نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 23 دی 1393
ساعت 14:51

محتوای بیشتر با عنوان Safe Haven برای Alien: Isolation

0 از 5

محتوای بیشتر با عنوان Safe Haven برای Alien: Isolation

DLC جدید بازی Alien Isolation تحت عنوان Safe Haven قرار است 13 ژانویه  ( امروز ) برای این بازی عرضه شود . برای آن دسته از دوستداران این بازی که هنوز به دنبال چالش های بیشتر هستند باید بگوئیم که این DLC با خود دو مورد Mode جدید به همراه خواهد داشت : Salvage و Marathon

در مود Salvage بازیکن در یک نقشه ی نسبتا بزرگ داخل منطقه ای امن در ایستگاه Sevastopol ، جائی که Xenomorph به آن دسترسی ندارد ،رها میشود . در این Mode ، گیمر میبایست در مدت زمان 2 ساعت چالش هائی را که با کامل کردن هر کدام بعدی سخت تر میشود پشت سر بگذارد . چالش هائی که در این مود با آنها رو به رو هستید از انواع مختلفی تشکیل شده اند .  از به کار انداختن یک مکانیزم گرفته تا بدست آوردن منابعی خاص از منطقه ای از نقشه . با انجام هر ماموریت تجهیزاتی به دست خواهید آورد که در ادامه به دردتان خواهند خورد .
در مود Marathon میتوانید تمامی مودها و مراحل بازی اصلی را انتخاب کنید و شانس خود را در اتمام هر کدام از این مراحل بدون امکان Retry و تنها با یک بار فرصت امتحان کنید . فقط مد نظر داشته باشید که اگر در طی انجام ماموریت کشته شوید همه چیز از ابتدا آغاز میشود . مدیر ارشد بخش هوش مصنوعی بازی در رابطه با این مود گفته است :


"قصد ما از ساخت این مود ایجاد تجربه ای خاص برای کاربران در بازیست به طوری که لحظه به لحظه ی بازی اهمیت پیدا می کند "


محتوای قابل دانلود بازی Alien:Isolation علاوه بر Mode های گفته شده شخصیت قابل بازی جدیدی به نام Hughes را نیز معرفی میکند . البته این شخصی تنها برای Mode های مربوط به این DLC قابل استفاده است . Hughes مدیر ارتباطات در Sevastopol است . مود های ذکر شده با هر دو کارکتر یعنی Hughes و Amanda Ripley قابل بازی هستند ولیکن ماموریت ها برای هر کدام متفاوت است .

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.