نویسنده: فرشاد جمعه، 17 اسفند 1397
ساعت 10:30

چرا جزئیات زیادی از بازی Cyberpunk 2077 نمایش داده نشده است؟

سازندگان Cyberpunk 2077: پروسه‌ی ساخت بازی امری تکراری است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در نمایشگاه E3 سال 2019 شاهد حضور یکی از مورد انتظارترین عناوین در دست ساخت استودیوی CD Projekt Red، یعنی بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود اما برای شنیدن صحبت‌های سازندگان آن، پیرامون مراحل توسعه‌ی این بازی، نیاز نیست که تا ماه ژوئن منتظر بمانید.

اخیراً ویدیویی توسط پلی‌استیشن منتشر شده که در آن، سازندگان بازی Cyberpunk 2077 پیرامون پروسه‌ی ساخت طولانی مدت این عنوان اول شخص و نقش آفرینی، جزئیاتی را ارائه کرده‌اند؛ «مایلز تاست» (Miles Tost) به عنوان یکی از سازندگان این عنوان، اطلاعاتی را در مورد علت عدم نمایش جزئیات زیادی از بازی Cyberpunk 2077 در طول سالیان ساخت آن ارائه کرد؛ براساس اعلام تاست، پروسه‌ی ساخت یک بازی ویدیویی، امری تکراری است، یعنی جزئیات به مرور زمان تغییر می‌کنند؛ او گفت:

دلیل اینکه نمی‌توان همه‌ی جزئیات را به نمایش گذاشت، این است که پروسه‌ی ساخت یک بازی، امری تکراری است. شاید جزئیات امروز ما با جزئیات فردای ما متفاوت باشد. ما ایده‌هایی را در سر داشتیم که با گذشت سالیان از بین رفتند، دوباره زنده، و دوباره مردند، حالا دوباره آن‌ها بازگشته‌اند.

در نمایشگاه E3 سال 2018 شاهد ارائه‌ی ویدیویی از گیم‌پلی عنوان Cyberpunk 2077 بودیم، ویدیویی که همه را شگفت‌زده کرد. به گفته‌ی سازندگان، این بازی دارای سیر داستانی غیرخطی، المان‌های سندباکس و حالت چند نفره است. به گفته‌ی استودیوی CD Projekt Red، بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان کاملاً نقش آفرینی بوده و یک بازی شوتر چند نفره مطلق نیست. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان اعلام نشده اما Xbox One ،PS4 و PC، پلتفرم‌های مقصد آن خواهند بود.

فرشاد | اخبار | 08/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.