نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 19:46

انیمه‌ی Cowboy Bebop نیز به جمع اقتباس‌های Netflix می‌پیوندد

0 از 5

نت‌فلیکس در حال ساخت نسخه‌ی Live-Action این انیمه‌ی پرطرفدار است

کمپانی عظیم نت‌فلیکس طی توییتی، ساخت سری لایو‌ اکشنی بر اساس این انیمه را تأیید کرد ولی به جمله‌ی آیکونیک " بعداً می‌بینمت کابوی فضایی" که در انتهای هر قسمت این سریال نشان داده می‌شد بسنده کرد.

البته توییت بعدی آن‌ها جزئیات جالبی را درباره‌ی این پروژه به اشتراک می‌گذارد: آقای Chris Yost، نویسنده‌ی فیلم‌های Thor: The Dark World Thor: Ragnarok، و بعضی از قسمت‌های The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes ،Star Wars Rebels و کارتون لاک‌پشت‌های نینجای سال 2003 وظیفه‌ی نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این اثر را برعهده خواهد داشت؛ شینیچیرو واتانابه، کارگردان سری اصلی نیز به عنوان مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت.

این اولین اقتباس نت‌فلیکس از یک انیمیشن ژاپنی نیست؛ این کمپانی چندی پیش در ماه سپتامبر 2018، فیلم لایو‌ اکشن سری Bleach را با حضور Sota Fukushi در نقش ایچیگو، Hana Sugisaki در نقش روکیا و Takamasa Ishihara ملقب به Miyavi تولید و عرضه کرد.

در آگوست 2017 نیز اقتباسی از انیمه‌ی Death Note با بازی Nat Wolff ،Lakeith Stanfield و Willem Dafoe در نقش L، لایت و ریوک پخش شد که با واکنش بسیار منفی منتقدان و طرفداران مواجه شد.

این دومین خبر مربوط به انیمه‌ی نت‌فلیکس طی هفته‌ی جاری بوده؛ روز گذشته این کمپانی اعلام کرد سری Neon Genesis Evangelion در بهار 2019 از طریق این شبکه در دسترس خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.