نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 13 آذر 1397
ساعت 09:30

بازی Cyberpunk 2077 در TGA 2018 نمایش نخواهد داشت

0 از 5

استودیو سی‌دی پراجکت رد از عدم نمایش بازی Cyberpunk 2077 در مراسم The Game Awards 2018 خبر داد.

تا The Game Awards 2018 فقط چند روز باقی مانده و کاربران زیادی در سراسر جهان، مشتاق شنیدن خبر‌های بیشتری از بازی‌هایی که قرار است معرفی شوند و همچنین عناوینی که نمایش خواهند داشت، هستند. تاکنون با خبر شدیم که در این مراسم شاهد معرفی بیش از ۱۰ بازی جدید خواهیم بود که یکی از آن‌ها عنوان نقش آفرینی استودیو آبسیدین اینترتیمنت است. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سی‌دی پراجکت رد تایید کرد که بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 در این مراسم حاضر نخواهد بود؛ این خبر توسط «مارسین موموت» (Marcin Momot)، مدیر انجمن‌های CD Projekt Red در شبکه توئیتر منتشر شد.

ما نیز منتظر مشاهده تمامی رونمایی‌ها و معرفی‌هایی که در مراسم TGA 2018 امسال صورت خواهد گرفت، هستیم، البته ما [استودیو سی‌دی پراجکت رد] قرار نیست چیزی را در این مراسم به نمایش بگذاریم. هر وقت آماده باشیم، اطلاعات بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 در اختیار علاقه‌مندان خواهیم گذاشت.

بازی Cyberpunk 2077 در رویداد‌های E3 و Gamescom امسال حضور داشت. در جریان رویداد E3، ما سرانجام شاهد اولین نمایش از بازی در کنفراس مطبوعاتی مایکروسافت، آن هم بعد از پنج سال انتظار، بودیم. در رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ نیز، استودیو سی‌دی پراجکت رد در جریان یک استریم زنده، اولین ویدیو گیم‌پلی از نسخه دمو بازی را به نمایش گذاشت. در آخرین خبر منتشر شده پیرامون بازی Cyberpunk 2077، توسعه دهندگان اعلام کردند که قصد دارند این عنوان را به لحاظ کیفیت، هم تراز با بازی Red Dead Redemption 2 کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.