نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 آبان 1397
ساعت 13:00

به گفته پکتر Red Dead 2 احتمالا در آوریل 2019 به PC می‌آید

5 از 5

به گفته مایکل پکتر تحلیلگر مطرح صنعت گیم، عرضه نسخه PC بازی «رد دد ردمپشن 2» و عرضه برای نسل بعدی کنسول‌ها قطعی است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اولین بازی کاملا نسل هشتمی راک‌استار مدتی هست که عرضه شده و با توجه به نمرات عالی منتقدان، و فروش رکوردشکن افتتاحیه که پشت سر گذاشته، Red Dead Redemption 2 را به عنوان یک بازی که کاملا لایق این همه انتظار بوده مطرح می‌کند. این بازی، در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۷ عرضه شود که راک‌استار، برای پولیش و کار بیشتر این عرضه را به تعویق انداخت. بازی یک بار دیگر در اوایل سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد و سرانجام، مدتی پیش و در اواخر همین سال میلادی منتشر گردید. با در نظر گرفتن اینکه در حال حاضر، این بازی بزرگ فقط بر روی پلتفرم‌های کنسولی عرضه شده و این کنسول‌ها هم در اواخر عمر خودشان قرار دارند، گمانه‌زنی‌هایی بابت عرضه بازی برای PC و همچنین نسل بعدی کنسول‌ها وجود دارد.

در این ارتباط، راک‌استار پیرامون بازی Grand Theft Auto 5 که اصالتا برای کنسول‌های نسل هفتمی و در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود، پس از از راه رسیدن کنسول‌های نسل هشتمی، نسخه ریمستر شده این بازی را در سال ۲۰۱۴ و برای دو کنسول جدیدتر سونی و مایکروسافت هم منتشر و مدتی بعد در سال ۲۰۱۵، نسخه PC این بازی را هم به بازار فرستاد. اخیرا تحلیلگر Wedbush Securities یعنی مایکل پکتر، گفته که پیاده شدن چنین الگویی برای بازی Red Dead Redemption 2 نیز محتمل است. او در مصاحبه تازه خود پیرامون احتمال عرضه بازی برای PC، گفته که چنین اتفاقی ممکن است حتی نزدیک‌تر از این پیش‌بینی‌ها و در همین دوره حیات نسل هشتم رخ بدهد. او همچنین گفته که نسل بعدی کنسول‌ها نیز این بازی را دریافت خواهند کرد. او در این ارتباط گفت:

عرضه برای PC قطعی است. به احتمال زیاد در ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین - اردیبهشت ۹۸) ... مطمئن نیستم که دلیل این طولانی شدن عرضه چیست. همچنین این شرایط برای نسل بعدی کنسول‌ها هم صادق است و آن‌ها هم هر وقت که بیایند، این بازی را دریافت می‌کنند.

براساس صحبت‌های پکتر، عرضه نسخه PC این بازی قطعی است، نظری که البته می‌تواند محل تردید نیز باشد چون گزارش‌هایی نیز وجود دارد، که اشاره می‌کند راک‌استار چنین عرضه‌ای را کاملا بعید می‌داند. به هر ترتیب، در صورتی که انتظار بیشتر برای نسخه‌های نسل نهمی یا PC سخت به نظر می‌رسد، باید گفت که این بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.