نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 26 خرداد 1397
ساعت 10:28

E3 2018: سخنان CD Project درباره‌ی سیستم دیالوگ Cyberpunk 2077

0 از 5

سی دی پراجکت اطلاعاتی درباره‌ی سیستم دیالوگ و "Cool" را به اشتراک گذاشت

عنوان Cyberpunk 2077 پس از مدت‌ها در E3 امسال نمایش داشت و سروصدای زیادی به‌پا کرد؛ پشت درهای بسته نیز مقداری از گیم‌پلی بازی نشان داده شد که با توجه به گزارش حاضران، تجربه‌ای نفس‌گیر بوده است.

با این‌که از آن موقع اطلاعات دیگری از جمله زاویه‌ی اول شخص بازی و تمرکز آن روی المان‌های نقش‌آفرینی منتشر شده، ما هنوز هم تشنه‌ی جزئیات جدید هستیم.

خوشبختانه، طراح مرحله‌ی بازی آقای Max Pears طی مصاحبه‌ای با PC Gamer، از سیستم دیالوگ بازی که نسبت به ویچر 3 تکامل یافته و ویژگی "Cool" پرده‌برداری کرد.

ویژگی Cool (باحالی)! مثلاً بعضی چیزهایی که قبلاً بهشان دسترسی نداشتید یا بعضی از گزینه‌ها در مواجهه با شرایط مختلف را باز می‌کند. یا مثالی دیگر، فروشندگان و ripperdocها (متخصصانی که هم نقش پزشک را ایفا می‌کنند و هم گجت‌هایتان را تعمیر یا ارتقا می‌دهند) برایتان تخفیف قائل می‌شوند و آیتم‌های جدیدی را موجود می‌کنند. پس [این سیستم] یکی از بخش‌های مهم بازی و همچنین اشاره‌ای به بازی رومیزی اصلی [سایبرپانک] است. قرار است ما-ببخشید که اینطور می‌گویم- استفاده‌ی باحالی از این سیستم بکنیم. مسلماً قرار است بخش مهمی از بازی باشد. به ارتباط با شخصیت‌های دیگر نیز خیلی کمک خواهد کرد. 

در مورد سیستم دیالوگ بازی نیز که از ساختار سنتی ویچر 3 درآمده و جزئی از گیم‌پلی شده توضیح داد:

ما هنوز در پروسه‌ی طراحی این ویژگی هستیم ولی میخواهیم این جریان پیوسته وجود داشته باشد. به ویژگی "باحالی" برگردیم، که قرار است دیالوگ‌های جدیدی را برایتان باز کند که قبلاً قابل دسترس نبودند. توجه زیادی به این بخش خواهیم داشت. ویچر نیز [سیستم] خوبی داشت و تیممان دوباره می‌خواهد آن‌ را ارتقا دهد. پس ما در این زمینه کارهای جالبی انجام می‌دهیم.

Cyberpunk 2077 برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد و این یعنی حداکثر دوسال تا عرضه‌ی آن باقی‌مانده است. CD Project وعده داده تا از این به بعد مرتباً اطلاعات جدیدی منتشر کند؛ برای آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این عنوان همراه بازی‌مگ باشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.