نویسنده: فرزین احمدی سه شنبه، 21 اسفند 1397
ساعت 19:12

موقعیت تمام اسلحه‌‌ها وآیتم‌های ارتقای تفنگ‌ها در Resident Evil 2 مطلب ویژه

محل تمام اسلحه‌ها و قطعات افزودنی تفنگ‌ها در بازی Resident Evil 2 Remake

4.86 از 5

در طول بازی Resident Evil 2 در کمپین هر یک از شخصیت‌های کلیر و لئون، می‌توانید سلاح‌های مختلفی را در مکان‌های گوناگون پیدا کنید. برای شناخت کامل انواع این سلاح‌ها و همچنین مادهای آن‌ها با بازی مگ همراه باشید.

سلاح‌های اصلی - لئون

لئون کندی 6 اسلحه دارد که می تواند آن‌ها را، در طول مسیر داستانی بازی به دست آورد و همینطور یک اسلحه که به دست آوردن آن،  تنها در دور دوم انجام بازی ممکن است.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location

تفنگ ساچمه‌ای ماتیلدا 

موقعیت: این اسلحه، سلاح پیش فرض لئون است.

مادهای اسلحه: H-Capacity Mag, Gun Stock, Muzzle Brake

تفنگ ساچمه‌ای ماتیلدا، اسلحه  پیش فرض لئون در بازی است که فشنگ‌های 9 میلیمتری شلیک می‌کند، سرعت شلیک خوبی دارد، اندازه ی خشاب آن استاندارد است و می توان آن را از طریق Weapon Mods  ارتقا داد.

High-Capacity Mag ظرفیت خشاب شما را تا 24 فشنگ افزایش می دهد.  شما می توانید این ماد را درون روی میز لئون واقع در دفتر غربی (West Office) ایستگاه پلیس پیدا کنید که توسط دو قفل رمزدار جداگانه قفل شده است و شما برای باز کردن آن به دو حرف اول اسم همکارهای خود نیاز دارید. شما می‌توانید آن‌ها را از روی پلاکاردهای اسم‌شان ببینید. رمز قفل سمت چپ NED و قفل سمت راست MRG است.

Gun Stock اندازه اسلحه شما را یک خانه بزرگتر می‌کند؛ ولی  در عوض باعث می‌شود که کنترل بهتری داشته باشید و با هر بار کشیدن ماشه سه تیر متوالی شلیک کنید. Gun Stock در پارکینگ Police Station قرار دارد و داخل یکی از اتومبیل‌های پلیس پنهان شده است. برای باز کردن ماشین، جعبه زرد رنگ را در یکی از Firing Rangeهای دور و بر  پیدا کنید و هنگامی که نزدیک این اتوموبیل شدید، با بررسی کلید ماشین  می‌توانید دکمه Unlock را فشار دهید تا صندوق عقب باز شود. 

Muzzle Brake انحراف اسلحه پس از شلیک و در نتیجه لگد اسلحه را کم می کند. در نتیجه این مساله  شلیک قوی‌تر و دقیق‌تری خواهید داشت. Muzzle Brake در اتاق انتظار واقع در طبقه  دوم دفتر پلیس قرار دارد.  شما می‌توانید رمز گاوصندوق را در پایین اتاق بازجویی بیابید که از طریق در گشنیز در اتاق Observation قابل دسترسی است. رمز گاو صندوق این است: چپ،6 راست 2 ، چپ 11.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 1

شات گان W-870

موقعیت: Safety Deposit Room، ایستگاه پلیس، طبقه اول ( نیازمند برداشتن کلید قفسه اسلحه‌ها از اتاق هنر (Art Room) است.)

مادهای اسلحه: Long Barrel, Shotgun Stock

شات گان اولین اسلحه‌ای است که می‌توانید در طول بازی به کلکسیون خود اضافه کنید. و در محدوده  نزدیک آسیب فوق العاده‌ای را به دشمنان وارد می‌کند. به طور مثال معمولاً اگر درست هدف‌گیری شود می‌تواند در یک شلیک سر یک زامبی را جدا کند. اما فشنگ‌ها و ظرفیت خشاب آن محدود است و همچنین قدرت آسیب زنندگی آن در فاصله های متوسط یا دور کم‌تر است.

Long Barrel ظرفیت خشاب شما را به 8 فشنگ افزایش می‌دهد؛ اما اندازه اسلحه یک خانه بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید این ماد را پس از ترک پارکینگ هنگامی که به سمت خیابانهای پشتی  ایستگاه پلیس  می روید پیدا کنید. این ماد دراسلحه‌فروشی Kendo قرار دارد.

Shotgun Stock سرعت شلیک را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این ماد را در پشت اتاق Treatment Pool Room در گاو صندوقی پیدا کنید. خوشبختانه رمز گاوصندوق در کنار آن با گچ به صورت مقابل نوشته شده است: چپ 2، راست 12، چپ 8.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 2

Lightning Hawk Magnum

موقعیت: S.T.A.R.S. Office Armory، ایستگاه پلیس 2F ( به S.T.A.R.S badge و USB Dongle Key نیاز دارید که در  داخل  جعبه جواهر در اتاق Observation  قرار دارند.)

مادهای اسلحه: Long Barrel, Red Dot Sight

Lightning Hawk Magnum یک تفنگ ساچمه ای بسیار قدرتمند است که فشنگ‌های قوی‌ای شلیک می کند و با سرعت شلیک کم، آسیب بسیار قابل توجهی وارد می‌کند. یک شلیک آن می‌تواند به راحتی سر یک زامبی را منفجر کند و یا به دشمنان قوی‌تر نیز آسیب های جدی وارد کند.

Long Barrel لگد اسلحه را کاهش می‌دهد و قدرت اسلحه‌ را حتی از پیش هم بیشتر می‌کند. اما اندازه اسلحه را یک خانه افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این اسلحه را در Underground Facility  پیدا کند که در جعبه ی سلاحی که قفل شده است قرار گرفته است. این جعبه تنها به کمک  S.T.A.R.S Badge  باز می‌شود ( که از USB Dongle Key بدست می‌آید.) برای رسیدن به این جعبه  قفل‌شده، باید در فاضلاب، Workers' Break Room را پیدا کنید و داخل آن یک کابینت بزرگ را کنار بزنید تا آسانسوری مخفی در پشت Underground Facility نمایان شود.

Red Dot Sight دقت هدف گیری شما را بدون نیاز به کوچک کردن علامت ضربدر افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این ماد را با به دست آوردن رول فیلم به نام Hiding Places که در Workroom در فاضلاب واقع شده، و باید در ایستگاه پلیس چاپ شود، پیدا کنید. بعد از انجام این کار، این ماد را قفسه چوبی میز اصلی  درS.T.A.R.S. Office  پیدا خواهید کرد.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 3

Chemical Flamethrower

موقعیت: اتاق Supplies Storage Room، فاضلاب پایینی. 
مادهای اسلحه: Regulator

Chemical Flamethrower اسلحه ای بی‌همتا و بزرگ است که با شلیک آتشی پیوسته به دشمنان آسیب می زند و در صورت نگه داشتن ماشه قدرت آن افزایش می یابد؛ اما در عوض سوخت بیشتری هم مصرف می‌کند. این اسلحه می‌تواند اثر فوق‌العاده‌ای بر بعضی دشمنان داشته باشد و به صورت پیوسته آنقدر به آنها آسیب برساند که نه تنها بر عضوی از آن‌ها بلکه کل بدن آن‌ها تاثیر داشته باشد.

Regulator به کمک کاهش مصرف سوخت، باعث می‌شود تا شما بتوانید دشمنان‌تان را در بازه‌های زمانی طولانی‌تری بسوزانید. شما می‌توانید آن را در آزمایشگاه واقع در North Lab Area's Nap Room پیدا کنید که در یکی از کمدها در جهت مقابل غلاف‌ها قرار دارد.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 4

Rocket Launcher

موقعیت: Laboratory, Lift Room B3
مادهای اسلحه :N/A

Rocket Launcher اسلحه‌ای منحصر به فرد است که در آخرین مرحله داستان لئون، در مبارزه او با آخرین باس،  به شما داده می‌شود.

Rocket Launcher می‌تواند آسیب‌های باورنکردنی وارد کند. با این اسلحه می‌توانید دشمنانی را بکشید که هیچ جور دیگری نمی‌شود آن‌ها را کشت. اما تعداد فشنگ های آن محدود است بنابراین شلیک‌های خود را بشمارید!

M19 Handgun

موقعیت: Guardroom ایستگاه پلیس طبقه اول زیرزمین ( تنها در مرتبه دوم بازی)
مود های اسلحه:-

M19 Handgun یک اسلحه ی جایگزین است که لئون آن را در اولین فرصت پس از شروع دور دوم بخش داستانی خود پیدا می کند. این اسلحه از نظر آسیبی که وارد می کند بی‌همتا است. اما شما نمی‌توانید برای آن گلوله بسازید و در ادامه ماجراجویی خود نیز برای آن فشنگی پیدا نخواهید کرد.


اسلحه‌های اصلی- کلیر

کلیر ردفیلد 7 اسلحه دارد که می‌تواند آن‌ها را در طول مسیر داستانی بازی به دست آورد. از این اسلحه‌ها یکی از آن‌ها تنها در دور دوم بازی قابل دسترسی است.

SLS 60 Handgun

موقعیت: این اسلحه، اسلحه ی پیش فرض کلیر است
مود های اسلحه: Speed Loader, Reinforced Frame

 SLS 60 Handgun اسلحه  پیش فرض کلیر ردفیلد است که فشنگ‌های 9 میلیمتری شلیک می‌کند اما تعداد فشنگ‌های آن بسیار محدود است و زمان پر شدن دوباره آن هم نسبتاً طولانی است.

Speed Loader به مقدار قابل توجهی زمانی را که برای پر شدن دوباره ی اسلحه نیاز است کوتاه می‌کند. شما می‌توانید این ماد را  در میز لئون واقع در دفتر غربی ایستگاه پلیس پیدا کنید که توسط دو قفل رمزدار جداگانه قفل شده است و شما برای باز کردن آن به دو حرف اول اسم همکار های خود نیاز دارید. شما می توانید آن ها را از روی پلاکاردهای اسم‌شان ببینید. رمز قفل سمت چپ NED و قفل سمت راست MRG است.

Reinforced Frame اسلحه را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که بتوانید فشنگ‌های 9 میلیمتری پر قدرتی را شلیک کنید که می‌توانند آسیب‌های جدی‌ای وارد کنند. شما می‌توانید این اسلحه را در یک گاوصندوق در فاضلاب پشت اتاق Treatment Pool Room پیدا کنید. خوشبختانه رمز گاو صندوق بغل آن با گچ به صورت مقابل نوشته شده است: چپ 2، راست 12 ، چپ  8.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 5

GM 79 Grenade Launcher

موقعیت: Safety Deposit Room، ایستگاه پلیس 1F( نیاز به کلید کمد اسلحه ها واقع در اتاق هنر دارد).
مادهای اسلحه :Shoulder Stock

The Grenade Launcher اسلحه‌ای به تمام معنا منحصر به فرد است که میتواند در یک شلیک، نارنجکی پرتاب کند که اسید یا آتش ناشی از آن کل فضا را در بربگیرد و تا وقتی  دشمنی در محل باقی مانده، می‌تواند با انفجارهای مهیب متوالی به آن آسیب برسانید. کلیر به کمک این اسلحه می تواند شلیک‌های اسیدی یا انفجاری داشته باشد. اما تنها می‌تواند گلوله‌های اسیدی را بسازد و گلوله‌های انفجاری در حین جستجو پیدا می شوند.

ماد Shoulder Stock خط سیر و هدف گیری اسلحه را به بهای افزایش اندازه آن، افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این ماد را در اتاق Elevator Controls Room پیدا کنید که در پارکینگ ایستگاه پلیس در طبقه اول زیرزمین واقع شده است (پس از یافتن کلید خشت در Morgue). 

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 6

JMB Hp3 Handgun

اسلحه ی JMB Hp3 از SLS 60 استانداردتر است؛ اما هر دوی آن‌ها از فشنگ 9 میلیمتری استفاده می‌کنند. در حالی که سرعت شلیک JMB می‌تواند کمتر از سرعت SLS 60 باشد و فشنگ آن نیز قابل تعویض نیست، اما این اسلحه مجهز به دید لیزری است که باعث افزایش دقت آن می‌شود و همینطور ظرفیت خشاب آن از SLS بیشتر است.

مود Laser Sight از لحظه‌ای که JMB را پیدا می کنید در اختیارتان قرار دارد.

High-Capacity Mag ظرفیت خشاب را تا 26 فشنگ افزایش می‌دهد. این مود را می‌توانید در اتاق انتظار واقع در طبقه دوم ایستگاه پلیس پیدا کنید همچنین شما می‌توانید رمز گاوصندوق را در پایین کلید دل که در اتاق  Interrogation Room قرار دارد پیدا کنید. رمز به شکل رو به رو است: چپ 6، راست 2 ، چپ 12.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 7

MQ 11 Submachine Gun

موقعیت: S.T.A.R.S. Office Armory، ایستگاه پلیس 2F ( به S.T.A.R.S badge و USB Dongle Key نیاز دارید که در  داخل  Bejeweled Box در اتاق Observation  قرار دارند.)
مادهای اسلحه :High-Capacity Magazine, Supressor

Submachine Gun یک اسلحه  اتوماتیک است که می‌تواند با سرعتی بالا شلیک کند و از ابتدا دارای ظرفیت قابل قبولی است. با این حال دقت پایین گلوله‌های آن نمی‌تواند تمام دشمنان را از پا در بیاورد اما می‌تواند آسیب زیادی به دشمنان درشت‌هیکل‌تر وارد کند.

 Suppressor کنترل اسلحه را بیشتر می‌کند و لگد اسلحه را کاهش می‌دهد که باعث می‌شود شما بتوانید با دقت بیشتری روی هدف خود تمرکز کنید؛ اما سایز اسلحه را تا یک برابر افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این ماد را در Underground Facility  پیدا کنید که در جعبه سلاحی که قفل شده و تنها به کمک  S.T.A.R.S Badge  باز می‌شود ( از USB Dongle Key بازیابی شده است) باز می‌شود. برای رسیدن به جعبه ی قفل شده باید در فاضلاب اتاق استراحت کارگران جستجو کنید و یک کابینت بزرگ را کنار بزنید تا آسانسوری مخفی در پشت Underground Facility نمایان شود.

 High-Capacity Magazine ظرفیت خشاب شما را به 50 افزایش می دهد. شما می توانید آن را تنها با به دست آوردن  Roll Film (مکان های مخفی در فاضلاب اتاق کار) پیدا کنید و در ایستگاه پلیس، به کمک آسانسور مخفی در اتاق استراحت کارگران آن را بازسازی کنید. در این صورت است که شما می توانید آن را در جعبه ی چوبی میز اصلی در  S.T.A.R.S. Office  پیدا کنید.

Spark Shot

موقعیت: Supplies Storage Room, فاضلاب پایینی
مادهای اسلحه :High Voltage Condenser

 Spark Shot اسلحه ای خاص با تعدادی فشنگ‌های محدود است. اما می‌تواند از سیم‌ها و میخ‌های رسانای جریان الکتریکی به دشمنان متصل شود و آسیب زیادی به آنها وارد کند و هر چه مدت طولانی تری ماشه را نگه دارید و روی دشمن تمرکز کنید آسیب بیشتری به او وارد خواهید کرد.
هدفگیری در طولانی ترین بازه زمانی ممکن باعث افزایش تعداد میخ ها و انفجاری میشود که بیشتر دشمنان را یک مرتبه از میان میبرد.

High Voltage Condenser ولتاژ را به بیشترین حد خود می‌رساند که باعث می‌شود که در زمان کوتاه‌تر، دشمنان بیشتری را از میان بردارید. شما می‌توانید این مود را در آزمایشگاه واقع در North Lab Area's Nap Room، در یکی از کمدهای مقابل غلاف‌ها پیدا کنید.

Minigun

موقعیت: Laboratory, Turntable Lift B3
ادهای اسلحه :N/A

Minigun اسلحه‌ای منحصر به فرد است که در آخرین مرحله داستان کلیر، در مبارزه  او با آخرین باس،  به شما داده می‌شود.

Minigun میتواند آسیب قابل توجهی را در هنگام استفاده وارد کند اما تنها 400 گلوله دارد. بنابراین حواستان به شلیک‌هایی که می‌کنید باشد.

Resident Evil 2 all weapons and weapon mods location 8

Quickdraw ArmyHandgun 

موقعیت:Guardroom ایستگاه پلیس B1 ( تنها در مرتبه دوم بازی)
مادهای اسلحه :-

Quickdraw Army Handgun یک اسلحه جایگزین است که کلیر آن را در اولین فرصت پس از شروع دور دوم بخش داستانی خود پیدا می‌کند. این اسلحه از نظر آسیبی که وارد می‌کند بی‌همتا است. اما شما نمی‌توانید برای آن گلوله بسازید و در ادامه مسیر بازی نیز برای آن فشنگی پیدا نخواهید کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.