نویسنده: میلاد شجری جمعه، 09 آذر 1397
ساعت 21:00

خلاصه نقد‌‌های انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse از دید سایت‌های مطرح دنیا

5 از 5

خلاصه‌ای از واکنش و بازخورد‌های منتقدین وبسایت‌های مطرح دنیا به انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

کمتر از یک هفته دیگر کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن قرار است اکران عمومی انیمیشن کامیک بوکی «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) را آغاز کند. این انیمیشن توسط «باب پرسیکتی»، «پیتر رمزی» و «رادنی راثمن» کارگردانی شده و فیلنامه آن نیز توسط «فیل لرد» براساس کامیک بوک‌های Spider-Verse شرکت مارول، نوشته شده است. داستان انیمیشن درباره نوجوانی به نام مایلز مورالز است که به تازگی به قدرت‌های عنکبوتی خود دست پیدا کرده و از مردعنکبوتی اصلی یعنی پیتر پارکر برای کنترل آن‌ها کمک می‌گیرد. در ادامه این ماجراجویی، موالز متوجه می‌شود که او و پارکر تنها کسانی نیستند که ماسک می‌زنند و اسپایدرمن‌های دیگری از دنیا‌های مختلف نیز وجود دارند. «شمیک مور» در نقش مایلز مورالز، «جیک جانسون» در نقش پیتر پارکر، «ماهرشالا علی» در نقش آرون دیویس/ عموی مایلز، «برایان تایری هنری» در نقش جفرسون هندریس/ پدر مایلز، «هیلی استاینفلد» در نقش گوئن استیسی، «لیلی تاملین» در نقش عمه می و «لیو شرایبر» در نقش کینگ پین، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند.

spiderman 0

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse برای اکران در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده و تاکنون توانسته از تعداد ۱۶ نقد ثبت شده در وبسایت متاکریتیک، میانگین امتیاز عالی ۸۲ از ۱۰۰ را کسب کند. در ادامه شما می‌توانید خلاصه‌ای از نقد‌های وبسایت‌های مطرح دنیا به این انیمیشن را مطالعه نمایید:

وب‌سایت The Verge (نویسنده: برایان بی‌شاپ) | امتیاز ۹۳ از ۱۰۰

انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی یک ماجراجویی پر زرق و برق و هوشمندانه است. جزییات بصری الهام گرفته شده از روی کامیک‌ها، خیره کننده هستند و داستان احساسی آن نیز مناسب و الهام بخش است. این انیمیشن حتی در بخش‌هایی از فیلم‌های مردعنکبوتی‌ای که در گذشته منتشر شده‌اند نیز قدردانی می‌کند.

وب‌سایت TheWrap (نویسنده: ویلیام بیبیانی) | امتیاز ۹۲ از ۱۰۰

تماشای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به طرز باورنکردنی‌ای هیجان‌ انگیز است. یک انیمیشن سراسر احساسی که به راحتی می‌توان آن را به عنوان بهترین فیلم مردعنکبوتی بعد از Spider-Man 2 معرفی کرد.

وب‌سایت Uproxx (نویسنده: مایک رایان) | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی شور و هیجان بیشتری از بسیاری فیلم‌های لایو اکشن این ژانر دارد. اگر به این انیمیشن شانس بدهید، شما را مات و مبهوت خواهد کرد.

وب‌سایت آی جی ان (نویسنده: دیوید گریفین) | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی تجربه گرافیکی پویایی را ارائه می‌دهد که پیش از این دیده نشده است.

وب‌سایت نیویورک پست (نویسنده: جانی اولکسینسکی) | امتیاز ۸۸ از ۱۰۰

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse ثابت می‌کند ابرقهرمان نوجوان نیویورک می‌تواند کار‌های بیشتری از فقط با هیجان تاب خوردن در میان ساختمان‌ها، انجام دهد؛ او همچنین می‌تواند ما تحت تاثیر قرار دهد. این انیمیشن بهترین فیلم مستقلی است با حضور شخصیت دوست داشتنی و نمادین مردعنکبوتی تاکنون ساخته شده است.

وب‌سایت گاردین (نویسنده: چارلز برمسکو) | امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

موفقیت انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی طوری جلوه می‌کند که انگار بدون دردسر بدست آمده و همین امر باعث می‌شود که ساخت یک اثر ابرقهرمانی آسان به نظر برسد؛ یک قهرمان دوست داشتنی و در کنار آن، یک شرور رنگارنگ پیدا کنید، شخصی را استخدام کنید که می‌داند چگونه باید اصل مطلب را ادا کرد و به خاطره استن لی هم که شده، آن را سرگرم کننده نگه دارید.

واکس (نوینسده: الکس آباد سانتوس) | امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی با شیوه داستان سرایی گرافیکی (به سبک کامیک بوک‌ها) پر خطر و فیلمنامه حساسی که دارد، بزرگترین افتحاری که بتوان به یک فیلم از سری مردعنکبوتی داد را به دست می‌آورد. این انیمیشن با شما کاری می‌کند تا فیلم‌های بیشتری از مردعنکبوتی بخواهید؛ از جمله فیلم‌هایی که فقط براساس شخصیت مایلز مورالز ساخته شوند.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر (نویسنده: تاد مک کارتی) | امتیاز ۷۰ از ۱۰۰

شیرین‌ترین و مهیج‌ترین جنبه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse، سبک بصری و هنری آن است که مخلوطی از دنیای‌های مختلف مارول را در انیمیشن متحد کرده است؛ انیمیشنی  که به نظر می‌رسد محصول مشترکی از کامپیوتر و نقاشی‌های کشیده شده توسط دست هنرمندان است. این انیمیشن ترکیبی از عناصر شهری مربوط به آینده و همچنین قدیمی را به رخ می‌کشد، دوربین را زیادی حرکت می‌دهد و گروهی از شخصیت‌های جدید و سرگرم کننده را کنار یکدیگر جمع کرده است.

Spider-Man: Into the Spider-Verse - میانگین نمرات براساس ۱۶ نقد
82از 100

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.