نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 شهریور 1399
ساعت 18:00

Cyberpunk 2077 در PS5 و Xbox Series X نیز 60 دلار خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته CD Projekt Red، بازی سایبرپانک 2077 در نسل نهم کنسول‌های بازی خانگی با 10 دلار قیمت بیشتر عرضه نمی‌شود.

کنسول‌های بازی خانگی نسل نهم، تا چند ماه دیگر وارد بازار می‌شوند و بسیری از ناشران صنعت گیم، برنامه انتشار بازی‌های خود برای این کنسول‌ها را مشخص کردند. درحال حاضر تقریبا همه بازی‌های معرفی شده برای PS5 و Xbox Series X، برای کنسول‌های فعلی هم منتشر می‌شوند و به این ترتیب برخی از ناشران، این برنامه را دارند که برای بازی‌های فروخته شده فعلی، بروزرسانی‌های ارتقادهنده رایگان در کنسول‌های جدیدتر عرضه کنند. در این زمینه، ناشران دیگری هم هستند که نسخه نسل نهمی بازی‌هایشان را به صورت جداگانه و با قیمت 10 دلار بیشتر عرضه می‌کنند. درحالی که به نظر می‌رسد قیمت‌گذاری 70 دلاری برای عناوین نسل بعد تبدیل به استاندارد شود، CD Projekt گفته که بازی آینده آن‌ها یعنی Cyberpunk 2077، در طول نسل نهم کنسول‌ها نیز با همان قیمت 60 دلار عرضه می‌شود. در این زمینه Michal Nowakowski گفت:

وقتی صحبت قیمت‌گذاری مطرح می‌شود، ما پیش‌فروش بازی خودمان را با قیمت 60 دلار شروع کردیم و قطعا همین قیمت‌گذاری را هم حفظ خواهیم کرد. به این ترتیب قرار نیست ما در لحظه آخر این قیمت را به 70 دلار تغییر بدهیم. پس تایید می‌کنم که این قیمت‌گذاری همین حالا هم در بازار انجام شده و می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف، با قیمت 59٫99 دلار یا 69٫99 یورو این بازی را تهیه کنید.

جدای از تایید قیمت 60 دلاری بازی برای کنسول‌های نسل نهم، پیش از این نیز تایید شده بود که خریداران نسخه نسل هشتمی Cyberpunk 2077 نیز می‌توانند در جریان تجربه بازی در کنسول‌های جدید، بروزرسانی ارتقادهنده رایگان دریافت کنند. تا پیش از این، تایید شده بود که نسخه نسل نهمی بازی‌هایی نظیر NBA 2K21 و Call of Duty: Black Ops Cold War به صورت جداگانه و با قیمت 70 دلار عرضه می‌شوند. البته هر دو این بازی‌ها، نسخه ویژه‌ای از بازی را نیز با قیمت 70 دلار به فروش می‌رسانند که از آن برای استفاده در پلتفرم‌های جدید نیز می‌توان استفاده کرد.

Cyberpunk 2077 قرار است در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.