیش بروید و مشاهده خواهید کرد که بر روی یک دیوار جایگاهی وجود دارد که دستگاه مدولاتور را می‌توان در آن قرار داد. با بررسی مدولاتور در کوله‌پشت‌تان، فرکانس درست را پیدا کرده و سپپس دستگاه را مجددا بر روی دیوار قرار دهید. با استفاده از دستگاه دریچه‌ی تخت خواب را باز کنید و Hip Pouch را بردارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.