نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 دی 1397
ساعت 17:00

بایوور محتویات نسخه دمو Anthem را فاش کرد

0 از 5

یکی از سازندگان بازی Anthem، به تازگی درباره محتواها و دیگر جزئیات موجود در دمو اول این بازی صحبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تا موعد عرضه بازی Anthem کم‌تر از دو ماه زمان باقی مانده و طبق اعلام قبلی تقریبا از یک ماه دیگر، بازیکنان این فرصت را دارند تا نسخه دمو این بازی را تجربه کنند. به همین منظور، اخیرا Michael Gamble از بایوور، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان ارشد این بازی شوتر، و با دنیایی اشتراکی از حساب خود در توییتر استفاده کرده تا درباره این دوره بتا اطلاعات تازه‌ای را فاش کند.

پیرامون این بتا، البته اخیرا جزئیات دیگری هم فاش شده بود که غیر از اینکه بازیکنان بازی را از سطح 10 شروع می‌کنند، این موضوع نیز حالا مشخص شده که حداکثر ظرفیت برای سطح بازیکنان رسیدن به سطح 15 خواهد بود. او در یک توییت جداگانه، به محتویاتی که در این دوره در بازی وجود خواهد داشت نیز پرداخته، و گرچه چندان وارد جزئیات نشده، ولی حالا می‌دانیم که در این دمو چند مرحله، یک دژ (stronghold)، بخش‌هایی از گیم‌پلی بخش تک نفره هاب به نام «Fort Tarsis» و همچنین المان‌هایی هم برای بازی آزادانه وجود دارد. او در یک نکته مهم دیگر، فاش کرده که هرگونه پیشرفت‌های حاصل شده توسط بازیکنان، به نسخه نهایی بازی منتقل نخواهند شد. هرچند این مسئله احتمالا قابل پیش‌بینی هم بود و با در نظر گرفتن اینکه بازی از ابتدا از سطح 10 شروع می‌شود، انتقال پیشرفت بعید به نظر می‌رسید.

سطح (Level) از ۱۰ تا ۱۵ است

بخش‌های خوبی از بازی در این دمو وجود دارد. مراحل، یک stronghold، چند Tarsis، المان‌های بازی آزادانه. بازی از سطح ۱۰ شروع می‌شود. پیشرفت‌ها به نسخه نهایی منتقل نمی‌شوند.

BioWare تاکنون نمایش‌های زیادی هم از گیم‌پلی این بازی داشته که در آن با Stronghold ها و Fort Tarsis هم آشنا شده بودیم. بازی Anthem قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.