نویسنده: فرشاد شنبه، 18 اسفند 1397
ساعت 19:00

در چه صورت نسخه‌ی سوییچ بازی Devil May Cry 5 ساخته خواهد شد؟

اگر فروش Dragon’s Dogma خوب باشد، نسخه‌ی سوییچ بازی DMC 5 ساخته خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پیش «مت والکر» (Matt Walker) به عنوان تهیه کننده بازی Devil May Cry 5 از علاقه‌ی خود جهت ساخت نسخه‌ی سوییچ این مجموعه بازی خبر داد و گفت:

هنوز چیزی را برای کنسول سوییچ معرفی نکرده‌ایم. علاقه‌ی زیادی به اجرای یکی از بازی‌های Devil May Cry برروی این کنسول داریم. من یکی از اشخاصی هستم که دوست دارم همه‌ی بازی‌ها را برروی سوییچ اجرا کنم و بدنبال پورت آن‌ها (برای سوییچ) بوده‌ام.

در هر صورت ما هنوز چیزی را برای سوییچ معرفی نکرده‌ایم، پس اجازه دهید تا ببینیم چه پیش می‌آید.

صحبت‌های والکر این سوال را در میان طرفداران مجموعه بازی Devil May Cry ایجاد کرد که آیا بالاخره شاهد عنوانی از این فرانچایز برروی کنسول سوییچ خواهیم بود؟ آیا ممکن است که سازندگان بدنبال ساخت نسخه‌ی سوییچ بازی Devil May Cry 5 باشند؟ با توجه به مصاحبه‌ی اخیر «هیدیاکی ایتسونو» (Hideaki Itsuno) به عنوان کارگردان Devil May Cry 5 با یک مجله‌ی آلمانی، بنظر می‌رسد که پاسخ این سوال، مثبت است.

به گفته‌ی ایتسونو، اگر فروش نسخه‌ی سوییچ بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen راضی کننده باشد، بنابراین آن‌ها ساخت نسخه‌ی سوییچ بازی Devil May Cry 5 را در دستور کار خود قرار خواهند داد. در حقیقت، بنظر می‌رسد که یکی از دلایل عدم ساخت نسخه‌ی سوییچ عنوان Devil May Cry 5، عدم دسترسی شرکت کپکام به کیت ساخت و توسعه‌ی کنسول سوییچ بوده است، بنابراین تیم سازنده تصمیم گرفت تا این عنوان را برای پلتفرم‌های در دسترس تولید کند، ایتسونو در این رابطه اعلام کرد:

زمانی که مراحل ساخت عنوان Devil May Cry 5 را شروع کردیم، به کیت ساخت کنسول سوییچ دسترسی نداشتیم، به همین دلیل برروی ساخت نسخه‌های PS4 ،Xbox One و PC این بازی متمرکز شدیم.

Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس (برابر با 17 اسفند ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار گرفت؛ این عنوان در نقد و بررسی بازی‌مگ، امتیاز 9 از 10 را بدست آورد؛ مهدی افتخاری در مورد این بازی نوشت:

Devil May Cry 5 یک بازگشت افسانه‌ای برای فرنچایز DMC به حساب می‌آید و همه چیز آن، از گیم پلی سریع و لذت بخش‌اش گرفته تا داستان بی نظیر و تاثیر گذارش، یادآور تجربه‌هایی هستند که سال‌ها پیش از همین سری داشتیم؛ عنوانی که نه فقط طرفداران DMC، بلکه تمامی گیمرها باید تجربه کنند تا متوجه شوند که معنی واقعی هک‌اند اسلش و اکشن ادونچر چیست.

فرشاد | اخبار | 09/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.