نویسنده: محمد مراقی جمعه، 12 آبان 1396
ساعت 23:18

نقد و بررسی بازی موبایل Mmm Fingers 2

4 از 5

ماجرای هیولا و خوراک انگشت | نقد و بررسی بازی موبایل Mmm Fingers 2

تا چه مدت زمانی می‌توانید از انگشت های خود در مقابل هیولاهای گرسنه‌ی بازی Mmm Fingers 2 مراقبت کنید؟ بازی Mmm Fingers یکی از آن بازی های هیجان انگیز، سرگرم کننده و صدالبته اعتیاد آوری است که مدتی قبل در استدیوی خوش ذوق و بااستعداد No Monkeys توسعه یافت و سپس توسط شرکت Noodlecake Studios Inc برای سیستم عامل های اندروید و IOS به انتشار رسید. در ابتدا به نظر می‌رسید که عنوان Mmm Fingers یک بازی جمع و جور و ساده مثل تمام بازی های رکورد زنی معمولی دیگر باشد که مقدار کمی به فروش می‌رساند و سپس با گذشت زمان فراموش می‌شود. اما به هیچ وجه این پیش‌ بینی به واقعیت تبدیل نشد و شاهد فروش بسیار زیاد بازی Mmm Fingers بودیم که منجر به شهرت جهانی آن شد. این بازی نه تنها با گذشت زمان به فراموشی سپرده نشد، بلکه بعد از کسب افتخارات زیاد برای سازنده‌اش و مقدار فروش بسیار زیادش، استدیوی No Monkeys که پیش از آن سابقه‌ی ساخت بازی هایی نظیر Small Fry و Flappy Golf را در کارنامه‌ی خود داشت، تصمیم به ساخت دنباله‌ای برای بازی Mmm Fingers گرفت. اینگونه بود که بازی جدیدشان تحت عنوان Mmm Fingers 2 پروسه‌ی توسعه‌اش را در استدیوی No Monkeys طی کرد و سپس در سال 2017 میلادی توسط شرکت Noodlecake Studios Inc برای سیستم عامل های اندروید و IOS منتشر شد. بازی Mmm Fingers 2، دنباله‌ای بر موفقیت های نسخه‌ی قبلی‌اش بود و توانسته تا کنون بیش از 500 هزار بار تنها برروی سیستم عامل های اندروید نصب شود و همچنین امتیاز 4.3 را در فروشگاه بزرگ گوگل پلی به دست بیاورد.

Mmm fingers 2 posterیک بازی مفرح و هیجان‌انگیز که شما را به معنای واقعی کلمه، معتاد خودش می‌کند

همانطور که تاحدودی در ابتدای مطلب متوجه شدید، بازی Mmm Fingers 2، همانند نسخه‌ی قبلی‌اش در رابطه با مراقب کردن از انگشتانتان در مقابل هیولاهای گرسنه‌ای است که با شکل و شمایل متفاوت سر مسیر شما قرار می‌گیرند و مدام با الگوهای مختلف حرکت می‌کنند. بازی به محض اینکه صفحه نمایشگر گوشی را با انگشتتان لمس می‌کنید، شروع می‌شود و چنانچه انگشت خود را از روی صفحه بردارید، به عبارتی می‌سوزید و باید از ابتدای مسیر شروع به حرکت کنید. عملکرد بازی به این طریق است که شما با انگشت خود مسیری را طی کنید که پر است از هیولاهای ریز و درشت و رنگارنگی که با ظاهرهای بامزه و متنوع در مسیرهای مختلف حرکت می‌کنند یا می‌چرخند. حتی بعضی از آنها مدام تغییر اندازه می‌دهند و عبور را برای شما بسیار سخت می‌کنند. بازی Mmm Fingers 2 در زمینه‌ی گرافیک و جلوه های بصری، اثری پرنشاط و رنگارنگ است که چنانچه با عصبانیت به بازی کردن آن بپردازید، سریعا موجب تغییر روحیه‌ی شما می‌شود و حتی ممکن است با صداگذاری های بامزه‌اش هنگام آسیب دیدن انگشتتان شما را به خنده بیندازد. موسیقی متن بازی نیز مکمل تصویر سازی های پرنشاط و شاد آن به حساب می‌آید و شاهد موسیقی متنی شاد و پرانرژی هستیم که گیم پلی سرعتی و هیجان‌انگیز بازی را لذت‌بخش‌تر از همیشه می‌کند. از تغییرات جزئی بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی آن می‌توان به اضافه شدن هیولاهای جدید و الگوهای جدید حرکت آنها، تغییری جزئی در ریتم موسیقی متن بازی و چند مورد جزئی دیگر که ممکن است حتی متوجه‌شان نشوید، اشاره کرد.

mmm fingersروند بازی اینگونه است: پیشروی می‌کنید، انگشتتان بریده می‌شود، توسط هیولا بلعیده می‌شوید

بازی Mmm Fingers 2 با چند ویژگی کامل‌تر نسبت به نسخه‌ی قبلی، تجربه‌ای بسیار لذت بخش از یک بازی رکوردزنی را به ارمغان می‌آورد که می‌توانید در جمع های دوستانه با استفاده از آن با دوستانتان به رقابت بپردازید و رکورد های جدید و بزرگتری را به ثبت برسانید. امتیاز شما در بازی بر حسب مدت زمان سالم ماندن انگشتتان و پیشروی بیشتر در مسیر پر از هیولاهای بازی محاسبه می‌شود و به دو طریق برداشتن انگشتتان از روی صفحه و آسیب دیدن از هیولاها، ریسپاون می‌شوید و بازی را از ابتدای مسیر آغاز می‌کنید. اگر از طرفداران بازی های کژوالی هستید که بازیباز هیچوقت از تجربه آنها خسته نمی‌شود، هرچه زودتر بازی Mmm Fingers 2 را برروی سیستم عامل های اندروید یا IOS تهیه کنید و به تجربه‌ی آن بپردازید. استدیوی بااستعداد No Monkeys با حمایت شرکت Noodlecake Studios Inc موفق به ساخت یکی از بهترین بازی های رکوردزنی چند وقت اخیر شده است که تعداد بسیار زیادی از مردم در سراسر کره‌ی زمین درحال تجربه‌ی آن هستند. چرا شما یکی از این افراد نباشید !؟

دانلود بازی Mmm Fingers 2

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.